je kunt beter zeggen het gaat lekker, maar die meid ga ik zo ff uit de deur trappen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vraag of je lekker gaat
quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef EliteJ het volgende:
[..]
je kunt beter zeggen het gaat lekker, maar die meid ga ik zo ff uit de deur trappen.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef EliteJ het volgende:
[..]
je kunt beter zeggen het gaat lekker, maar die meid ga ik zo ff uit de deur trappen.
Ga eens weg.quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef EliteJ het volgende:
[..]
Komt wel goed, kusje er op van sinterkneus xxxquote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij is mijn oor ontstoken ofzo
oeps! dokterquote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb je je oor wel goed schoongemaakt dan?quote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Dikke lebber op je oorquote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
ik snap totaal niet waar je het over hebtquote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef EliteJ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |