Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Ja, maar wat zegt het als ik het echt WIL? Het is niet echt meer experimenteren.
Uiteraard.. Maar om die vrijheid nou te "ervaren" bij een of ander random meisje met wie je niks hebt of idd bij iemand waarvan je denkt van "jah, met haar wil ik wel experimenteren".. Dan is de keuze gauw gemaakt toch?
I mean.. Ik experimenteer niet.. Maar ik ga niet zomaar zoenen met zomaar een random persoon.. Ze moet wel wat bijzonders hebben ofzo
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Lapo opent nieuwe, maar niet als het zolang duurt . Goed gedaan dus .
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Uiteraard.. Maar om die vrijheid nou te "ervaren" bij een of ander random meisje met wie je niks hebt of idd bij iemand waarvan je denkt van "jah, met haar wil ik wel experimenteren".. Dan is de keuze gauw gemaakt toch?
I mean.. Ik experimenteer niet.. Maar ik ga niet zomaar zoenen met zomaar een random persoon.. Ze moet wel wat bijzonders hebben ofzo
Ik heb 3 meisjes op mijn wishlist momenteel, waarvan er eentje te hetero is, de ander zou ik wel kunnen krijgen (en omgomgomg, wat wil ik haar graag zoenen) en ik zou wel eens nog echt een meisje willen scoren, dat heb ik nog nooit gedaan.
Voor mijn gevoel waren de 5 minuten reeds voorbij.
Al een uur volgens mij .
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik heb 3 meisjes op mijn wishlist momenteel, waarvan er eentje te hetero is, de ander zou ik wel kunnen krijgen (en omgomgomg, wat wil ik haar graag zoenen) en ik zou wel eens nog echt een meisje willen scoren, dat heb ik nog nooit gedaan.
Wat houdt je tegen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ga dan eens wat plannen met dat meisje die je zo graag wil zoenen, gewoon leuk afspreken, niet teveel daar aan denken, maar gewoon kijken hoe het loopt?
En ok, dat is idd wel leuk ja
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ga dan eens wat plannen met dat meisje die je zo graag wil zoenen, gewoon leuk afspreken, niet teveel daar aan denken, maar gewoon kijken hoe het loopt?
En ok, dat is idd wel leuk ja
woont zegmaar 200 km verderop, maar wat is zij leuk