Dan hebben we samen aidsquote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu heeft mijn oor aids.
Tuurlijk maak ik mijn oor schoon, het is ook echt maar een oor
over dat ik MW2 aant spelen ben, en gruwelijk moe word van die meid, zegt ze leuk te chillen, gaat ze allemaal praten...quote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik snap totaal niet waar je het over hebt
Dat is wat meiden doenquote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef EliteJ het volgende:
[..]
over dat ik MW2 aant spelen ben, en gruwelijk moe word van die meid, zegt ze leuk te chillen, gaat ze allemaal praten...
Daar heb ik er nog 2 van liggen in de vriezer!quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Pizza salami van dokter oetker
ik eentje, die ga ik vrijdag verorberenquote:Op maandag 19 november 2012 21:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog 2 van liggen in de vriezer!
Ik eet op de vrijdag standaard pizzaquote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik eentje, die ga ik vrijdag verorberen
standaard 1 x per week pizza van domino'squote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik eet op de vrijdag standaard pizza
lekkortquote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik eet op de vrijdag standaard pizza
Het maakt niet veel uit, maar ze heeft niet veel te vertellen helaas, alleen maar onzin.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga zo slapen, ben moe
Voel me bejaard
denken dat vrouwen wat nuttigs te vertellen hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef EliteJ het volgende:
[..]
Het maakt niet veel uit, maar ze heeft niet veel te vertellen helaas, alleen maar onzin.
als het nou wat leuks was
slaap lekker oud vrouwtjequote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga zo slapen, ben moe
Voel me bejaard
slaaplekker Angelquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga zo slapen, ben moe
Voel me bejaard
Oh sorry schatjequote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei, zo.
Niet nu.
Wil je van me af??
Trustequote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga zo slapen, ben moe
Voel me bejaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |