Solitaire op Facebook. Geen idee wat dat is, trouwens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:11 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Zou hij aan het pokeren zijn
Kunnen we hem daar opzoeken
Nee, daar is ie voor afgekeurd, hij had uiteraard wel graag gewild en met z'n ervaring uit de 1e wereldoorlog was het ook een geweldige aanwinst geweest en hadden de Amerikanen waarschijnlijk gewoon gewonnen, maar helaas het mocht niet zo zijn en toen is ie maar instrumentenmaker geworden ....quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, ik dacht dat-ie in Vietnam gevochten had
Dat is samen met Hopquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Solitaire op Facebook. Geen idee wat dat is, trouwens.
S5 ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar is ie voor afgekeurd, hij had uiteraard wel graag gewild en met z'n ervaring uit de 1e wereldoorlog was het ook een geweldige aanwinst geweest en hadden de Amerikanen waarschijnlijk gewoon gewonnen, maar helaas het mocht niet zo zijn en toen is ie maar instrumentenmaker geworden ....
Hij had natuurlijk wel een trauma opgelopen tijdens de 1e wereldoorlog. Daar is zijn herdershond, Blondie, ontploft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar is ie voor afgekeurd, hij had uiteraard wel graag gewild en met z'n ervaring uit de 1e wereldoorlog was het ook een geweldige aanwinst geweest en hadden de Amerikanen waarschijnlijk gewoon gewonnen, maar helaas het mocht niet zo zijn en toen is ie maar instrumentenmaker geworden ....
ah patience dus op facebook of in windowsquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Solitaire op Facebook. Geen idee wat dat is, trouwens.
ik dacht dat,dat beest Miranda heette .... of was dat zijn voornaam en Blondie de achternaam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk wel een trauma opgelopen tijdens de 1e wereldoorlog. Daar is zijn herdershond, Blondie, ontploft.
Blonde Miranda ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
ik dacht dat,dat beest Miranda heette .... of was dat zijn voornaam en Blondie de achternaam?
Hij had er twee hoorde ik van mijn informant.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
ik dacht dat,dat beest Miranda heette .... of was dat zijn voornaam en Blondie de achternaam?
Nou sorry hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wel maar dat maakt het niet minder voorspelbaar.
Een duitse kerel met een klein snorretje had er ook 2quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had er twee hoorde ik van mijn informant.
Yup, nou krijg je een godwin-kaart van PBquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:20 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Een duitse kerel met een klein snorretje had er ook 2
Eentje daarvan heette ook Blondie. Toeval?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:20 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Een duitse kerel met een klein snorretje had er ook 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |