tragoquote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut, ik had even niet door dat ik de lapo had
ik ben vegetariėrquote:
ik moest speculaas eten jaquote:
En elke keer zegt hij: Ik kom terug!quote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het over Liam Neeson die z'n wijf steeds bewusteloos achterlaat
quote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut, ik had even niet door dat ik de lapo had
quote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En elke keer zegt hij: Ik kom terug!
UHU that's what you said last time
ja had ik gelezen, thanks voor de tip wederomquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip je moet NIET dat pepernotendeeg kopen, had je dat al gelezen?
Jaja, op je NES zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ik ben wel man hoor. Ik schiet konijnen en fazanten met een geweer.
So hotquote:Op maandag 19 november 2012 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
niet met je blote vuist?quote:Op maandag 19 november 2012 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:
Deze dus;quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dimens heeft wel coole filmpjes van zijn binnenste
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 21:34:48 ]
Trustequote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ja duss.... ik ga mn bed opzoeken; want ik word al een oud wief![]()
Truste chicks; fietspimpboy en dimenslover
quote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze dus;nice!SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom heb jij al die onderzoeken gehad??? Zijn allemaal van jou die plaatjes/gifjes?
En het is net of je hart squirt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
dattus, slaap lekker Priem!quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze dus;ik zou je geven vriendSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
medische beeldvormingquote:
Ik zei toch dat het cool wasquote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef megamandy het volgende:
Dat binnenste is tenminste niet vies/eng
quote:
Arm ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de 2e foto, kan het even niet thuis brengen
Ik was model voor MRI en Ultrasound (Echo) en ik ben er nog voor betaald ook.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nice!
Maar waarom heb jij al die onderzoeken gehad??? Zijn allemaal van jou die plaatjes/gifjes?
En het is net of je hart squirt
nice!quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was model voor MRI en Ultrasound (Echo) en ik ben er nog voor betaald ook.
Dat is mijn elleboog. Dat is de beste foto die ik heb. Hoge resolutie en ontzettend duidelijk. Die kon ik in de MRI scan ook voelen omdat ze daar meer tesla hadden gebruikt.quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de 2e foto, kan het even niet thuis brengen
Ze wilde met me naar de film maar de enige avond die handig was toen, is aanstaande zondag. Ik ging afgelopen zondag ook naar de film met iemand anders en die had dat op facebook gezet en nu is ze dus boos omdat ze zich op de tweede plek gezet voelt ofzo.quote:
tofquote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is mijn elleboog. Dat is de beste foto die ik heb. Hoge resolutie en ontzettend duidelijk. Die kon ik in de MRI scan ook voelen omdat ze daar meer tesla hadden gebruikt.
Ik heb het 3 dagen gedaan waar ik 8 uur op een dag om het uur erin lag. Een hele leuke ervaring en in de pauzes heb ik ook nog wat geleerd over de techniek, erg gaaf. Ik ben verder ook gezond wat ook fijn is om te horen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nice!
Heb ik ook een keer gedaan. 5 uur in de MRI met een paar schamele pauzes was wel verrotte lang overigens
Mooie halsslagaders hoor
Daar zit een hele beeb inquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed of ik de rest er wel blij mee maakmaar ok!
[ afbeelding ]
yep, zekersquote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het 3 dagen gedaan waar ik 8 uur op een dag om het uur erin lag. Een hele leuke ervaring en in de pauzes heb ik ook nog wat geleerd over de techniek, erg gaaf. Ik ben verder ook gezond wat ook fijn is om te horen.
Weet ze wel dat het eerder gepland was?quote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze wilde met me naar de film maar de enige avond die handig was toen, is aanstaande zondag. Ik ging afgelopen zondag ook naar de film met iemand anders en die had dat op facebook gezet en nu is ze dus boos omdat ze zich op de tweede plek gezet voelt ofzo.
wat een jankwijf je zusje. Uitleg heeft geen zin begrijp ik?quote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef Dwyn het volgende:
Voor de duidelijkheid, afgelopen zondag was eerder gepland.
Ja, maar ze is boos omdat ze dacht dat ik druk was met werk/school en niet met iemand anders. Ik snap het zelf niet goed.quote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet ze wel dat het eerder gepland was?
quote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tof
Waar is het gedaan? (welk ziekenhuis/universiteit)
Dit was het nieuwste model met de nieuwste software.quote:naam bedrijf en plaats
Gelieve de naam van het bedrijf niet nog maal plaatsen. Dit haal ik straks ook weer weg.
ditquote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet ze wel dat het eerder gepland was?
Gaaf!quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit was het nieuwste model met de nieuwste software.
Facebook is weer aan het kuttenquote:Op maandag 19 november 2012 21:44 schreef Dwyn het volgende:
Echt hoor. Waarom heb ik familie op facebook?
Ik begrijp er ook niks van als ik het zo leesquote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar ze is boos omdat ze dacht dat ik druk was met werk/school en niet met iemand anders. Ik snap het zelf niet goed.
Jazeker. Ik wist dat helemaal niet maar ze hebben het heel erg duidelijk uitgelegd.quote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, zekers
Toffe technieken he
Ik werk in het ziekenhuis dus zie ze vaak voorbij komen, maar vaak is er dan wel wat mis op de fotodit is een beter beeld
Dat, zo kan ik toch niet chill chatten jongequote:Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Facebook is weer aan het kutten
ach ja... wellicht maak ik nog wel een keer een accountje voor de SC, maar voor nu is het prima zoquote:
mindfulness/yogaquote:Op maandag 19 november 2012 21:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jazeker. Ik wist dat helemaal niet maar ze hebben het heel erg duidelijk uitgelegd.
Ik moet wel gaan zwemmen of gaan mediteren. Ik heb een volgens een van de doktoren die daar was, een onregelmatige hartslag door stress wat ik met zwemmen/mediteren kan verhelpen.
Hey, jij zat mobiel en volgde het niet!quote:Op maandag 19 november 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onzin, ik heb fb en bergen rust
Ik zou het zo weer doen, echt heel leuk. Maar helaas hebben ze nu niemand meer nodig. Ik heb wel de kans dat ik over een half jaar weer opgeroepen wordt om te gaan liggen, dan wil ik ook gaan. Ik ben makkelijk te scannen omdat ik een dunne vetlaag heb. Vrijwel niets.quote:
Ook een beetje vreemd op zo op fb te zetten, niet?quote:Op maandag 19 november 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van als ik het zo leeskan daar nooit zo goed tegen, we hebben een datum geprikt. Klaar. Niet janken over de rest van mijn afspraken.
Om wat op fb te zetten?quote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd op zo op fb te zetten, niet?
Yoga inderdaad, ik kwam er even niet op. Of Thai-Chi.quote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mindfulness/yoga![]()
wel tof dat je ook uitleg kreeg over jezelf, da's wel nuttig
Oh godver dat had ik gemistquote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd op zo op fb te zetten, niet?
Zou ik ook wel eens willenquote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou het zo weer doen, echt heel leuk. Maar helaas hebben ze nu niemand meer nodig. Ik heb wel de kans dat ik over een half jaar weer opgeroepen wordt om te gaan liggen, dan wil ik ook gaan. Ik ben makkelijk te scannen omdat ik een dunne vetlaag heb. Vrijwel niets.
het zijn keuzes he?quote:Op maandag 19 november 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onzin, ik heb fb en bergen rust
Sowieso op fbquote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik lees nu ook nog dat het dezelfde film is, dus snap de irritatie wel een klein beetjemaar licht overdreven is de reactie wel.
Je mag dan absoluut geen claustrofobie hebben want dan gaat het geheid mis. Ik heb daar zelf geen last van maar de eerste keer dat ik erin ging liggen, was het toch wel zweten voor mij hoor. Die tunnel waar je dan in ligt, wordt steeds langer en langer dus ik heb mijn ogen maar dicht gehouden.quote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willenBen heel benieuwd of er niet iets heel raars aan mijn lichaam is haha
Sommige films heb ik 2/3x in de bios gezienquote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik lees nu ook nog dat het dezelfde film is, dus snap de irritatie wel een klein beetjemaar licht overdreven is de reactie wel.
Ja da's een stuk makkelijker dan als je zo vet bent als ikquote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou het zo weer doen, echt heel leuk. Maar helaas hebben ze nu niemand meer nodig. Ik heb wel de kans dat ik over een half jaar weer opgeroepen wordt om te gaan liggen, dan wil ik ook gaan. Ik ben makkelijk te scannen omdat ik een dunne vetlaag heb. Vrijwel niets.
fijn! Heb je goede support?quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het zijn keuzes he?
non smoking gaat ook goed btw. Zwaar....maar goed![]()
Ja, ik snap ook wel dat ze geļrriteerd is, maar ik heb er geen problemen mee om die film twee keer te zien.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
zegt natuurlijk niet zo heel gek veel hequote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willenBen heel benieuwd of er niet iets heel raars aan mijn lichaam is haha
ik moest de hele tijd gokspelletjes en discriminatiespelletjes doenquote:Op maandag 19 november 2012 21:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je mag dan absoluut geen claustrofobie hebben want dan gaat het geheid mis. Ik heb daar zelf geen last van maar de eerste keer dat ik erin ging liggen, was het toch wel zweten voor mij hoor. Die tunnel waar je dan in ligt, wordt steeds langer en langer dus ik heb mijn ogen maar dicht gehouden.
Ja, maar dan was het gevolg geweest dat ze niet was gekomen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn?
Sorry Sis! Ik ga zondag al met zo-en-zo naar die film. Is al afgesproken.
Opgelost. Slotje.
Kun je niet samen met die vriendin en je zusje naar de film? Misschien zeg ik wel iets stoms mjaquote:Op maandag 19 november 2012 21:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook wel dat ze geļrriteerd is, maar ik heb er geen problemen mee om die film twee keer te zien.
Ze is al geweest met die vriendinquote:Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je niet samen met die vriendin en je zusje naar de film? Misschien zeg ik wel iets stoms mja
Heb jij een tijdmachine?quote:Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je niet samen met die vriendin en je zusje naar de film? Misschien zeg ik wel iets stoms mja
Nee dat gaat nietquote:Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
jazeker. Hij is trots op me en moedigt me aan.quote:
Jij vet? Geen idee. Pics?quote:Op maandag 19 november 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja da's een stuk makkelijker dan als je zo vet bent als ik
Wel tof hoor, leuk om aan mee te doen, en is toch onschadelijk, MRI enzo, dus prima
da's logisch dat het zwaar is, maar je doet het toch maar mooi. Hartstikke goed van jequote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jazeker. Hij is trots op me en moedigt me aan.
Denkt er alleen wel wat lichter over dan dat ik het daadwerkelijk vind. Ik heb best moeilijke momenten nog
quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze is al geweest met die vriendin
quote:
Oh ik zeg dus iets stoms ja.quote:
Fijnquote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Denkt er alleen wel wat lichter over dan dat ik het daadwerkelijk vind. Ik heb best moeilijke momenten nog
heb je allen carr nou al gepakt?quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik ben vet, geloof me maarquote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij vet? Geen idee. Pics?
Het is slapend rijk worden. Ik heb de helft van de tijd ook gewoon geslapen.
hoe'st bij u? Gaat het goed?quote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je allen carr nou al gepakt?
Nope...is hij een beetje lekker?quote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je allen carr nou al gepakt?
Nuchter zijnquote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar mensen al boos om kunnen zijn. Jezus
flawless! Alleen de kroeg na vijftien bier zou ooit een valkuil kunnen worden, maar ik denk dat ik er klaar genoeg mee ben.quote:
d'r zusje heeft gewoon een beurt nodig van een grote negerquote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar mensen al boos om kunnen zijn. Jezus
slapen, of slįpen?quote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Dwyn het volgende:
Ook al had het qua tijd nog gekund, ik had nog meer plannen met die vriendin. Die bleef slapen en alles.
Gaaf!quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
flawless! Alleen de kroeg na vijftien bier zou ooit een valkuil kunnen worden, maar ik denk dat ik er klaar genoeg mee ben.
ik ben wat gegroeid sinds de cinnamon challengequote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
flawless! Alleen de kroeg na vijftien bier zou ooit een valkuil kunnen worden, maar ik denk dat ik er klaar genoeg mee ben.
ik vind dat zulks een afknapper, boos worden om iets kleins.quote:
precies, na de seks geen gekut. Gewoon slapen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]Gewoon slapen. Zij op de bank, ik in de hoogslaper.
Bij dr meneer?quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies, na de seks geen gekut. Gewoon slapen.![]()
jij bent een man en die denken wat normaler en minder moeilijk dan veel wijvenquote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik vind dat zulks een afknapper, boos worden om iets kleins.
drie keer?quote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben wat gegroeid sinds de cinnamon challenge![]()
![]()
Ik slaap onrustig en droom serieus elke nacht over rokenquote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slaap ook beter, ik ruik beter, ik ben energieker...
WAT?quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij dr meneer?
Oeps wat zeg ik nu
quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slaap ook beter, ik ruik beter, ik ben energieker...
Niet zoveel denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben wat gegroeid sinds de cinnamon challenge![]()
![]()
minstensquote:
Ik lijk meer op mijn pa en zij meer op mijn moeder.quote:Op maandag 19 november 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent een man en die denken wat normaler en minder moeilijk dan veel wijven
Ja mattie, je had eerder je slag moeten slaan. Zulke meisjes blijven niet lang alleen hequote:
ja dat is wel echt kut, dan ben je er nog niet klaar mee in je onderbewustzijnquote:Op maandag 19 november 2012 21:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik slaap onrustig en droom serieus elke nacht over roken
ripquote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja mattie, je had eerder je slag moeten slaan. Zulke meisjes blijven niet lang alleen he
beenamputaties, COPD, grauwe bakkes, longkanker, dichtgeslibte aders, eten niet proeven, had ik al beenamputaties gezegd?quote:Op maandag 19 november 2012 21:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik slaap onrustig en droom serieus elke nacht over roken
Ik stel voor dat alle vrouwen aan de prikpil gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent een man en die denken wat normaler en minder moeilijk dan veel wijven
ik heb drie poussenquote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
Beter ruiken wel ja. MoesMoes zijn crap in de kattebak....oh my![]()
En ik rook laatst de sambal in Pinda zijn eten. Bizar gewoon
Gelijk slapen ernaquote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies, na de seks geen gekut. Gewoon slapen.![]()
dat is heul geen goed ideequote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alle vrouwen aan de prikpil gaan.
al die argumenten zeggen een junk niets. Ik kan het wetenquote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beenamputaties, COPD, grauwe bakkes, longkanker, dichtgeslibte aders, eten niet proeven, had ik al beenamputaties gezegd?
Je doet het geweldig door lekker te blijven stoppen
Minder kans op bovenstaande
maar wel op je eigen helft ja.quote:
meer prikpil in je bil dan.quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat is heul geen goed idee
Ik krijg minstens 3 x de nare wijventrekken die ik nu zonder pil al heb
mja, da's wel waar ja.... jammer welquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al die argumenten zeggen een junk niets. Ik kan het weten
Inderdaad en waag het niet aan de dekens de trekkenquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar wel op je eigen helft ja.
boobsels mogen wel aan mijn kant.quote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar wel op je eigen helft ja.
daarom moet je ook twee dekens hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Inderdaad en waag het niet aan de dekens de trekken
Dat werkt niet zoquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
meer prikpil in je bil dan.
Plumeau!quote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat ik het stoerste vind bij puckzzz is dat ze ondanks het niet kunnen werken vol blijft houden. Verveling is de grootste valkuil. Chapeau
Thnx hahaha!!quote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beenamputaties, COPD, grauwe bakkes, longkanker, dichtgeslibte aders, eten niet proeven, had ik al beenamputaties gezegd?
Je doet het geweldig door lekker te blijven stoppen
Minder kans op bovenstaande
Dat vind ik ook heel knap, om in deze periode te stoppenquote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat ik het stoerste vind bij puckzzz is dat ze ondanks het niet kunnen werken vol blijft houden. Verveling is de grootste valkuil. Chapeau
Nee spoonenquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boobsels mogen wel aan mijn kant.
Nee als ik me omdraai wil ik wel tegen lijf aanliggen en niet tegen dekensquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daarom moet je ook twee dekens hebben.
Ja dit!quote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
junksquote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx hahaha!!
Ik vind het vooral heel erg wanneer ik mezelf erop heb betrapt dat ik een driekwart peuk heb zien liggen op straat en het dus ECHT door mijn hoofd flitste dat daar nog wel een paar hijsjes aan zaten en ECHT er aan heb gedacht hem op te rapen....
ik bedoel....![]()
![]()
Ik ben sterker dan dit godverdomme
mindfucks, altijd fijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx hahaha!!
Ik vind het vooral heel erg wanneer ik mezelf erop heb betrapt dat ik een driekwart peuk heb zien liggen op straat en het dus ECHT door mijn hoofd flitste dat daar nog wel een paar hijsjes aan zaten en ECHT er aan heb gedacht hem op te rapen....
ik bedoel....![]()
![]()
Ik ben sterker dan dit godverdomme
Gewoon slaan en zeggen: En nu kap je met dat gejank.quote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo
Helaas!
Beetje meer vent zou goed zijn voor van die jankwijven
eens!quote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee spoonen
[..]
Nee als ik me omdraai wil ik wel tegen lijf aanliggen en niet tegen dekens
man naar mijn hartquote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon slaan en zeggen: En nu kap je met dat gejank.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee spoonen
[..]
Nee als ik me omdraai wil ik wel tegen lijf aanliggen en niet tegen dekens
seks na het FOK!enquote:
Hallon!quote:
FTFYquote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
seks tijdens het FOK!en
Thuis zijn is voor mij beter. Op werk waren mederokers, een Pinda die het niet door zou hebben enzo...quote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
Ik heb zo'n lief mens getroffen! Ze kent iemand persoonlijk met eds dus ze wist precies wat het inhield en ze dacht echt mee. Ze had er alleen wat vraagtekens bij dat de aanvraag niet vanuit reva is gedaan maar door mijzelf. En nu moet ze gaan navragen en ik hoop maar dat dat allemaal goed gaat want reva/ergo en ik liggen niet echt op een lijn :-/quote:
beter laat dan nooit!quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Iedereen gestopt met roken en aan de vent
En dan vergaat over een ruime maand de wereld![]()
Nee! Ik heb er zin in. Lekker ff bikkelenquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Al zenuwachtig voor zhe tattoo?
Oh da's dan nog wel even gedoe... maar goed, WMO mens mee hebben is altijd positiefquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n lief mens getroffen! Ze kent iemand persoonlijk met eds dus ze wist precies wat het inhield en ze dacht echt mee. Ze had er alleen wat vraagtekens bij dat de aanvraag niet vanuit reva is gedaan maar door mijzelf. En nu moet ze gaan navragen en ik hoop maar dat dat allemaal goed gaat want reva/ergo en ik liggen niet echt op een lijn :-/
dat ruiken ze.quote:Op maandag 19 november 2012 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thuis zijn is voor mij beter. Op werk waren mederokers, een Pinda die het niet door zou hebben enzo...
En wij hebben ook drie poussen, maar MoesMoes vertikt het om zijn poep te begraven![]()
En thnx guys
rasoptimistjequote:
Ja ik vraag me af waar dat gaat eindigen want ergo wil me in een vrachtwagen hebben en ik wil dat dus absoluut nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh da's dan nog wel even gedoe... maar goed, WMO mens mee hebben is altijd positief
Ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee! Ik heb er zin in. Lekker ff bikkelen
Oja, naja als we daarna toch blijven doorleven kan ik M. wel "dumpen". Zit toch geen toekomst inquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Iedereen gestopt met roken en aan de vent
En dan vergaat over een ruime maand de wereld![]()
vrachtwagen? He? Die moet je even uitleggenquote:Op maandag 19 november 2012 22:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af waar dat gaat eindigen want ergo wil me in een vrachtwagen hebben en ik wil dat dus absoluut niet
Binnenkant enkelquote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het eindresultaatwaar komt ie?
kruizenruikerquote:
mwhehehehehehequote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja, naja als we daarna toch blijven doorleven kan ik M. wel "dumpen". Zit toch geen toekomst in
Zo'n vervoersapparaat, net zo een als je bij de thuiszorg kunt lenenquote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vrachtwagen? He? Die moet je even uitleggen
ja, bleh!quote:
daar komt ie niet bij hoorquote:
rollator i.p.v. wheeliechair?quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo'n vervoersapparaat, net zo een als je bij de thuiszorg kunt lenen
ist een mini hond?quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar komt ie niet bij hoor
Pijn is fijn enzoquote:
Ik ga je zo wel ff pmmen anders?quote:
Ik ben zo benieuwd wat voor pijn het is, ja een soort krassen in een schaafwond hoorde ik.quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Pijn is fijn enzo
Die aan de andere kant heb ik ook overleefd dus dit zal ook wel
Ja ik moet ook echt eens gaan sparenquote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor pijn het is, ja een soort krassen in een schaafwond hoorde ik.
Ik wil er volgend jaar 1 nemen, net onder mijn bh op mijn zij zegmaar
Waar wil je hem laten zetten?quote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik moet ook echt eens gaan sparenEn daarna op een wachtlijst staan denk ik
Tis een kruising epilady, schaafwond, korstjespulkenquote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor pijn het is, ja een soort krassen in een schaafwond hoorde ik.
Ik wil er volgend jaar 1 nemen, net onder mijn bh op mijn zij zegmaar
Zijkant linkerbovenbeenquote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar wil je hem laten zetten?
Sorry, met de opmerking over je polsen moest ik denken aan "they see me rolling..... they hatin' "quote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga je zo wel ff pmmen anders?
Maar rollator valt iig af, want teringzere enkels , overbelaste heupen en BI. Met nu dus ook rollende polsen
Hahahaquote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry, met de opmerking over je polsen moest ik denken aan "they see me rolling..... they hatin' "![]()
![]()
ik ga zo naar bedje toe, maar goed, wens je veel succes met de zoektocht in ieder geval.
Mocht je zelf moeten betalen, zijn tegenwoordig wel goed betaalbaar op zich, als je simpel model wilt.
gemeente bepaalt het hoor, niet je ergoquote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hahaha
Maargoed, mijn ergo wil me een standaardrolstoel aanmeten terwijl ik een vastframe wil. Daar komt het op neer. We gaan het zien.
Slaap lekker jij!
Hmquote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tis een kruising epilady, schaafwond, korstjespulkenen als het op een bot gebeurt trilt alles mee
Das waarquote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wil mooi wil zijn moet pijnlijden jonguh!
Ah ff googelen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou graag naar Inkstitution gaan. En dan bij Errol
Wat wil jij eigenlijk laten zetten?
gewoon niet mooi willen zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wil mooi wil zijn moet pijnlijden jonguh!
Ja maar nagellak is ook om mooi te zijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gewoon niet mooi willen zijn.
Niks mis met een beetje pijn.quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
The horror! Allemaal vrouwen die niet mooi willen zijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met overal enorme bossen haar.quote:Op maandag 19 november 2012 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
The horror! Allemaal vrouwen die niet mooi willen zijn
Ik zie echt een straat vol Ma Flodder en Ma Tokkies voor me
IEEEEEEE!!!!quote:Op maandag 19 november 2012 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met overal enorme bossen haar.
Ja maar ekster.quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
IEEEEEEE!!!!
On the other hand.....nooit meer scheren, alles eten want het maakt toch niet uit, geen oncomfortabele kleren of schoenen
Oh chickie... ik wou nog zeggen: als je je sjaal te dik of stug vindt moet je 'm even lichtjes persen. D.w.z. met een vochtige theedoek en een heet strijkijzer even persen. Daar wordt ie zacht en wat soepeler van maar ook wijder. Niet te hard persen/op de theedoek drukken gewoon lichtjesquote:
Nope helaas, niks meer aan te doenquote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah thanks voor de tip! En vooral dat laatste stukje maakte alles duidelijk hehehequote:Op maandag 19 november 2012 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh chickie... ik wou nog zeggen: als je je sjaal te dik of stug vindt moet je 'm even lichtjes persen. D.w.z. met een vochtige theedoek en een heet strijkijzer even persen. Daar wordt ie zacht en wat soepeler van maar ook wijder. Niet te hard persen/op de theedoek drukken gewoon lichtjes
Dus op de strijkplank als volgt:
sjaal
theedoek
strijkbout zachtjes drukken (strijken gaat toch niet)
Truste chickquote:Op maandag 19 november 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga maar eens een poging tot slapen doen. Trusten ladies
Zo grappigquote:Op maandag 19 november 2012 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goed plan. Eerst nog ff een peen bij de cavia`s gooien en wat schoenen vullen
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat Jill verdronken was
Bleh, dit was het eerste dat ik las en werd er meteen helemaal akelig vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat Jill verdronken was
Ik was er vannacht ook misselijk van toen ik wakker werd omdat alles ook zo echt leek enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
[..]
Bleh, dit was het eerste dat ik las en werd er meteen helemaal akelig van
Gelukkig was het maar een droom maar wel een hele nare
Ja snap ik!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was er vannacht ook misselijk van toen ik wakker werd omdat alles ook zo echt leek enzo![]()
Ik viel gelukkig wel redelijk snel weer in slaap en de droom is niet terug gekomen dus dat scheelt wel!
Ik ben ook altijd zo'n 140 euro kwijt per half jaar bij Pearle, maar ik durf het niet goed aan om online ergens anders te bestellen. Bij hun weet ik dat er altijd een controle aan vooraf gaat en dat de spullen en extra correcties in orde zijn. Het is wel duur, maar goed.. Het andere alternatief is full time bril dragen maar dat is voor mij eigenlijk geen alternatiefquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, lenzen besteld. Hoef ik ook niet naar de eyewish en het is goedkoper![]()
BIj eyewish betaal ik 135 met vloeistof maar dat is nooit genoeg dus moet ik alsnog een fles van 5 euro bijkopen = 140 euro totaal.
Nu 85 voor lenzen, en totaal 20 euro aan vloeistof van de etos dus 105, 35 euro verschil
Ik zie goed dus ik vind het voor deze keer wel goed, heb nergens last van en ik sla vaak die controle toch overquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zo'n 140 euro kwijt per half jaar bij Pearle, maar ik durf het niet goed aan om online ergens anders te bestellen. Bij hun weet ik dat er altijd een controle aan vooraf gaat en dat de spullen en extra correcties in orde zijn. Het is wel duur, maar goed.. Het andere alternatief is full time bril dragen maar dat is voor mij eigenlijk geen alternatief![]()
Ik krijg niet eens lenzen mee als ik geen controle vooraf doequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie goed dus ik vind het voor deze keer wel goed, heb nergens last van en ik sla vaak die controle toch over![]()
Als ik ergens last van heb ga ik alsnog wel langs en zeg ik toch dat ik een tijdje alleen mn bril gedragen heb en daarom nu lenzen over heb muhaha
Ik heb al jaaaaaren dezelfde lenzen en sterkte dus ik vind t wel goed zoquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens lenzen mee als ik geen controle vooraf doe
Vaak is mijn sterkte wel hetzelfde, maar op basis van die controle hebben we op een gegeven moment bijvoorbeeld wel het type lens aangepast aangezien mijn ogen toch wel heel rood waren. Nu zitten ze veel beter.
Maar je kan het altijd een keer proberen inderdaad
quote:
Knorren wat?quote:Ik ben aan het teruglezen nu. Moest hardop lachen en een klein beetje knorren van het lachen, om jullie gekut met Dimens z'n spytool en zijn reactie erop. You were very funny!
Knorren van het lachen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat knorren is?
En, wat schaft de pot?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
Lunchpauze ! *zet telefoon uit* Verrekte computernoobs vandaag grommmmmmIk bedoel: I lurf my customers
![]()
Eumquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Niet leuk wandelen met de baas?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Godver, ik wilde een lunchwandeling gaan maken maar nu wil mijn baas ook. Dat is toch zeker twee keer per week
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En heb banaan mee en mandarijnlol @ spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En heb banaan mee en mandarijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
überhaupt niet leuk wandelen met iemand in de lunchpauze. Ik kijk 8 uur per dag tegen ze aan, lunchpauze is mijn cocoon momentje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet leuk wandelen met de baas?
[..]
En heb banaan mee en mandarijnIk neem ook altijd iets lekker meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet normaal dan
吴 曼 迪
Oh op die manierquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
überhaupt niet leuk wandelen met iemand in de lunchpauze. Ik kijk 8 uur per dag tegen ze aan, lunchpauze is mijn cocoon momentje.
Juh kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
überhaupt niet leuk wandelen met iemand in de lunchpauze. Ik kijk 8 uur per dag tegen ze aan, lunchpauze is mijn cocoon momentje.
Ik doe het bijna nooit.. Maar dat is omdat ik me probeer in te houden. En omdat we dus altijd chocolade pepernoten hebben al sinds augustusquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd iets lekker meeIs dat niet normaal dan
Ik wil het eik ook zo weinig mogelijk doen... maar de laatste tijd ben ik ontzettend aan het snoepen... En dat merk ik ook want ik ben alweer 3 kilo aangekomen... En normaal dan stop ik direct met snoepen als ik het merk aan mijn gewicht; alleen kan ik me er momenteel niet zo toe zettenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe het bijna nooit.. Maar dat is omdat ik me probeer in te houden. En omdat we dus altijd chocolade pepernoten hebben al sinds augustus![]()
Inmiddels heb ik de pot verstopt, want als ik ze niet zie, pak ik ze niet
Neen, want het gaat dus wel altijd over werk. Daarbij ben ik een zeer competetieve wandelaar en wil ik altijd minstens drie kilometer afleggen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh op die manier
Ik dacht dat je dan met mensen samen een wandeling maakte maar het niet leuk vond dat de baas mee ging
Ik vind het juist fijn om met collega's samen te lunchen, ff wat andere praat en zo
ligt er aan. Als je verder normaal eet en niet af hoeft te vallen kan het bestquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd iets lekker meeIs dat niet normaal dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |