Captain Obvious heeft Den Haag dan toch eindelijk bereikt.quote:De gemeenten mogen voortaan 'maatwerk' leveren bij de aanpak van overlast rond coffeeshops, schrijft de minister verder. "Op lokaal niveau heeft men het beste inzicht welke maatregelen effectief zijn."
Zou hij dat nou echt zelf geloven?quote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef Expression het volgende:
De registratie van klanten van coffeeshops niet meer nodig, omdat de overlast van drugstoeristen is teruggedrongen, aldus Opstelten.
Ja.quote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Snowballed het volgende:
Dus een gba in combinatie met id pas blijft verplicht....?
Of is een gba alleen nodig icm een verblijfsvergunning..?
Ik zie nogal een verschil tussen het jezelf verplicht laten registreren als softdrugsgebruiker of even wapperen met een papiertje.quote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja.
En veranderd dus NUL KOMMA NUL
dom schapenvolk
En waarom moet je dat papiertje meenemen denk je?quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik zie nogal een verschil tussen het jezelf verplicht laten registreren als softdrugsgebruiker of even wapperen met een papiertje.
Ehm, nee. Afhankelijk van hoe de betreffende shop en de gemeente waarin de eerste actief is deze maatregel implementeren hoef je alleen je ID te tonen. Of de toko je vervolgens in de archieven wenst vast te leggen is vraag 2 en aan de hand van dit bericht niet vast te stellen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
Ja.
En veranderd dus NUL KOMMA NUL
dom schapenvolk
volgende maand:quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef fratsman het volgende:
Goed zo Ivo. Vooral de toeristen de toegang tot de shops weigeren. De drugsrunners lachen zich de ballen uit de broek.![]()
Een id sluit niet uit dat je ergens anders woont; dus nee.quote:Op maandag 19 november 2012 21:51 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Ehm, nee. Afhankelijk van hoe de betreffende shop en de gemeente waarin de eerste actief is hoef je alleen je ID te tonen. Of de toko je vervolgens in de archieven wenst vast te leggen is vraag 2 en aan de hand van dit bericht niet vast te stellen.
Om te bewijzen dat je in Nederland woont.quote:Op maandag 19 november 2012 21:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En waarom moet je dat papiertje meenemen denk je?
Wacht maar tot deze fijne minister de baas is van de nationale politie. Dan zal het waarschijnlijk iets worden van 3 vastgestelde overtredingen, sluiten die coffeeshop.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef MPC60 het volgende:
Geen coffeeshop of gemeente die daar op gaat controleren gok ik zo.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ x 1.000.000.quote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ivo jongen, ga met pensioen.
Wacht het maar afquote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat je in Nederland woont.
Maar dat kan dus zonder dat je jezelf hoeft te laten registreren als softdrugsgebruiker.
drie?quote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wacht maar tot deze fijne minister de baas is van de nationale politie. Dan zal het waarschijnlijk iets worden van 3 vastgestelde overtredingen, sluiten die coffeeshop.
Dat kan ik beter tegen jou zeggen, jij was immers degene die als eerste ging roeptoeteren dat er helemaal niets verandert.quote:
Ik weet van dit alles al af sinds wat, 2009, alles wat in de krant komt is oud nieuws..quote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat kan ik beter tegen jou zeggen, jij was immers degene die als eerste ging roeptoeteren dat er helemaal niets verandert.
Jij weet al sinds 2009 hoe de verschillende burgemeesters in de nabije toekomst zullen omgaan met de vrijheid die ze nu krijgen? Heb je Jomanda's glazen bol geleend?quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik weet van dit alles al af sinds wat, 2009, alles wat in de krant komt is oud nieuws..
Wederom, nee schatteke! Op een ID-bewijs staat ook in welk land deze is uitgegeven en van welk land de houder een ingezetene is, dus hoeft men in principe alleen naar de afkorting NL te kijken. Dr staat in dit bericht en de bron in de OP niet eenduidig vermeld of men dan in dat geval tevens een uittreksel uit de GBA dient te overleggen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Life2.0 het volgende:
Een id sluit niet uit dat je ergens anders woont; dus nee.
Ja.quote:Op maandag 19 november 2012 21:59 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij weet al sinds 2009 hoe de verschillende burgemeesters in de nabije toekomst zullen omgaan met de vrijheid die ze nu krijgen? Heb je Jomanda's glazen bol geleend?
Maar niet je woonadres schatquote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Wederom, nee schatteke! Op een ID-bewijs staat ook in welk land deze is uitgegeven en van welk land de houder een ingezetene is, dus hoeft men in principe alleen naar de afkorting NL te kijken. Dr staat in dit bericht en de bron in de OP niet eenduidig vermeld of men dan in dat geval tevens een uittreksel uit de GBA dient te overleggen.
quote:De registratie van klanten van coffeeshops niet meer nodig, omdat de overlast van drugstoeristen is teruggedrongen, aldus Opstelten.
heul welquote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Dr staat verder ook niets vermeld over een eventuele logplicht van de shop.
quote:Dat kan met een identiteitsbewijs of een verblijfsvergunning in combinatie met uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie.
Dat is nu net het hele nieuwsbericht, lieverd, het afschaffen van de wietpas.quote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
En dus ook niet dat ie niet meer geld (hij geld namelijk al, dus je moet hem EERST afschaffen)
Denk nou eens naquote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is nu net het hele nieuwsbericht, lieverd, het afschaffen van de wietpas.
En wat moet er dan precies wèl en wat níet vastgelegd worden? En is dat dan binnen het kader van de invoering van de wietpas of hebben we het dan over een stuk wetgeving van daarvoor of, simpelweg, bedrijfsvoering?quote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
En dus ook niet dat ie niet meer geld (hij geld namelijk al, dus je moet hem EERST afschaffen)
Ik vertel het je als ivo het antwoord heeft gedachtquote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
En wat moet er dan precies wèl en wat níet vastgelegd worden? En is dat dan binnen het kader van de invoering van de wietpas of hebben we het dan over een stuk wetgeving van daarvoor of, simpelweg, bedrijfsvoering?
Opstelten heeft letterlijk gezegd dat de registratie van coffeeshopbezoekers (dat wat in de volksmond dus de wietpas wordt genoemd) komt te vervallen. Als jij het dan nog steeds niet begrijpt, heb je misschien iets te veel gerookt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Denk nou eens na
Ten eerste was er nooit een wietpas, dat is altijd al een wassen neus geweest, er was geen pasje, wel registratie en id plicht (+ gba)
Dit bericht zegt dat de wietpas vervalt.. die pas was er al niet; wat is er dus vervallen?
Verdomme man, straks vertel jij mij dat vvd stemde omdat ze liberaal zijn
Ivo zegt wel meer, wil je nu echt hem vertrouwen?quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Opstelten heeft letterlijk gezegd dat de registratie van coffeeshopbezoekers (dat wat in de volksmond dus de wietpas wordt genoemd) komt te vervallen. Als jij het dan nog steeds niet begrijpt, heb je misschien iets te veel gerookt.
Niets, dat stimuleren ze nu juist.quote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef igottagun het volgende:
ik wil graag anoniem een jointje kunnen kopen, wat is daar mis mee?
Hoe vaak ga jij jezelf nog tegenspreken in je reacties onder dit bericht?quote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ivo zegt wel meer, wil je nu echt hem vertrouwen?
En als de registratie (die hij persee moest hebben, logisch natuurlijk) automagisch vervalt, wat houd andere partijen tegen een nieuwe registratie te beginnen (de papieren "moet" je nu toch al bij je hebben, even tonen en we hebben een nieuwe "druggielijst")?
Ik ben het altijd met mijzelf eens, net als ivoquote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij jezelf nog tegenspreken in je reacties onder dit bericht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |