SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ook al reclame op de yt app, wat is dezenquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef leeell het volgende:
This video contains an audio track that has not been authorized by all copyright holders. The audio has been disabled. More about copyright![]()
youtube wordt steeds kutter
Wanneer is onze date? In mijn agenda staat het nietquote:
Nooit. Ik date niet met FOK!kersquote:Op maandag 19 november 2012 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Wanneer is onze date? In mijn agenda staat het niet
gangetje wel, beetje onproductief de laatste tijdquote:
Okee.quote:Op maandag 19 november 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit. Ik date niet met FOK!kers
quote:Op maandag 19 november 2012 22:39 schreef leeell het volgende:
[..]
gangetje wel, beetje onproductief de laatste tijd
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit. Ik date niet met FOK!kers
Ik dacht dat je iemand na deedquote:Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn laatste date met een FOK!ker was een jaar terug hoor.
xd ja he xxquote:Op maandag 19 november 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
en ik ben weer weg dus
het was gezellig he
Ik vind het niet erg hoorquote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je doet zwlf net zo hard mee?
quote:Op maandag 19 november 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja srry![]()
![]()
![]()
ik denk vaak aan anale plezier maar zo vaak
quote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou en jij kan mij ook niets schelen
wat doe je hier danquote:Op maandag 19 november 2012 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou en jij kan mij ook niets schelen
En ik.quote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat Beach,Flips,Snow,Ieeell hier posten
meeloper zijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat Beach,Flips,Snow,Ieeell hier posten
snitch dan tochquote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooidraad ga weg, vuige backstabber ik kots op je
Nou dan moet ik wel echt oppassen zegquote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meeloper zijn![]()
Nee ok. Sry maar doe eennnn ding fout en ik word booos
Dag liefde van mijn levenquote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooidraad ga weg, vuige backstabber ik kots op je
Ja.quote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou dan moet ik wel echt oppassen zeg
Gewoon in Nachtbagger hoor, zoals altijd. Jawel.quote:Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maaaandenlang wacht ik op je, maar post je alleen in die andere topics. Niks liefde meer.
Kusquote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Arg is mn liefdesbaby,.
nee joh, gewoon schuldig, meesterbrein boer en allesquote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Dadelijk is die vent van die Marianne Vaatstra onschuldig
Oh. Okay ( ._.)quote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gewoon in Nachtbagger hoor, zoals altijd. Jawel.
Hij heeft zelfs kinderen en vrouw. Kom je er opeens achter dat je vader een verkrachter isquote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nee joh, gewoon schuldig, meesterbrein boer en alles
Dat is waar, vraag me ook af waarom hij het 'vrijwillig' gedaan heeftquote:Op maandag 19 november 2012 22:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs kinderen en vrouw. Kom je er opeens achter dat je vader een verkrachter is
Janquote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
Kash, klinker.. volgende week woensdag kom ik langs met een mes![]()
Toch blijf ik ook hierquote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?Arg is al tijden rustig. Niks mis mee.
NOU, cash! Dat heb ik net gezienquote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Dat is waar, vraag me ook af waarom hij het 'vrijwillig' gedaan heeft
Lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kots een beetje in je mond, okee?
[..]
Ook een beetje kots voor jou, om het goed te maken![]()
Nou, dat heb ik dus niet gezienquote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
NOU, cash! Dat heb ik net gezienhij heeft zo'n y-geval in zich, wat op zijn dna staat. En het zit ook in zijn familie. Dus hij zou toch in principe gepakt worden als zijn familie er aan meedeed (neem aan van wel) of nieuwe dna onderzoeken als niemand schuldig blijkt te zijn.
je doet mee johquote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
Kash, klinker.. volgende week woensdag kom ik langs met een mes![]()
Ze zeggen dat ie psychisch niet helemaal ok isquote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik dus niet gezienmaar eigenlijk best wel logisch ja
Dan snap ik niet waarom hij niet is gevlucht naar een of ander weggestopt land
Dat zeggen ze altijdquote:Op maandag 19 november 2012 23:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ie psychisch niet helemaal ok is
Hypoquote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mag ik ook nog hoi komen zeggen dan?
ik zei in 1999 al ze moeten een grootschalig dna onderzoek doen, nu gaat peter r de vries met de eer strijken dat hij het in 2000 zei. onrecht is dit.quote:
jij altijdquote:Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mag ik ook nog hoi komen zeggen dan?
Die peter is sowieso een rare kwast.quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ik zei in 1999 al ze moeten een grootschalig dna onderzoek doen, nu gaat peter r de vries met de eer strijken dat hij het in 2000 zei. onrecht is dit.
Mijn UI is een acteur.quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Walgelijke saaie wedstrijd was hetmaar 2 keer kunnen juichen gelukkig haha
en je doet het omdat je van me houdtquote:
Eens, maar hij heeft wel een emmy!!! ofzoietsquote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die peter is sowieso een rare kwast.
Ik vind het wel lief dat je dat meteen impliceert dan.quote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en je doet het omdat je van me houdt
quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ik zei in 1999 al ze moeten een grootschalig dna onderzoek doen, nu gaat peter r de vries met de eer strijken dat hij het in 2000 zei. onrecht is dit.
is toch zo?quote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief dat je dat meteen impliceert dan.
je kunt beter van club wisselenquote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Walgelijke saaie wedstrijd was hetmaar 2 keer kunnen juichen gelukkig haha
Heh wat voor dat joran gedoe?quote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Eens, maar hij heeft wel een emmy!!! ofzoiets
Jaquote:
Precies.quote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja
Oh ja mag niet in het openbaar heh
aanstaande zaterdag doen we het welquote:
he fanquote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Is toch hetzelfdequote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Neee, voor dat nathalie holloway gedoe
Ohh shit wachtquote:
Denk al johhhquote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ohh shit wachtdas indd dezelfde alleen heeft ie het in peru nogmaals gedaan
Wat?quote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
Roald je bent skinny
Een vieze vuile kwast
Je piemel is een innie
Geen potje waar je deksel in past
Je bent een vuile vlek
Afval
Uitschot
Een veel te dikke speknek
Je bent laag
Je bent dik
Je bent traag
Krijg de hik
En krijg hem ongeremd
Met ademnood als resultaat
Dan wordt mijn woede getemd
Ja weg is dan mijn haat
laten we vrijdag avond + zaterdag elkaar zienquote:
#sinterklaasgedichtjesquote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
Roald je bent skinny
Een vieze vuile kwast
Je piemel is een innie
Geen potje waar je deksel in past
Je bent een vuile vlek
Afval
Uitschot
Een veel te dikke speknek
Je bent laag
Je bent dik
Je bent traag
Krijg de hik
En krijg hem ongeremd
Met ademnood als resultaat
Dan wordt mijn woede getemd
Ja weg is dan mijn haat
get a room you two... oh wacht.quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
laten we vrijdag avond + zaterdag elkaar zien
in DM dan praten over vrijdag + zaterdag elkaar zien?quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
get a room you two... oh wacht.
Heppie niet hier.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
in DM dan praten over vrijdag + zaterdag elkaar zien?
verlaag je niet zo broeder, je ben genoeg door het stof gegaanquote:
Het enige wat ik zeg is dat ik het er hier niet over wil hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
verlaag je niet zo broeder, je ben genoeg door het stof gegaan
ja :$quote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ahh valt wel mee joh ben een lieve knul toch
Nee jij weet niks!quote:Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
Aii ro-ald heeft ooit blauwtje opgelopen bij snowbells maar ligt niet aan hem ?pijnlijk
Neeeeeee ik ben zijn wingvrouw jeweetzelfquote:Op maandag 19 november 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
Aii ro-ald heeft ooit blauwtje opgelopen bij snowbells maar ligt niet aan hem ?pijnlijk
quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik weet dat jij allesbehalve een Alpha bentpaquakkk
Young hennie wanneer 101?quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar eigenlijk mee?quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik weet het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 23:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vertel mijn kind. Wat valt je zwaar?
Ik weet.quote:Op maandag 19 november 2012 23:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het leven is moeilijk. Ik voel je
iets met ble en geen ander, maar kan het niet goed lezen aangezien het niet van rechts naar links is + losse letters, kan ook aan mobiel liggen tho.quote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef leeell het volgende:
KB
تمنيت نعيش معك غير انت
Tmanyt neïsh maake ghyr intyquote:Op maandag 19 november 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
iets met ble en geen ander, maar kan het niet goed lezen aangezien het niet van rechts naar links is + losse letters, kan ook aan mobiel liggen tho.
appel!quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:00 schreef Omdatappel het volgende:
Is ARG ineens overgenomen door een andere slowchat ofzo?
Ja, blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:00 schreef Omdatappel het volgende:
Is ARG ineens overgenomen door een andere slowchat ofzo?
Goedzoooquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:40 schreef LompeHork het volgende:
Oh ik zal even die spampost verwijderen. Account kan ook wel meteen gebanned worden.
I wish to live with you, only youquote:
Ahh wat liefffquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:28 schreef leeell het volgende:
[..]
I wish to live with you, only you
:S
Tmanyt neïsh maake ghyr inty dusquote:
30quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoeveel meter ver geslapen?? gr gr
tante wieequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef K-Cash het volgende:
handen in de lucht en groeten aan je tante
Yeah geen dorpsgek, dan had ik schaamteloos Paul van 2 jaar terug nagedaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:28 schreef LompeHork het volgende:
Ze zijn er weer ONZ / [ONZ-Awards 2012] Stem-topic![/schaamteloze spam]
jij bent nummer 15quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yeah geen dorpsgek, dan had ik schaamteloos Paul van 2 jaar terug nagedaan
Ik dacht aan je ex.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht aan je ex.meteen boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohh, uk lachte om die spoiler van flippieg
Dan ben je heul mijn stagiaire nietquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan ben je heul mijn stagiaire niet
beleefde manquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Was toch wel benieuwd wat ze te melden hadden ja
quotes vertalenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wrm praat je andere talen opeens de laatste tijd?
Oke :squote:Op dinsdag 20 november 2012 19:28 schreef leeell het volgende:
[..]
quotes vertalen
is einstein tevens :S
absoluut, vergeet niet het hele sociale aspect van het leven hequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke :s
Ik heb tot nu toe wel alles gehaaldben je trots?
ik moet het nog beide leren inplannen ja, binnenkort om tips vragen bij klasgenoten ofzo want DIt kan niet langer zoquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:31 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut, vergeet niet het hele sociale aspect van het leven he
neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
op deze kon er ook gestemd worden, hopelijk horen we deze terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |