Ik heb inderdaad nu bij jouw seller besteld, heb het idee dat ik dan sneller bericht krijgt of het in stock is of niet. "Details:Because it is out of stock.", meer niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:06 schreef ikbenik het volgende:
[..]
5 dagen wachten en dan toch geen voorraad, bummer... je kan natuurlijk altijd nog dezelfde link gebruiken als waar ik het heb gehaald. Als je snel bent, heeft het denk ik nog wel zin (veel voorraad was er niet). Maar je hebt geen bericht van MisterTao gekregen over waar er nog wel voorraad zou zijn? Dat hadden ze bij mij wel gedaan na mijn tweede mislukte poging een G3 te kopen.
Nice!quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:44 schreef ikbenik het volgende:
Gelukt! Zojuist bij MisterTao de foto's gezien van mijn bestelling, het is in stock! Veel gratis goodies erbij zo te zien, blauwe case en allerlei andere dingen die ik nog niet eens zo snel herken. En natuurlijk de G3 die het prachtig doet!
Nu dus nog even wachten op de bevestiging van de overige kosten. Document ga ik bijwerken
quote:- Only customers with order history before Nov 20th, 2012 will be permitted
to participate.
- In order to get 0% commission, your orders first payment must take
place between November 20th and December 4th , 2012 (GMT +8).
- This promotion begins on Nov 20th, 2012 (GMT+8).
Maar ik had nog niet besteld omdat ik eerst nog paar dagen die anderen af wilde wachten, denk dat ik nu dan ook maar bij die waar jullie nu beet hebben ga bestellen, dat lijkt sneller te gaan zo te zien.quote:Dear Helly,
Sorry for delaying response.
We learned from the seller that the phone is available and you can purchase it, but it will take about one or two weeks for the seller to send it out to us.
Sorry again for the issue and hope for your kindly understanding on the matter.
Have a nice weekends.
Bruce
heb me net ff geregistreerd... er is wel al een update maar die lijkt wat bugfixes te bevatten. Geen grote veranderingen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: root is fijn, maar moeten we voor roms t.z.t. maar gaan grasduinen op het officiële Ejiayu forum?
Want hoe zit met het de compatibiliteit qua roms tussen MTK6577 toestellen? Kan een Neo rom snel omgebouwd worden zodat ie G3-suitable is?
Ik snap nog steeds niet wat ze nou met dat 'transferring money to you' bedoelen. Komende vrijdag is het 2 weken terug dat ik heb gecancelled. Hoop gewoon dat ik deze week mijn geld terug krijg via paypal?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:06 schreef Krisser het volgende:
De afwikkeling bij Lightake van m'n geannuleerde order (van 14/09) heeft wat voeten in de aarde:
Mail van Lightake op 12/11:
Van: Customer Service (contact@lightake.com)
Verzonden: maandag 12 november 2012 8:56:56
Hi friend,
We have cancelled your order, and refund your money at recent 2 days.
Could you pls wait for a while?
Best regards,
Nicole
Aangezien ik vandaag nog geen refund mocht ontvangen heb ik hen een mailtje gestuurd en kreeg ik dit antwoord:
Van: Customer Service (contact@lightake.com)
Verzonden: dinsdag 20 november 2012 10:45:24
Hi friend,
Now, could you pls wait for a while?
Since your order passed 60 days the paypal can't allow us to refund your money directly.
Due to the other department will deal with transferring money to you,
it will take 15 days at least.
Besides, both of us will need deduct 3% handling fee.
Cause this inconvenience, hope your understanding.
Best regards,
Nicole
Heb nochtans netjes vóór de 60 dagen afliepen gecanceled.
0% commission geldt voor jou sowieso niet als dit je eerste MisterTao order wordt, je moet namelijk voor de 20ste een orderhistorie hebben. Je krijgt idd 10% extra bij je eerste storting. Ik heb zelf 190 dollar gestort, kreeg door de 10% bonus $ 209 bijgeschreven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:23 schreef MrJLJL het volgende:
Oke, ik ben echt een total noob op het gebied van Mister-Tao....
1. Is het de bedoeling dat ik eerst betaal, en dat ze daarna pas checken of hij op voorraad is?
2. Is er enige mogelijkheid het bedrag dat ik overhoud na betaling terug te krijgen.
3. Hoeveel is handig om te storten als ik $178.54 moet betalen? (excl. 'MisterTao->Mij'-shipping)
P.S. Dit wordt mijn eerste storting dus ik krijg dan 10% extra? En hoe zit dat met 0% Commision als ik 'm vandaag bestel?
Gaat hier niet nog 3% transactiekosten met VISA vanaf?quote:Ik heb zelf 190 dollar gestort, kreeg door de 10% bonus $ 209 bijgeschreven.
Heb met MasterCard gestort, geen idee verder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:03 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Gaat hier niet nog 3% transactiekosten met VISA vanaf?
http://www.nu.nl/economie(...)rds-absurd-hoog.htmlquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:03 schreef MrJLJL het volgende:
[..]
Gaat hier niet nog 3% transactiekosten met VISA vanaf?
Mastercard heeft ook een fee van 3% :dquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:06 schreef Mand�ra het volgende:
Heb met MasterCard gestort, geen idee verder.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:14 schreef dj_ko het volgende:
Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |