Klopt gebeurt vaak en vroeger vertelde ik ook lang niet alles. Maar in grote lijnen was het toch allemaal wel bekend en dan zouden haar vrienden er toch wel iets vanaf moeten weten, maar goed hier kunnen we lang en breed over praten maar we zullen het voorlopig niet weten hoe het zit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dat niet gek. Maar ik merk aan mijn dochter vaak dat zij daar heel anders over denkt.
Eigenlijk, heb ik geen benul wat ze allemaal uitspookt in haar leven. Niet dat ik daar geen interesse in heb, maar al mijn interesse vertaalt zij als bloedirritant en weigert daar om die reden ook enige kennis over te delen of inzage in te verschaffen.
Zoals de meeste pubers dat doen.
Maar als haar nu iets zou overkomen, wat Marianne ooit is gebeurd, dan zou ik maar heel weinig infomatie kunnen geven over haar dagelijkse reilen en zeilen, en over de mensen met wie zij contact zou hebben.
13 jaar geleden, moeten ouders zich vaak net zo als ik hebben gevoeld. En misschien ook deze ouders wel?
De vader is wel soortevan geadopteerd, maar dat is meer van een oom en een tante. Beetje het idee dat je ouders dood gaan en dat het kind dan opgevoed e.d. wordt door de grootouders/oom en tante. Hierdoor is het wel in de familie gebleven. Uit een interview is ook gebleken dat er 40 familieleden in het totale DNA onderzoek waren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:16 schreef Gorraay het volgende:
Ik las in #7 van dit topic dat de vader van de verdachte geadopteerd is. Dat deed bij mij een belletje rinkelen omdat ik eigenlijk een Duitse of uit het Duits afkomstige achternaam had verwacht, geen Friese. Het Y-chromosoom gaat ongewijzigd over van vader op zoon, en het type Y-chr. van de dader kwam in Nederland niet of nauwelijks voor, maar wel veel in Midden- en Zuid-Duitsland. Dus misschien komen de biologische voorvaderen van de dader uit die streken.
Misschien wilde ze wel vrijen met die vent, daar in het weiland. En is hij door het lint gegaan omdat ze iets niet wilde.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:15 schreef ArannaeCor het volgende:
Naar wat ik wel een paar keer gehoord heb wist Marianne wel van wanten (buiten haar ouders om).
Ziekelijk dat zij deze zaak interessant vindt? Niet om het eea maar ik kijk heel af en toe hier en Je post hier zelf ook de godganze dagquote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Fanatiek... het is een beetje ziekelijk.
Just imho.
Oke, vreemd dat mensen valse verklaringen afleggen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:19 schreef Xan21 het volgende:
Ik hoop gewoon echt dat hij alles bekent en dat duidelijk wordt dat Spencer, zijn ouders en anderen er aan hebben bijgedragen dat de moordenaar zo lang nog heeft vrij kunnen rondlopen. Zij hebben valse verklaringen afgelegd.
Xan21 is van de complottheorieen. Dat van de scheurende auto en fiets van landbouwmuseum komt van allemaal complottheoriesites. Allemaal uit de lucht gegrepen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:15 schreef Xan21 het volgende:
Ja dat is een goede vraag, het is iig duidelijk dat er GEEN sporen van Marianne op die specifieke fiets (die bij het Landbouwmuseum hoorde te staan en dus van heel dichtbij kwam) zaten dus om het nu haar fiets te noemen
Dat klinkt of jij wel heel dicht op het vuur zit?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:19 schreef Xan21 het volgende:
Ik hoop gewoon echt dat hij alles bekent en dat duidelijk wordt dat Spencer, zijn ouders en anderen er aan hebben bijgedragen dat de moordenaar zo lang nog heeft vrij kunnen rondlopen. Zij hebben valse verklaringen afgelegd.
Volgens mij komt dat gewoon van die klokkenluider sites en dergelijke.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:23 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat klinkt of jij wel heel dicht op het vuur zit?
Ik was de hele dag in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ziekelijk dat zij deze zaak interessant vindt? Niet om het eea maar ik kijk heel af en toe hier en Je post hier zelf ook de godganze dag
Pfff, vreemd vreemd. Ieder zo z'n ding. Nachtfietstochtje.quote:Op maandag 19 november 2012 23:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké. Maar dan blijft het fenomeen van nachtelijke fietstochtjes in z'n eentje, staan. Dit keer om een uur of half 2 's nachts. Is toch vreemd...?
Klopt. Xan is zo'n scenario denker, wel vaker hier over gelezen van hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:24 schreef Waffle het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat gewoon van die klokkenluider sites en dergelijke.
Hij was elke nacht op zoek naar een slachtoffer...?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Pfff, vreemd vreemd. Ieder zo z'n ding. Nachtfietstochtje.
Gelijk hebben ze, al zag ik eerder vandaag bij de dochter veel steunbetuigingen. De gemeenschap hier leeft echt met hun mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:25 schreef OverRated het volgende:
Vind het goed om te zien dat de kinderen van de verdachte hun FB profielen hebben verwijderd, scheelt weer wat sensatiezoekers.
En er is helemaal niets specifiek vastgesteld door een psychiater.quote:Op maandag 19 november 2012 23:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ben zelf een Friezin van origine... Friezen doen niet zo snel aan paranoia. En ja, als hij het werkelijk is, heeft hij zeeën van tijd gehad om een strategie te bepalen.
Zijn dissociatieve stoornis, is iig door een psychiater in 2009 vastgesteld. De oorsprong daarvan, en hoelang hij daar al last van had, dat weten we allemaal niet.
De meeste dissociatieve stoornissen echter, ontwikkelen zich in de kindertijd.
Hahhaquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij was elke nacht op zoek naar een slachtoffer...?
De 2 collega boeren met wie hij regelmatig naar vergaderingen ging bevestigen dat nadat ze tussen 12 en 1 thuis waren gekomen hij met enige regelmaat de fiets pakte en nog ging fietsen. Dat is ook gebeurd bij het joyriden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:27 schreef matthijst het volgende:
Hoe vaak fietste hij snachts rond dan? En is daar een bron voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |