Ik moet zeggen de toelichting van dit topic spreek mij wel aan en ik kan er geen onwaarheden in ontdekkenquote:
Ik vind 'm helemaal goed Jianquote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
Veel te laat Scrut, ik was dit keer sneller dan het licht
We proberen al topics lang de waarheid in die OP te krijgen maar de kgPB zorgt continue dat haar propaganda erin komtquote:Op maandag 19 november 2012 23:24 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ik moet zeggen de toelichting van dit topic spreek mij wel aan en ik kan er geen onwaarheden in ontdekken
Ach, de echte opa fan, herstel kijker weet wel beter, zoals ik net bevestigde ik kan geen onwaarheden in de aanhef van dit topic vinden en al zeg ik hetzelf ik ken oop al een beetjequote:Op maandag 19 november 2012 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
We proberen al topics lang de waarheid in die OP te krijgen maar de kgPB zorgt continue dat haar propaganda erin komt
ajaxkampioen komt zo wel even geduldquote:Op maandag 19 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
Wat zit ie nou te doen joh, hij zegt niks en ik hoor de hele tijd die muis klikken. Zit ie weer zo'n stom spelletje te spelen dan?
Hij heeft vandaag al de nodige successen geboekt in die domme spelletjes. Hij heeft The Golden Reward of the Daily Spin behaalt.quote:Op maandag 19 november 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
Wat zit ie nou te doen joh, hij zegt niks en ik hoor de hele tijd die muis klikken. Zit ie weer zo'n stom spelletje te spelen dan?
Kan je daar ook miljonair mee worden?quote:Op maandag 19 november 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag al de nodige successen geboekt in die domme spelletjes. Hij heeft The Golden Reward of the Daily Spin behaalt.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan je daar ook miljonair mee worden?
quote:Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef Ratelbandolero het volgende:
Zit ik nog in dat andere topic
Ik zei het vanmorgen al, dat vreemdgaan van 'm neemt alleen maar toe, jullie willen er niet aan, maar ik steun pullup in zijn voorstel tot shocktherapie!quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie trouwens op Facebook bij z'n favorieten Badoo staan. Dat is een dating-site
Ik begrijp wel waarom hij geen witte stoel meer heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Meteropnemer het volgende:
Opa trakteerde even op een gedefinieerd scheetje
Of die vissenbak wat hoger zetten Opaquote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Blinddevink het volgende:
Oop zou je je scherm iets naar beneden kunnen zetten ? Ik zie nu net de bovenkant niet via de ruit van je vissenbak
Lol hij is nu aan het nadenken wat de minste energie kost terwijl wij dat al wetenquote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Of die vissenbak wat hoger zetten Opa
Als een ouwe kievietquote:Op maandag 19 november 2012 23:38 schreef Ratelbandolero het volgende:
Hij loop nog best goed na die pedicure
quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef Blinddevink het volgende:
Als je toch twee bier gelijktijdig haalt ben je echt lui of alcoholist, waarbij er ineens de gedachte bij mij opkomt het zou toch niet zo zijn dat oop beiden is
Toen-ie in zn stoel ginng zitten hoorde ik eerst sssssssssssssshhhhhhhhhh en toen plokquote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Hoorde net al dat ie een wind ei aan het leggen was
Als je sssssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhh flats hoor is het ei mislukt.quote:Op maandag 19 november 2012 23:44 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Toen-ie in zn stoel ginng zitten hoorde ik eerst sssssssssssssshhhhhhhhhh en toen plok
quote:Op maandag 19 november 2012 23:47 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
[..]
Als je sssssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhh flats hoor is het ei mislukt.
Z'n chat is uitgestorven vanavond. En PB zit in het verkeerde topic dus die kan opa ook niet attent maken op wat wij schrijven.quote:
Lovelyquote:Op maandag 19 november 2012 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n chat is uitgestorven vanavond. En PB zit in het verkeerde topic dus die kan opa ook niet attent maken op wat wij schrijven.
PB inhuren om 'm te bedienen en boodschappen te doen .. en ze zou het waarschijnlijk nog doen ookquote:Op maandag 19 november 2012 23:46 schreef Ratelbandolero het volgende:
De grote vraag.. wat zou Opa doen zonder Oma en grote Omaen zonder Leo
Dan ging-ie naar het Leger des Heils.quote:Op maandag 19 november 2012 23:46 schreef Ratelbandolero het volgende:
De grote vraag.. wat zou Opa doen zonder Oma en grote Omaen zonder Leo
Altijd spannender dan op een zolderkamer achter pc zittenquote:Op maandag 19 november 2012 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
PB inhuren om 'm te bedienen en boodschappen te doen .. en ze zou het waarschijnlijk nog doen ook
Altijd je vinger bij de mute-knop houden.quote:Op maandag 19 november 2012 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
Gadverik kan hem hier horen pissen
PB weet donders goed dat er 2 zijn, maar de OP van deze staat 'r gewoon niet aanquote:Op maandag 19 november 2012 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n chat is uitgestorven vanavond. En PB zit in het verkeerde topic dus die kan opa ook niet attent maken op wat wij schrijven.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
PB weet donders goed dat er 2 zijn, maar de OP van deze staat 'r gewoon niet aan
Ze zal vannacht die ander wel volposten, een nieuwe openen en melden dat deze dubbel is.quote:Op maandag 19 november 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
PB weet donders goed dat er 2 zijn, maar de OP van deze staat 'r gewoon niet aan
quote:Op maandag 19 november 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal vannacht die ander wel volposten, een nieuwe openen en melden dat deze dubbel is.
Breng 'r effe op ideeënquote:Op maandag 19 november 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal vannacht die ander wel volposten, een nieuwe openen en melden dat deze dubbel is.
Je kan natuurlijk ook de op van jian erin zettenquote:Op maandag 19 november 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 23:54 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de op van jian erin zetten
Dat heb ik inmiddels gedaanquote:Op maandag 19 november 2012 23:54 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de op van jian erin zetten
quote:Op maandag 19 november 2012 23:54 schreef Ratelbandolero het volgende:
Nog 1 roseetje en dantrusten yall
niet langer dan 10 minuutjesquote:Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hoe lang ga je er vandaag over doen?
O, dan zeg ik alvast welterusten.quote:Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
niet langer dan 10 minuutjes
Sjee alweer verantwoordingquote:Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hoe lang ga je er vandaag over doen?
Is dat per glas of per fles (ik ben oop gewend hè)quote:Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dan zeg ik alvast welterusten.
welterusten alvast en niet stiekem bij schenken hoorquote:Op maandag 19 november 2012 23:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 23:59 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
welterusten alvast en niet stiekem bij schenken hoor
jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:00 schreef Jian het volgende:
Hij spreekt vanavond niet meer tot ons, we hebben straf
Het is meer dat je meestal als een soort Columbo afscheid neemt.quote:Op maandag 19 november 2012 23:58 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Sjee alweer verantwoording
Vrouwen zijn ook onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is meer dat je meestal als een soort Columbo afscheid neemt.
[ afbeelding ]
Nee hoor, hartstikke voorspelbaar. Als ze op het punt van vertrek staan moeten ze altijd nog even naar de wc.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:02 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook onvoorspelbaar
Hij voelt zich danig in de steek gelaten door PB.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:03 schreef Jian het volgende:
Hij zit ook de hele tijd in zichzelf te smoeselen .....
ja shitquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, hartstikke voorspelbaar. Als ze op het punt van vertrek staan moeten ze altijd nog even naar de wc.
Jah, over die OP is het laatste woord nog niet gesproken hoor, PB zal op het matje moeten verschijnen bij onze Opersturmbannführerquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij voelt zich danig in de steek gelaten door PB.
Hij is gewoon verward zit in het verkeerde topic te lezen en denk misschien wel sht ze zeggen niet veel meerquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij voelt zich danig in de steek gelaten door PB.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:07 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Hij is gewoon verward zit in het verkeerde topic te lezen en denk misschien wel sht ze zeggen niet veel meer
Jij salueert toch ook als hij als een oude soldaat afscheid neemt van zijn kijkers aan het eind van de dag?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, over die OP is het laatste woord nog niet gesproken hoor, PB zal op het matje moeten verschijnen bij onze Opersturmbannführer
Als ie er over een week nog zit, geven we m wel een seintjequote:Op dinsdag 20 november 2012 00:07 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Hij is gewoon verward zit in het verkeerde topic te lezen en denk misschien wel sht ze zeggen niet veel meer
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij had weer een Expert Card Combo.
Jah, dat is z'n Pim Fortuyn groet hè, om aan te geven dat ie er zin an heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij salueert toch ook als hij als een oude soldaat afscheid neemt van zijn kijkers aan het eind van de dag?
O, ik dacht dat-ie in Vietnam gevochten hadquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, dat is z'n Pim Fortuyn groet hè, om aan te geven dat ie er zin an heeft
Zou hij aan het pokeren zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij had weer een Expert Card Combo.
Hij verliest aan zijn ponem af te lezen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:11 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Zou hij aan het pokeren zijn
Kunnen we hem daar opzoeken
Solitaire op Facebook. Geen idee wat dat is, trouwens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:11 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Zou hij aan het pokeren zijn
Kunnen we hem daar opzoeken
Nee, daar is ie voor afgekeurd, hij had uiteraard wel graag gewild en met z'n ervaring uit de 1e wereldoorlog was het ook een geweldige aanwinst geweest en hadden de Amerikanen waarschijnlijk gewoon gewonnen, maar helaas het mocht niet zo zijn en toen is ie maar instrumentenmaker geworden ....quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat-ie in Vietnam gevochten had
Dat is samen met Hopquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Solitaire op Facebook. Geen idee wat dat is, trouwens.
S5 ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar is ie voor afgekeurd, hij had uiteraard wel graag gewild en met z'n ervaring uit de 1e wereldoorlog was het ook een geweldige aanwinst geweest en hadden de Amerikanen waarschijnlijk gewoon gewonnen, maar helaas het mocht niet zo zijn en toen is ie maar instrumentenmaker geworden ....
Hij had natuurlijk wel een trauma opgelopen tijdens de 1e wereldoorlog. Daar is zijn herdershond, Blondie, ontploft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar is ie voor afgekeurd, hij had uiteraard wel graag gewild en met z'n ervaring uit de 1e wereldoorlog was het ook een geweldige aanwinst geweest en hadden de Amerikanen waarschijnlijk gewoon gewonnen, maar helaas het mocht niet zo zijn en toen is ie maar instrumentenmaker geworden ....
ah patience dus op facebook of in windowsquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Solitaire op Facebook. Geen idee wat dat is, trouwens.
ik dacht dat,dat beest Miranda heette .... of was dat zijn voornaam en Blondie de achternaam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk wel een trauma opgelopen tijdens de 1e wereldoorlog. Daar is zijn herdershond, Blondie, ontploft.
Blonde Miranda ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
ik dacht dat,dat beest Miranda heette .... of was dat zijn voornaam en Blondie de achternaam?
Hij had er twee hoorde ik van mijn informant.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
ik dacht dat,dat beest Miranda heette .... of was dat zijn voornaam en Blondie de achternaam?
Nou sorry hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wel maar dat maakt het niet minder voorspelbaar.
Een duitse kerel met een klein snorretje had er ook 2quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had er twee hoorde ik van mijn informant.
Yup, nou krijg je een godwin-kaart van PBquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:20 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Een duitse kerel met een klein snorretje had er ook 2
Eentje daarvan heette ook Blondie. Toeval?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:20 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Een duitse kerel met een klein snorretje had er ook 2
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:29 schreef Jian het volgende:
Blondie, vernoemd naar de herdershond van Oop, wie had dat kunnen denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |