abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119612989
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:57 schreef ReDoX het volgende:

[..]

Hm ja, maar die kost weer 2 euro :P Hoopte dat het gewone keyboard te fixen was naar Nederlands.
Blackmart Alpha, dan is het gratis :P
pi_119614120
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Giel_gssl het volgende:
Volgens mij gaat die van mij niet na Amsterdam.

Service Area bestemming: EINDHOVEN - GASSEL - NETHERLANDS, THE
Dan verklaart dat het.
  maandag 26 november 2012 @ 00:31:59 #278
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119626810
quote:

[..]

Hm ja, maar die kost weer 2 euro :P Hoopte dat het gewone keyboard te fixen was naar Nederlands.
Maar 2 euro écht goed besteed :D
Zijn genoeg 'gratis' alternatieven anders in de market place, maarja.. wel nét even dat tikkie minder soepel :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_119626927
DHL werkt wel op vage tijden zeg, zou er niet willen werken:
12 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 23:59

//edit Dat was snel, een minuut ervoor was douane pas klaar =X
  maandag 26 november 2012 @ 01:23:44 #280
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119627683
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 00:38 schreef Creqaw het volgende:

Werken 'hele' nacht door ;)
'Snachts sorteren en dan heb jij overdag je pakketje.

Gaat bij PostNL net zo. Vandaag besteld, morgen al thuis!?
Gaat dezelfde dag naar PostNL postkantoor, door naar een van de grote soorteercentra, daar wordt dit tot 10 uur gesorteerd over de distributie centra en gaan de vrachtwagens rijden. Om 4 uur begint het sorteren van alle pakketen binnengekomen van andere soorteercentra en om 7 uur vertrekken de laatste vrachtwagens richting kleine postkantoren voor distributie ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_119628083
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 00:38 schreef Creqaw het volgende:

Ooit gehoord van nachtdienst? :P
quote:
16s.gif Op maandag 26 november 2012 01:23 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Werken 'hele' nacht door ;)
'Snachts sorteren en dan heb jij overdag je pakketje.

Gaat bij PostNL net zo. Vandaag besteld, morgen al thuis!?
Gaat dezelfde dag naar PostNL postkantoor, door naar een van de grote soorteercentra, daar wordt dit tot 10 uur gesorteerd over de distributie centra en gaan de vrachtwagens rijden. Om 4 uur begint het sorteren van alle pakketen binnengekomen van andere soorteercentra en om 7 uur vertrekken de laatste vrachtwagens richting kleine postkantoren voor distributie ;)
We hebben wel over DHL Express,snelle internationale bezorging!In 1 week bij je thuis geleverd :+
pi_119628848
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:45 schreef Diablo_GT het volgende:

[..]

Is het al gelukt met je G3?
Nee helaas nog niet, ben op dit moment aan het mailen met de verkoper voor een oplossing.
Heb nog steeds hetzelfde probleem.
PC herkend de telefoon wel, echter disconnect die na 2-3 seconden
  maandag 26 november 2012 @ 08:16:09 #283
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119628900
quote:

[..]

in de store staat wel een jelly bean keyboard.Werkt erg prettig en is gratis met nl woordenboek
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119628948
14 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:25
Als het goed is is dit de laatste status voordat het naar de koerier gaat voor bezorging.
pi_119630349
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 08:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

in de store staat wel een jelly bean keyboard.Werkt erg prettig en is gratis met nl woordenboek
Welke? Staan er meer geloof ik
  maandag 26 november 2012 @ 10:01:45 #286
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119630400
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 09:59 schreef lamjanus het volgende:

[..]

Welke? Staan er meer geloof ik
https://play.google.com/s(...)aW4uamVsbHkuZnJlZSJd

die had ik volgens mij
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119630776
15 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:56
Damnt, ga zo weg en niemand thuis >_<
pi_119633748
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:18 schreef Creqaw het volgende:
15 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:56
Damnt, ga zo weg en niemand thuis >_<
14 Zending gearriveerd op DHL-vestiging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:24

ik heb nog geen verder update dan dit, denk dat hij morgen komt, en ben vandaag juist vrij

edit: even DHL gebeld, misschien word deze nog vandaag verzonden :D word rond 2 uur weer geupdate en het zou kunnen dat hij er al bij zit vandaag, ze bellen mij straks ook terug wat de douane kosten zijn. zijn heel klantvriendelijk aan de telefoon

[ Bericht 20% gewijzigd door Giel_gssl op 26-11-2012 12:12:53 ]
pi_119633762
Iemand hier ook het probleem dat de accu van de G3 niet tot 100% komt maar 98 of 99? Bij de 90% gaat het lampje van rood naar groen dus dat is ook vaag ;-)
pi_119635643
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:00 schreef lamjanus het volgende:
Iemand hier ook het probleem dat de accu van de G3 niet tot 100% komt maar 98 of 99? Bij de 90% gaat het lampje van rood naar groen dus dat is ook vaag ;-)
mijn accu neemt het ook niet zo nauw met de 'streepjes', hij dropt soms in één keer een hele zooi naar beneden, maar blijft wel 5 uur op 45% staan zeg maar.

Ik heb wel het idee dat er iets bij mij snachts staat te refreshen voor leven, want hij is na een nachtje opeens 30 procent lichter. Wel op 3G that is, met halfbakken bereik dit weekend in vakantiehuisje.

Hebben meer mensen last van een 'slechte' verbinding aan de andere kant? Ik krijg klachten van de andere kant van de lijn dat ik onverstaanbaar ben./ Je zit wel snel met je hand tegen de microfoon aan, maar het ik heb deze klachten nog nooit gehad met mijn oude telefoon.

Als dat zo blijft of als ik daar niks aan kan tweaken, dan is het klaar met m'n Jiayu want ik moet wel fatsoenlijk kunnen bellen.

[ Bericht 18% gewijzigd door G-NiLES op 26-11-2012 13:26:23 ]
pi_119636291
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

mijn accu neemt het ook niet zo nauw met de 'streepjes', hij dropt soms in één keer een hele zooi naar beneden, maar blijft wel 5 uur op 45% staan zeg maar.

Ik heb wel het idee dat er iets bij mij snachts staat te refreshen voor leven, want hij is na een nachtje opeens 30 procent lichter. Wel op 3G that is, met halfbakken bereik dit weekend in vakantiehuisje.

Hebben meer mensen last van een 'slechte' verbinding aan de andere kant? Ik krijg klachten van de andere kant van de lijn dat ik onverstaanbaar ben./ Je zit wel snel met je hand tegen de microfoon aan, maar het ik heb deze klachten nog nooit gehad met mijn oude telefoon.

Als dat zo blijft of als ik daar niks aan kan tweaken, dan is het klaar met m'n Jiayu want ik moet wel fatsoenlijk kunnen bellen.

Ik heb de telefoon uitgezet en opgeladen tot 100% en daarna een callibratie tool gerund. Misschien helpt dat. Die ledjes als er nieuwe mail e.d. binnen komt trekken ook aan de accu kom ik achter. Is dat niet te uit te zetten?

Ik kreeg ook de mededeling dat ik erg "digitaal" klonk maar ik had de telefoon aan de lader hangen onder het bellen. Toen ik de telefoon afkoppelde en wegliep was het probleem eigenlijk weg. Misschien komt het door die bijgeleverde cover?
pi_119636399
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:30 schreef lamjanus het volgende:

[..]

Ik heb de telefoon uitgezet en opgeladen tot 100% en daarna een callibratie tool gerund. Misschien helpt dat. Die ledjes als er nieuwe mail e.d. binnen komt trekken ook aan de accu kom ik achter. Is dat niet te uit te zetten?

Ik kreeg ook de mededeling dat ik erg "digitaal" klonk maar ik had de telefoon aan de lader hangen onder het bellen. Toen ik de telefoon afkoppelde en wegliep was het probleem eigenlijk weg. Misschien komt het door die bijgeleverde cover?
Heb die calibratietool ook gerund idd.

Ik gebruik hem gewoon 'kaal' zonder cover oid.
Heb nu van 4(!) mensen gehoord dat de verbinding slecht was en ik zacht klonk.....
pi_119636410
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 08:07 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Nee helaas nog niet, ben op dit moment aan het mailen met de verkoper voor een oplossing.
Heb nog steeds hetzelfde probleem.
PC herkend de telefoon wel, echter disconnect die na 2-3 seconden
Ik ben erachter wat het probleem is. De software die hier een paar pagina's terug als update staat is voor de G2. Als je die erop zet met behulp van Smart phone flasher zet je de volledig software van een G2 op je G3. Om het op te lossen heb je de volledige software van een G3 nodig. (ja ik heb het ook geprobeerd :{ )
pi_119636800
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:35 schreef Diablo_GT het volgende:

[..]

Ik ben erachter wat het probleem is. De software die hier een paar pagina's terug als update staat is voor de G2. Als je die erop zet met behulp van Smart phone flasher zet je de volledig software van een G2 op je G3. Om het op te lossen heb je de volledige software van een G3 nodig. (ja ik heb het ook geprobeerd :{ )
heb jij ook het probleem dat je pc steeds connect/disconnect met je telefoon dan?
pi_119637182
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:50 schreef dj_ko het volgende:

[..]

heb jij ook het probleem dat je pc steeds connect/disconnect met je telefoon dan?
Dat had ik inderdaad ook, maar heb de drivers helemaal verwijderd en opnieuw erop gezet. Nu doet ie het weer. Scatter bestand opgeven op download drukken, volume up knop en de aan/uit knop indrukken en dan aansluiten, dan wordt het software weer opnieuw geflashed. Heb het onderhand drie keer gedaan en hij doet het nog steeds.
pi_119637304
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:34 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Heb die calibratietool ook gerund idd.

Ik gebruik hem gewoon 'kaal' zonder cover oid.
Heb nu van 4(!) mensen gehoord dat de verbinding slecht was en ik zacht klonk.....
Hmmm, ik zal eens meer gaan bellen ipv appen...
pi_119637800
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:04 schreef Diablo_GT het volgende:

[..]

Dat had ik inderdaad ook, maar heb de drivers helemaal verwijderd en opnieuw erop gezet. Nu doet ie het weer. Scatter bestand opgeven op download drukken, volume up knop en de aan/uit knop indrukken en dan aansluiten, dan wordt het software weer opnieuw geflashed. Heb het onderhand drie keer gedaan en hij doet het nog steeds.
Oke, heb jij de drivers en bestanden die jij gebruikt ook voor me?
pi_119640140
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:25 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Oke, heb jij de drivers en bestanden die jij gebruikt ook voor me?
Ik zet ze vanavond online.
pi_119640698
Ik heb juist second payment gedaan bij MisterTao, hopelijk dat ze hem snel verzenden.

Ik heb wel nog 5.2 $ op mijn account staan?

Kan ik die terug krijgen op mijn VISA? Of moet ik een stomme brol mee kopen?
pi_119642895
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:35 schreef Diablo_GT het volgende:

[..]

Wel een beetje gek toch. "Iedereen" heeft die gebruikt.... of kun je specifiek laten zien welke je hebt gebruikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')