tragoquote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut, ik had even niet door dat ik de lapo had
ik ben vegetariėrquote:
ik moest speculaas eten jaquote:
En elke keer zegt hij: Ik kom terug!quote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het over Liam Neeson die z'n wijf steeds bewusteloos achterlaat
quote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut, ik had even niet door dat ik de lapo had
quote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En elke keer zegt hij: Ik kom terug!
UHU that's what you said last time
ja had ik gelezen, thanks voor de tip wederomquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip je moet NIET dat pepernotendeeg kopen, had je dat al gelezen?
Jaja, op je NES zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ik ben wel man hoor. Ik schiet konijnen en fazanten met een geweer.
So hotquote:Op maandag 19 november 2012 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
niet met je blote vuist?quote:Op maandag 19 november 2012 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:
Deze dus;quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dimens heeft wel coole filmpjes van zijn binnenste
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 21:34:48 ]
Trustequote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ja duss.... ik ga mn bed opzoeken; want ik word al een oud wief![]()
Truste chicks; fietspimpboy en dimenslover
quote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze dus;nice!SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom heb jij al die onderzoeken gehad??? Zijn allemaal van jou die plaatjes/gifjes?
En het is net of je hart squirt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
dattus, slaap lekker Priem!quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze dus;ik zou je geven vriendSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
medische beeldvormingquote:
Ik zei toch dat het cool wasquote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef megamandy het volgende:
Dat binnenste is tenminste niet vies/eng
quote:
Arm ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de 2e foto, kan het even niet thuis brengen
Ik was model voor MRI en Ultrasound (Echo) en ik ben er nog voor betaald ook.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nice!
Maar waarom heb jij al die onderzoeken gehad??? Zijn allemaal van jou die plaatjes/gifjes?
En het is net of je hart squirt
nice!quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was model voor MRI en Ultrasound (Echo) en ik ben er nog voor betaald ook.
Dat is mijn elleboog. Dat is de beste foto die ik heb. Hoge resolutie en ontzettend duidelijk. Die kon ik in de MRI scan ook voelen omdat ze daar meer tesla hadden gebruikt.quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de 2e foto, kan het even niet thuis brengen
Ze wilde met me naar de film maar de enige avond die handig was toen, is aanstaande zondag. Ik ging afgelopen zondag ook naar de film met iemand anders en die had dat op facebook gezet en nu is ze dus boos omdat ze zich op de tweede plek gezet voelt ofzo.quote:
tofquote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is mijn elleboog. Dat is de beste foto die ik heb. Hoge resolutie en ontzettend duidelijk. Die kon ik in de MRI scan ook voelen omdat ze daar meer tesla hadden gebruikt.
Ik heb het 3 dagen gedaan waar ik 8 uur op een dag om het uur erin lag. Een hele leuke ervaring en in de pauzes heb ik ook nog wat geleerd over de techniek, erg gaaf. Ik ben verder ook gezond wat ook fijn is om te horen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nice!
Heb ik ook een keer gedaan. 5 uur in de MRI met een paar schamele pauzes was wel verrotte lang overigens
Mooie halsslagaders hoor
Daar zit een hele beeb inquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed of ik de rest er wel blij mee maakmaar ok!
[ afbeelding ]
yep, zekersquote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het 3 dagen gedaan waar ik 8 uur op een dag om het uur erin lag. Een hele leuke ervaring en in de pauzes heb ik ook nog wat geleerd over de techniek, erg gaaf. Ik ben verder ook gezond wat ook fijn is om te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |