Dankjewelquote:
quote:
Gelukkig ken ik iemand die veel beter Engels kan als mijquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is niet eens goed... want je schrijft het aan een onbekend persoon.... en volgens mij gebruik je dan geen best regards... maar yours sincerly ofzoiets... etc.
Mooiquote:Op maandag 19 november 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik iemand die veel beter Engels kan als mijEn zij zou het ook een leuk idee vinden
Het is ook lastig Engelsquote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi
Btw het is Dear Sir / Madam, als je de naam niet weet en daarbij komt dan Yours faithfully,
En het grappige is..... sommige firma's waarmee ik wel eens mail gebruiken dus gewoon best regards... maar zo hoort het dus niet
of met XOXOquote:Op maandag 19 november 2012 22:31 schreef dawg het volgende:
gewoon afsluiten met thanks. kan niet mis.
2de ronde????quote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Houdoe!
Hm tijd voor een 2e ronde zie ik al
Ik weet best wel hoe ik het brabants houdoe moet schrijven..,.. ik deed de engelse versie....quote:
Dan is het Howdyquote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet best wel hoe ik het brabants houdoe moet schrijven..,.. ik deed de engelse versie....
en oja?
o... niet altijd hoor....quote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje tranentrekker werkt altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |