quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij lijkt lichter dan die ik nu heb. Die van gz_robert was ook wel redelijk ''donker''
Nee, je kan ook vragen om een bank transfer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:56 schreef tharonny het volgende:
Aangezien het toch allemaal in dit topic begon ga ik het hier maar even vragen. Ik heb 13/11/12 mij order gecanceld bij LT. Nu had ik wel van Tina te horen gekregen dat dit niet meer binnen de 60 dagen zou vallen. Dit stond in de mail (zo'n 2 weken terug):
Hi friend,
Regret to tell to you that the refund have over 60 days when my supersivor operate it this morning.
How about deposite it as credit store on lightake.com for your next purchase?
Here are some links for reference:
http://lightake.com/Searc(...)%20QHD%20Dual%20Core
http://lightake.com/Search.do/Search.AMOI%20N821%20N820
Best regards,
Tina
Betekend dit dat ik nu een andere telefoon MOET kiezen en dat ik mijn geld niet terug kan krijgen?
Heb je betaald via PayPal?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:56 schreef tharonny het volgende:
Aangezien het toch allemaal in dit topic begon ga ik het hier maar even vragen. Ik heb 13/11/12 mij order gecanceld bij LT. Nu had ik wel van Tina te horen gekregen dat dit niet meer binnen de 60 dagen zou vallen. Dit stond in de mail (zo'n 2 weken terug):
Hi friend,
Regret to tell to you that the refund have over 60 days when my supersivor operate it this morning.
How about deposite it as credit store on lightake.com for your next purchase?
Here are some links for reference:
http://lightake.com/Searc(...)%20QHD%20Dual%20Core
http://lightake.com/Search.do/Search.AMOI%20N821%20N820
Best regards,
Tina
Betekend dit dat ik nu een andere telefoon MOET kiezen en dat ik mijn geld niet terug kan krijgen?
@RobertNL weet je ook welke de grootste is? Voor dat geld haal ik er ook eentje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/181025072814?var=480201716725
Op tweakers stond deze, geen garantie of hij past maar voor dat geld Is hij onderweg
[..]
Het is geen bank transfer (zover ik weet). Het is een transfer naar je Paypal account buiten de refund om.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:03 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee, je kan ook vragen om een bank transfer.
Dacht die er standaard stond als je de link opende (One X?)quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:32 schreef NachtZusterRon het volgende:
[..]
@RobertNL weet je ook welke de grootste is? Voor dat geld haal ik er ook eentje.
Desire, one x ?
Yep ik heb gewoon betaald via PayPal. Dat is goed? Dan stuur ik Tina morgen even een mailtje. Aan de ene kant lijkt een Neo-02 me wel leuk, maar wacht als het even kan toch liever op een quadcore telefoon dan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je betaald via PayPal?
Kan je een dispute openenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:48 schreef tharonny het volgende:
[..]
Yep ik heb gewoon betaald via PayPal. Dat is goed? Dan stuur ik Tina morgen even een mailtje. Aan de ene kant lijkt een Neo-02 me wel leuk, maar wacht als het even kan toch liever op een quadcore telefoon dan.
Lees even terugquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan je een dispute openen
Ik had je vorige bericht overheen gelezenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Lees even terug!
En waarom zou je als de verkoper wil meewerken een dispute openen?
Dit, want hoe kunnen ze een banktransfer doen als je niet eens je IBAN/BIC moet geven?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het is geen bank transfer (zover ik weet). Het is een transfer naar je Paypal account buiten de refund om.
Dat duurt langer omdat er meerdere mensen zijn voor wie ze dit moeten uitvoeren. Ik denk dat ze dat liever straks ineens doen.
Ik had Tharonny post over PayPal helemaal niet goed gelezen,dus overreageren is ook een vak tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dit, want hoe kunnen ze een banktransfer doen als je niet eens je IBAN/BIC moet geven?Zo redeneerde ik het dan toch.
btw Blue_Panther_Ninja, als je niks hebt toe te voegen aan de discussie, post dan ook niks.
Dat was het standaard-mailtje. Gewoon even vriendelijk doch dringend vragen het toch op je Paypal terug te storten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef tharonny het volgende:
Het begint een beetje verwarrend te worden. Kan ik nou gewoon mijn geld terug vragen of niet? Wacht voor 130 euro aan punten op LT heb ik ook niet veel aan.
Is het al gelukt met je G3?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:28 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Ik ga het morgen ff testen
@allen bedankt voor alle tips, de gouden tip krijgt een bos bloemen/ kratje bier haha ;-)
is ie bij jou niet via Belgie gegaan?quote:Op zondag 25 november 2012 01:12 schreef Creqaw het volgende:
Zo hé duurde bijna 10 uur om even vanaf Leipzig naar Amsterdam te rijden, zeker de toeristische route gekozen ofzo.
Gewoon even een ander toetsenbord installeren. Werkt veel beterquote:Op zondag 25 november 2012 18:53 schreef ReDoX het volgende:
Mist bij jullie ook het Nederlandse woordenboek? Nu moet ik elke letter goed spellen omdat geen woorden gecorrigeerd worden. Heb nog niet 1-2-3 kunnen vinden waar dit zit, want op mijn Transformer pad staan wel de juiste woordenboeken.
Hm ja, maar die kost weer 2 euroquote:Op zondag 25 november 2012 19:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon even een ander toetsenbord installeren. Werkt veel beter.
Zelf gebruik ik swiftkey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |