SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trustequote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga slapen, ben moe
doei doei
Trustequote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga slapen, ben moe
doei doei
slaaplekker pannenkoekquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga slapen, ben moe
doei doei
Ja echt welquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als jij je er maar gelukkig bij voelt
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga slapen, ben moe
doei doei
zo'n kans zou ik ook niet laten schieten nee, eetsmakelijkquote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef Taexon het volgende:
Ben even wegiemand uit de straat vraagt of ik mee ga mcflurry halen
verslavende kut dingen..
exen zijn overratedquote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Wie wil samen met mij over mijn ex roddelen???
Moet ook gebeuren, doen ze ook in hun sc.
Laat het lekker.quote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Wie wil samen met mij over mijn ex roddelen???
Moet ook gebeuren, doen ze ook in hun sc.
Dankje!quote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo'n kans zou ik ook niet laten schieten nee, eetsmakelijk
ik maak van mn ex een neger ja.quote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die hun ex gaan zwart maken op een internetforum zijn gewoon triest, zulke dingen moet je gewoon voor je houden
OV hou op, mijn wangenquote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik maak van mn ex een neger ja.
gewoon hun hele leven verwoesten, dat zal ze lerenquote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die hun ex gaan zwart maken op een internetforum zijn gewoon triest, zulke dingen moet je gewoon voor je houden
waaromquote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gewoon hun hele leven verwoesten, dat zal ze leren
ja en dan hun nog meer pijn doen, dat compenseert weerquote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waaromdat het uit is is al pijnlijk genoeg lijkt me
Ja dat is waarquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja en dan hun nog meer pijn doen, dat compenseert weer
kogelregenquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik laat je zometeen zien wat regen is.
Ik keek echt raar op toen ik dit zag.quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
AAAAAAAH JE DOET ME PIJN AAAAAAH FLIKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dat filmpjequote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Daaaaaaaaag!!!quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
ik vertrouw deze donkere jongen niet______________quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een mongoolquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ja ik ook nieuwe afleveringenquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bazenprogramma dat, gisteravond had ik ook gekeken
quote:Op maandag 19 november 2012 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hoeft niet te tanken DAAAAGGGG
Ach, ik gun het je. Geniet ervan.quote:Op maandag 19 november 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FUCK YEAH.. best day of my life .*O*
quote:Op maandag 19 november 2012 22:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ach, ik gun het je. Geniet ervan.
Nee helaas was het maar zo'n feest.. denk dat seks toch iets lekkerder dan dit is en dit is alquote:
Ja ik kreeg een mentosje in de stad van zo'n neger ik heb nu wel een frisse adem maar het bij effect wauw.quote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor drugs heb je genomen?
Ja oke slecht grapje.
Waternood probleem opgelost.quote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
water loopt me uit de mond
Met een overdosis karamel bendequote:Op maandag 19 november 2012 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
water loopt me uit de mond
We brengen je naar Afrika.quote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier is geen waternoodprobleemnooit geweest ook
Dikzak.quote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
I kga zo nog een home made flurry makencrushed chocopinda's met vanille ijs
Oh ja nou dan produceren we alles in flesjes.quote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar wil ik niet naartoe
oke is goedquote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh ja nou dan produceren we alles in flesjes.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
I kga zo nog een home made flurry makencrushed chocopinda's met vanille ijs
Laat die man, hij heeft net een belt gewonnen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje oud voor de pub sc, ouwe kinderlokker.
Ach het heeft een debiele naam maar hier zitten zoveel mensen van 18+ .maar die hommo's blijven voortaan liever hie dan in de nachtbagger SCquote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje oud voor de pub sc, ouwe kinderlokker.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat die man, hij heeft net een belt gewonnen.
Sigaar uit eigen doos, maar toch.
Nachtbagger raakt weer een beetje doodquote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach het heeft een debiele naam maar hier zitten zoveel mensen van 18+ .maar die hommo's blijven voortaan liever hie dan in de nachtbagger SC
Ik ben al 4 seizoenen 2e of 3e, door die korte seizoenen wordt mijn constante presteren gestraftquote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat die man, hij heeft net een belt gewonnen.
Sigaar uit eigen doos, maar toch.
vreemde zaakquote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
Sterker nog kan ineens nachtbagger topic helemaal niet vinden?
Nee hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog dicht.quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
Whut?quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
Doe dan Kenny Florian als UI.quote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik ben al 4 seizoenen 2e of 3e, door die korte seizoenen wordt mijn constante presteren gestraft
Of Chael Sonnen, die zal volgend jaar al zijn derde title fight verliezenquote:Op maandag 19 november 2012 23:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Nee, al is het alleen al om die schreeuwende irritante broer van hem
Eerder Maynard dan
Je bent je username niet waardig inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik ben al 4 seizoenen 2e of 3e, door die korte seizoenen wordt mijn constante presteren gestraft
Zal eens aan Taz vragen of hij een all-time lijst heeft, vuile casual.quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent je username niet waardig inderdaad
Afgunst.. de champ een casual noemenquote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zal eens aan Taz vragen of hij een all-time lijst heeft, vuile casual.
Programma over Amerikaanse leger in Afghanistan, maar deze aflevering gaat over soldaten die verwond zijn daar.. dus is ook wel heel interessantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paper champ na favorable titelshotquote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afgunst.. de champ een casual noemen
quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Programma over Amerikaanse leger in Afghanistan, maar deze aflevering gaat over soldaten die verwond zijn daar.. dus is ook wel heel interessantklinkt interessant inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Paper champ na favorable titelshot
quote:Op maandag 19 november 2012 23:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Programma over Amerikaanse leger in Afghanistan, maar deze aflevering gaat over soldaten die verwond zijn daar.. dus is ook wel heel interessantAmerikaanse soldatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
Roald je bent skinny
Een vieze vuile kwast
Je piemel is een innie
Geen potje waar je deksel in past
Je bent een vuile vlek
Afval
Uitschot
Een veel te dikke speknek
Je bent laag
Je bent dik
Je bent traag
Krijg de hik
En krijg hem ongeremd
Met ademnood als resultaat
Dan wordt mijn woede getemd
Ja weg is dan mijn haat
Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef JanPiraat het volgende:quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zal eens aan Taz vragen of hij een all-time lijst heeft, vuile casual.
quote:
O ja, dat hebben we ook nog een keer gedaanquote:Op maandag 19 november 2012 23:12 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Is dat de all-time?
Ik had wel dat seizoen op mmaplayground gewonnen
quote:Op maandag 19 november 2012 23:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef JanPiraat het volgende:
Hooidraad
Nimmer kwaad
Loopt door het donker in zijn nachtgewaad
Daar komt happybob
Hij heeft een mal hoedje op
Verder is ie naakt
De stoep wordt door het tipje van zijn vleeschen brandslang.aangeraakt.
Samen lopen ze door de verlaten straten
Op zoek naar mensen om op te haten
En jawel daar komt een oude mevrouw
Ze zegt tegen bob: 'jongeman straks vat je kou'
'Dat kunnen we niet hebben he, ouwe tang'
Was zijn antwoord.en maakte de vrouw bang.
Schreeuwen was te laat, Hooidraad sneed in haar lichaam gevolgd door een angstaanjagend geluid.
Bloedplas op.de grond werd groter en afgestroopt werd haar huid.
Happybob had het nu niet meer koud en liep samen met Hooidraad weg van de crime scene met snelle looppas
En hij droeg haar vel als een gerimpelde regenjas.
The end
Nu word ze dronkenquote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef Taexon het volgende:
me ma heeft me fles sambuca net geleend maar kan hem nu niet vinden
die is nu opquote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef Taexon het volgende:
Ze heeft hem leeggezopen.quote:Op maandag 19 november 2012 23:15 schreef Taexon het volgende:
Mhaw ze doen altijd een scheut door de koffiequote:
Gewoon een nieuwe vragenquote:Op maandag 19 november 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ze doen altijd een scheut door de koffiemaar inplaats ze hem of even terug brengt of in de drankkast zet....
Moedersquote:Op maandag 19 november 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ze doen altijd een scheut door de koffiemaar inplaats ze hem of even terug brengt of in de drankkast zet....
ripquote:Op maandag 19 november 2012 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met een gebroken hart slapen dus. Een dag geen nb is als een dag zonder liefde
Mooiquote:Op maandag 19 november 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze heeft al beloofd de volgende fles te betalen
quote:Op maandag 19 november 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze heeft al beloofd de volgende fles te betalen
Heb hem gevondenquote:Op maandag 19 november 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Toen heb je natuurlijk der tanden uit de bek geslagen mag ik hopen? Daar heb je nu toch niks aan.. de volgende is gratis..
Dank u, dank u, gij ook.quote:Op maandag 19 november 2012 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Gecondoleerd iedereen met het verlies van Nachtbagger
Neuh pas 2x gelezenquote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geo is the champ, haven't you heard?
Snel je hartje lijmen dan.quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Flippiee het volgende:
Gevoel hebben bij topics. Niet helemaal goed in je bovenkamer zeker
quote:Op maandag 19 november 2012 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geo is the champ, haven't you heard?
Mooiquote:Op maandag 19 november 2012 23:24 schreef Ro-ald het volgende:
Geachte nachtbagger,
Je was mijn leven in de nacht.
Elke keer als ik niet kon slapen kwam ik weer even wat tegen je zeggen of naar je kijken.
Uit het oog,maar niet uit het hart
Ro-ald.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
Geo geo geo wat raar, je haalt de letters, de letters door elkaar. Zeg een woord met een aa
NEGERIN?!!!?!!!!!quote:Op maandag 19 november 2012 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Negerin wat? Ik heb geen dyslexie.
ik was ziek, dan mag hetquote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
1 582 promisionxexposed
Zoveel posts in 1 dagen dat op een maandag?!
Autist & uitkeringtrekker..quote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
1 582 promisionxexposed
Wel beter dan koffie met cake.quote:Op maandag 19 november 2012 23:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Neem maar een schaaltje Hertog Jan-ijs voor de troost.
Sheeeeiiiitquote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
1 582 promisionxexposed
Voor Geo geen probleem.quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja pas maar op voor mijn grote negerlul als we ooit meeten en jij moet bukken
Oww vandaar, nog steeds ziek of dat niet?quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was ziek, dan mag het
quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja pas maar op voor mijn grote negerlul als we ooit meeten en jij moet bukken
nog een beetje, morgen nog rustig aan doen en woensdag weer naar stagequote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oww vandaar, nog steeds ziek of dat niet?
Beterschapquote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nog een beetje, morgen nog rustig aan doen en woensdag weer naar stage
ik wou al zeggen volgens mij kan dat nietquote:Op maandag 19 november 2012 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beterschap!
was trouwens in 2 dagen, had verkeerd gekeken
ROT OP ..............quote:Op maandag 19 november 2012 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem voelt glijden tussen je billetjes![]()
Die van mijn negerlul ja? Ik heb ze ookquote:Op maandag 19 november 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ROT OP ..............DE MENTAL IMAGES
quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
dat huwelijk gaat niet door
Neeeee. Ik plaagde maarquote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Rien de rien je ne regrette rienquote:
Wie zou de beste man zijn geweest?quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Oceanview het volgende:
Ik kijk allemaal naar auto's die ik niet betalen kan.
Beste one linerquote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja hoor kom maar weer met je one liner.
Gewoon een auto kopen die haast geen benzine zuipt en voorlopig geen wegenbelasting kostquote:Op maandag 19 november 2012 23:35 schreef Oceanview het volgende:
Ik kijk allemaal naar auto's die ik niet betalen kan.
Fiat 500 ookquote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volvo S40 is wel een mooi ding.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon een auto kopen die haast geen benzine zuipt en voorlopig geen wegenbelasting kostIk ben nog niet van plan een auto te kopen maar kijken is wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Sexyyyyquote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
er zit 1 rechte lijn in mn broek.
Volgens mij wil je gewoon zelf een keer hard in je poepert genomen worden maar weet je niet hoe je anale seks moet voorstellenquote:
ik heb al een autoquote:Op maandag 19 november 2012 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Panda zijn ook mooie dingen ja.
Duurde lang deze comeback.quote:Op maandag 19 november 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon zelf een keer hard in je poepert genomen worden maar weet je niet hoe je anale seks moet voorstellen
boefje is het ook.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht maar mijn vader rijdt er het meeste in
ook nog met handmatige raamopener?quote:Op maandag 19 november 2012 23:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah oke ik een Opel corsa uit 1999.
Nee electrischquote:Op maandag 19 november 2012 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook nog met handmatige raamopener?
maar je ziet eruit als een multiplaquote:
waarom?quote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef Ro-ald het volgende:
Vrouwenik blijf voor de rest van mijn leven single.
Kusje komt wel goedquote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef Ro-ald het volgende:
Of je word homo.quote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik was ijs halen.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duurde lang deze comeback.
Volgens mij liever niet
Ik zag laatst zo'n multipla met zo'n sticker van 'als je erin rijdt zie je het niet.'quote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef leeell het volgende:
[..]
maar je ziet eruit als een multipla
Ahw mijn hartquote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef leeell het volgende:
[..]
maar je ziet eruit als een multipla
haha geniaalquote:Op maandag 19 november 2012 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n multipla met zo'n sticker van 'als je erin rijdt zie je het niet.'
Voorspelbare reactie.quote:Op maandag 19 november 2012 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FL heeft weer een nieuwe hosselprooi.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FL heeft weer een nieuwe hosselprooi.
Mwah vind het kwa optrekken enzo best, maar je voelt inderdaad in zijn 5 heel veel power verlies gelijkquote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef Oceanview het volgende:
107 zijn best rappe dingen behalve in zijn 5 versnellen lees ik.
Die houd ik liever heel..quote:Op maandag 19 november 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was ijs halen.
Misschien maar beter ook van niet, ik sloop je kringspier.
Ahw toetiequote:Op maandag 19 november 2012 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tfoe altijd samenspannen met Geo tegen mij.
Die is niet behaardquote:Op maandag 19 november 2012 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan in die behaarde flamoes van je dan.
Pics or i call BS..quote:
Zolang je maar 1 snelheid vasthouden kan.quote:Op maandag 19 november 2012 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mwah vind het kwa optrekken enzo best, maar je voelt inderdaad in zijn 5 heel veel power verlies gelijkmaarja.. heb het ook niet als racewagen gekocht
quote:Op maandag 19 november 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics or i call BS..Kuttttt ik trapte er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow versnellen doet die nog steeds wel hoor maar het is wel een heel verschil met in zijn 4quote:Op maandag 19 november 2012 23:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zolang je maar 1 snelheid vasthouden kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |