quote:Op maandag 19 november 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
I kga zo nog een home made flurry makencrushed chocopinda's met vanille ijs
Laat die man, hij heeft net een belt gewonnen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje oud voor de pub sc, ouwe kinderlokker.
Ach het heeft een debiele naam maar hier zitten zoveel mensen van 18+ .maar die hommo's blijven voortaan liever hie dan in de nachtbagger SCquote:Op maandag 19 november 2012 22:53 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje oud voor de pub sc, ouwe kinderlokker.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat die man, hij heeft net een belt gewonnen.
Sigaar uit eigen doos, maar toch.
Nachtbagger raakt weer een beetje doodquote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach het heeft een debiele naam maar hier zitten zoveel mensen van 18+ .maar die hommo's blijven voortaan liever hie dan in de nachtbagger SC
Ik ben al 4 seizoenen 2e of 3e, door die korte seizoenen wordt mijn constante presteren gestraftquote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat die man, hij heeft net een belt gewonnen.
Sigaar uit eigen doos, maar toch.
vreemde zaakquote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
Sterker nog kan ineens nachtbagger topic helemaal niet vinden?
Nee hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog dicht.quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
Whut?quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
Doe dan Kenny Florian als UI.quote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik ben al 4 seizoenen 2e of 3e, door die korte seizoenen wordt mijn constante presteren gestraft
Of Chael Sonnen, die zal volgend jaar al zijn derde title fight verliezenquote:Op maandag 19 november 2012 23:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Nee, al is het alleen al om die schreeuwende irritante broer van hem
Eerder Maynard dan
Je bent je username niet waardig inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik ben al 4 seizoenen 2e of 3e, door die korte seizoenen wordt mijn constante presteren gestraft
Zal eens aan Taz vragen of hij een all-time lijst heeft, vuile casual.quote:Op maandag 19 november 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent je username niet waardig inderdaad
Afgunst.. de champ een casual noemenquote:Op maandag 19 november 2012 23:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zal eens aan Taz vragen of hij een all-time lijst heeft, vuile casual.
Programma over Amerikaanse leger in Afghanistan, maar deze aflevering gaat over soldaten die verwond zijn daar.. dus is ook wel heel interessantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paper champ na favorable titelshotquote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afgunst.. de champ een casual noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |