Dankjewelquote:
quote:
Gelukkig ken ik iemand die veel beter Engels kan als mijquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is niet eens goed... want je schrijft het aan een onbekend persoon.... en volgens mij gebruik je dan geen best regards... maar yours sincerly ofzoiets... etc.
Mooiquote:Op maandag 19 november 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik iemand die veel beter Engels kan als mijEn zij zou het ook een leuk idee vinden
Het is ook lastig Engelsquote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi
Btw het is Dear Sir / Madam, als je de naam niet weet en daarbij komt dan Yours faithfully,
En het grappige is..... sommige firma's waarmee ik wel eens mail gebruiken dus gewoon best regards... maar zo hoort het dus niet
of met XOXOquote:Op maandag 19 november 2012 22:31 schreef dawg het volgende:
gewoon afsluiten met thanks. kan niet mis.
2de ronde????quote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Houdoe!
Hm tijd voor een 2e ronde zie ik al
Ik weet best wel hoe ik het brabants houdoe moet schrijven..,.. ik deed de engelse versie....quote:
Dan is het Howdyquote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet best wel hoe ik het brabants houdoe moet schrijven..,.. ik deed de engelse versie....
en oja?
o... niet altijd hoor....quote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje tranentrekker werkt altijd
Groot en sterk worden net als papaquote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]aaaaaaaaaaaaaaaaa wat lief... en wat wilt de puppy?
quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Groot en sterk worden net als papa
noesquote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true... maar zonder gaat ie dood....
Wat een kippenhok zegquote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sterker nog, ik gooide Kip de gang op zodat Varken haar vleesje rustig op kon eten, waarop Varken voor de gangdeur klagelijk ging zitten mauwen en mij verwijtend aankeek
Max is tenminste slim, die heeft gewoon een extra stukje vlees
Hallo. Waarom ben je vandaag vrolijk?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:00 schreef Myraela het volgende:
Hallo, ik ben vandaag vrolijk.
Groetjes.
Dat kan ik wel verhelpen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:00 schreef Myraela het volgende:
Hallo, ik ben vandaag vrolijk.
Groetjes.
Omdat ik dit weekend waarschijnlijk al stoelen op kan halen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo. Waarom ben je vandaag vrolijk?
Leuk! Wat voor stoelen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik dit weekend waarschijnlijk al stoelen op kan halen.En verder kan zoeken naar alles om een beetje in te richten.
![]()
En omdat ik gisteren een kuthumeur had, dus nu moet ik het goed maken.
quote:
Klassieker is vaak ook mooier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat nog een beetje modern is in alles wat we tot nu toe mooi vinden. De rest is juist veel klassieker.
Klassiek en modern kan dus best samen. Net als jong en oud en twi en ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klassieker is vaak ook mooier.
Zoals Twi of ik. Wij zijn ook klassieke modellen.
Die zien er echt totaal niet relaxed uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat nog een beetje modern is in alles wat we tot nu toe mooi vinden. De rest is juist veel klassieker.
Uiteraard. Daar hou ik me maar aan vast dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klassiek en modern kan dus best samen. Net als jong en oud en twi en ik.
We hebben in de bureaustoel versie gezeten, die zaten in ieder geval echt heerlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die zien er echt totaal niet relaxed uit.
Plaatje van die versie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben in de bureaustoel versie gezeten, die zaten in ieder geval echt heerlijk.Over deze weet ik het niet zeker.
We hebben best veel eigenlijk, het is meer dat we dingen willen vervangen. Mijn ouders laten bijna alles achter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar hou ik me maar aan vast dan.
Wat moeten jullie niet nog hebben?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Plaatje van die versie?
Ik heb recent een hoop stoelen getest, maar voor gewone zit stoelen is het niet fijn als hij draait.
Voor een bureaustoel is dat fijn, maar voor gewone vind ik het vervelend.
Daar wil ik gewoon in kunnen hangen.
Ik weet niet, als gewone stoel lijkt het me niet relaxed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht er eerst ook niets van, maar het zit echt lekker. Alleen heb ik vaak dat als ik lang zit, dat ik graag op mijn been zit. En dat lukt hierin niet denk ik.
Hou ik je aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:26 schreef Myraela het volgende:
Over 2 maanden mag je een keer komen proefzitten.
digitaal mag niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:
Zodra we een schriftelijke uitnodiging ontvangen.
Ja Murretje, hoe ziet jouw huisje er nu uit? Kunnen we al langskomen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
Maar ik denk dat ik toch liever bij twi op schoot zit.
Wanneer komen jullie bij mij een biertje drinken?
Ik geloof dat woensdag de meeste shit overgaat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja Murretje, hoe ziet jouw huisje er nu uit? Kunnen we al langskomen?
Dat is de love seat die hier in de kamer staat alquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:39 schreef ook_gek het volgende:
De Barcelona Chair is de ultieme hang stoel
Plaatje?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de love seat die hier in de kamer staat al.
Dat zit toch voor geen meterquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Fatboy. Stoel is dan niet meer nodig
Jammer! Ben nu wel benieuwdquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar hij zit zoooo fijn.
Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Fatboy. Stoel is dan niet meer nodig
Die zitten inderdaad heerlijk ja!quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:11 schreef twi het volgende:
Ze zijn dan ook bedoeld als bureau/eetkamerstoel, niet als urenlange hangstoelZouden er mensen zijn die vier van zulke stoelen in de huiskamer zetten?
Ja, hij is zo ongelooflijk zachtquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die zitten inderdaad heerlijk ja!
Slofjes aan, beendjes op de stoel vouwen en hangen maar
Oh, wat een rare mensen. Nee, de bank moeten we nog ergens zien te scoren, waarschijnlijk een chaise-longue hoekbank ofzo. Maar er staat nog een vrij lelijke leren bank, dus daar zit niet zo'n enorme haast achter.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Leren bankenIk vind ze verschrikkelijk.
Er zijn mooie leren banken, maar dit is er zo eentje waar je met een hijskraan uitgetild moet worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Leren bankenIk vind ze verschrikkelijk.
Ze zijn koud, over het algemeen geven ze geen warmte aan je interieur en ik vind ze vrij smakeloos. Nodigt niet uit om erop te gaan zitten.quote:
Nou, ik zit dus nu op een leren bank, hij is heerlijk warm, geeft zelfs warmte af aan m'n rug en het is een van de fijnste banken ooit. Leer moet je eerst even opwarmen, maar daarna vormt het naar je lichaam en blijft het heel lang warm.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze zijn koud, over het algemeen geven ze geen warmte aan je interieur en ik vind ze vrij smakeloos. Nodigt niet uit om erop te gaan zitten.
Wat mij betreft dan
En als het warm is krijg ik hele bezwete billetjes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze zijn koud, over het algemeen geven ze geen warmte aan je interieur en ik vind ze vrij smakeloos. Nodigt niet uit om erop te gaan zitten.
Wat mij betreft dan
Same here, maar heb niet zoveel ruimte.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:13 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, wat een rare mensen. Nee, de bank moeten we nog ergens zien te scoren, waarschijnlijk een chaise-longue hoekbank ofzo. Maar er staat nog een vrij lelijke leren bank, dus daar zit niet zo'n enorme haast achter.
Mijn lichaam heeft zich naar mijn stoffen bank gevormd, daarom ben ik bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zit dus nu op een leren bank, hij is heerlijk warm, geeft zelfs warmte af aan m'n rug en het is een van de fijnste banken ooit. Leer moet je eerst even opwarmen, maar daarna vormt het naar je lichaam en blijft het heel lang warm.
Ga dan ook niet naakt op die bank zittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als het warm is krijg ik hele bezwete billetjes.
[..]
Same here, maar heb niet zoveel ruimte.
Paardenleerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naakt op die bank zitten.
Leer, of een leersoort, heeft bij mij absoluut voorkeur boven stof.
Zo te lezen heb je daar niet zoveel verstand van, anders zou je dit niet zeggenquote:
Jawel hoor, heb er zelf 3 gehad. Allemaal weg getieft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan heb je er nog nooit in gezeten.
Dekentje gaat mij te verquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij is zo ongelooflijk zacht. Heb er ook een heerlijk dekentje bij.
Nee juist lekker warm als je er eventjes op zit! Heerlijk juist.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat mij betreft dan
Ik ben de SEX SC gewend qua trollwerk. Daar ligt het hapniveau wat lager.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je daar niet zoveel verstand van, anders zou je dit niet zeggen.
En ik hap nog wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben de SEX SC gewend qua trollwerk. Daar ligt het hapniveau wat lager.
Je wordt oud en verliest je scherpte.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat heb je blijkbaar afgeleerd. Of m'n niveau is (nog) minder geworden.
Het is dat ik geen plaatje van een hele lange en smalle bank kon vinden, anders had je m'n scherpte net nog wel gevoeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je wordt oud en verliest je scherpte.
Ik hoop dat eerstequote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat heb je blijkbaar afgeleerd. Of m'n niveau is (nog) minder geworden.
Daar hebben ze geen niveau. Zodra je daar iets zegt, springt er wel één of andere wanhopige huismoederknuffelaar tussen met "doe es lievvvvquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat eerste. Of probeer het eens in de SEX SC, kijken of je je niveau nog hebt.
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen niveau. Zodra je daar iets zegt, springt er wel één of andere wanhopige huismoederknuffelaar tussen met "doe es lievvvv"
Misschien is het raar, maar ik zit niet onderuit aan een tafel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:37 schreef ook_gek het volgende:
Zo een stoel zit voor lange tijd toch niet lekker? Je kan niet eens onder uit zitten in zo een stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |