Probeer dit eens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:24 schreef lamjanus het volgende:
Ik krijg een foutmelding op de mtk drivers, vraagteken in Windows als ik het Google docje volg. Hoe kan ik die met de hand installeren?
Hehe, was al bekend dat het inderdaad zo ontzettend lelijk slangenleer achtig hoesje is ipv het strakke op de 1e fotoquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:37 schreef GS88 het volgende:
Mijn order bij LT was gecancelled. Maar een klein lichtpuntje...
Ik heb nu wel een zwarte leren cover!![]()
Zie trouwens wel dat het plaatje waar ze mee adverteerden totaal afwijkt van wat ik heb ontvangen.Ik kan er toch niks mee, helaas. Als iemand em wil mag die contact opnemen.
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het ophalen,maar je betaalt geen belastingquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:12 schreef shiznuts het volgende:
Mijn G3 is er!![]()
Maar nog niet helemaal.![]()
Moet 'em morgen afhalen, ik was twee dagen van huis.
Zo te zien 'vrijgewaard van belastingtoestanden'.
Is de Jiayu G3 niet zo te rooten als de Neomobile N002?
Ja, zo werkt dat hier in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je moet het ophalen,maar je betaalt geen belasting
The fuck?Oostenrijk??quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat hier in Oostenrijk.
Krijg je een briefje met de referentiecodes van de pakketjes die de postbode niet heeft kunnen droppen. Staat erbij dat je een handtekening moet zetten voor ontvangst en bij Entgelt/Wert Nachnahme/Zoll staat niks, dus dat betekent in de regel 'Abgabefrei'. Sowieso is mijn ervaring dat alles wat van MisterTao komt 'Abgabefrei' is.
Lagen drie briefjes in de bus. 1x HK + 1x CN tracking, 1x 'Groß', geen handtekening voor nodig ook geen referentienummer, gok op 3x random shirts van http://shirt.woot.com en 1x voor een nationale order.
De CN kan ik koppelen aan de Jiayu G3. De HK is een Shark watch. De AT is een bestekset en ga uit dat die andere onbekende dus shirts uit Amerika zijn.
Ben benieuwd of m'n Jiayu pre-rooted is. En anders probeer ik de N002-methode eens.
Nicequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat hier in Oostenrijk.
Krijg je een briefje met de referentiecodes van de pakketjes die de postbode niet heeft kunnen droppen. Staat erbij dat je een handtekening moet zetten voor ontvangst en bij Entgelt/Wert Nachnahme/Zoll staat niks, dus dat betekent in de regel 'Abgabefrei'. Sowieso is mijn ervaring dat alles wat van MisterTao komt 'Abgabefrei' is.
Lagen drie briefjes in de bus. 1x HK + 1x CN tracking, 1x 'Groß', geen handtekening voor nodig ook geen referentienummer, gok op 3x random shirts van http://shirt.woot.com en 1x voor een nationale order.
De CN kan ik koppelen aan de Jiayu G3. De HK is een Shark watch. De AT is een bestekset en ga uit dat die andere onbekende dus shirts uit Amerika zijn.
Ben benieuwd of m'n Jiayu pre-rooted is. En anders probeer ik de N002-methode eens.
quote:
Zeker Twentequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nicemorgen een leuk dagje dus!
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij is ook onderweg! Als die van Shiznuts gister is aangekomen dan heeft die er 11 dagen over gedaan. Ik hoop dat we nog voor de Christmas Rush zitten en dat ik ook nog een kadootje in me schoen kan stoppen!quote:Op woensdag 21 november 2012 07:05 schreef ikbenik het volgende:
Mijn G3 is ook aan zijn grote reis begonnen. Helaas is het allemaal wat duurder geworden dan Lightake, maar nu komt er wel wat deze kant op. het zal me benieuwen hoe snel het pakje hier is (gewoon standaard verzending).
Dat is dezelfde seller als ik besteld heb.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef dud0r het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje als niet lid maar wilde nu toch even mee praten.
Had net als velen hier een order bij LT staan maar nu via MisterTao geslaagd.
Second pay net gedaan.
Voor 199.88 geslaagd. Iets duurder dan ik zou willen maar het is het naar mijn idee en alle reacties hier van de mensen die er al 1 hebben het wel waard.
http://www.mistertao.com/(...)tem-17343675125.html
Besteld bij deze seller.
@mandera: Ik heb ook een zilveren besteld.
Nee, ik krijg ook een zilveren en ik dacht ikbenik ook! Met een mooie blauwe hardcase erbij!quote:Op woensdag 21 november 2012 09:36 schreef Mandéra het volgende:
Ben ik overigens 1 van de eersten met een zilveren G3?
Dat ze daar veel tijd, moeite en aandacht in moeten stoppen en dat het niet 1-click werk is zeker?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:39 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat is dezelfde seller als ik besteld heb.
Beter maakt LT m'n centen terug over, nog altijd geen idee wat ze nu met 'concentrated transfer' bedoelen.
Dat is toch het probleem dat de eerste serie kende?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:28 schreef shiznuts het volgende:
Supah troopah!Ik merk wel dat het scherm linksboven een halve millimeter ofzo loskomt.
Lang niet zo erg als dit hoor (voorbeeldfoto), maar toch:
[ afbeelding ]
Druppeltje speciale lijm ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |