Hopen dat het meevalt.twitter:Brug17 twitterde op maandag 19-11-2012 om 20:08:02Een verschrikkelijke schreeuw van Kongolo na een botsing met Vormer, per brancard het veld af, zag er heel ernstig uit #jongtwejongfey reageer retweet
De Vrij en Mathijsen zijn de centrale verdedigers. Als 1 van die 2 wegvalt kan BMI altijd nog in het centrum en Nelom linksback. Verder geen backup meer nu? Ramsteijn?quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef Siyara het volgende:
Idd hopen dat het meevalt. Goede speler en moet er staan als BMI of de Vrij wegvalt.
Of een kruisbandje, ja.quote:
Ramsteijn inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De Vrij en Mathijsen zijn de centrale verdedigers. Als 1 van die 2 wegvalt kan BMI altijd nog in het centrum en Nelom linksback. Verder geen backup meer nu? Ramsteijn?
Tonnen per jaar verdienen als bankzitter en dan ook nog eens de jeugd blesseren, kut Vormer!quote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef Maastoren het volgende:
Hopen dat het meevalt.twitter:Brug17 twitterde op maandag 19-11-2012 om 20:08:02Een verschrikkelijke schreeuw van Kongolo na een botsing met Vormer, per brancard het veld af, zag er heel ernstig uit #jongtwejongfey reageer retweet
Hopen maar, jaquote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef Maastoren het volgende:
Nelom kan volgens mij ook nog centraal spelen als het echt moet. Dan hebben we die gekke noor nog als LB/RBquote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De Vrij en Mathijsen zijn de centrale verdedigers. Als 1 van die 2 wegvalt kan BMI altijd nog in het centrum en Nelom linksback. Verder geen backup meer nu? Ramsteijn?
Nee man, die is 2 turven hoogquote:Op maandag 19 november 2012 20:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nelom kan volgens mij ook nog centraal spelen als het echt moet. Dan hebben we die gekke noor nog als LB/RB
Gewoon max 2 jaar.quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Typisch het volgende:
Derksen meldt dat Feyenoord bezig is om Koeman voor meerdere jaren vast te leggen.
Idd, Ramsteijn ook nog centraal.quote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef Muto het volgende:
Voor de backpositie van Nelom zou je nog eventueel Woudenberg laten spelen.
Ze moeten eens met die onzin kappen. Ze hebben 'm daar toch niet voor niks weggedaan.quote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Geleuter van Pellè over niet juichen als hij scoort tegen AZ
Dus dat, laat anders AZ zijn salaris betalen ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze moeten eens met die onzin kappen. Ze hebben 'm daar toch niet voor niks weggedaan.
Klopt, al is Feijenoord helaas niet altijd effectief tegen clubs in die totaal uit vorm zijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Grifte het volgende:
Haast geen beter moment mogelijk om AZ-uit te treffen
Mwah. Feyenoord is dan meestal de club die dat soort teams uit de brand helpt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Grifte het volgende:
Haast geen beter moment mogelijk om AZ-uit te treffen
Zou ik niet erg verstandig vinden. 1-jarig contract elke keer is prima.quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Typisch het volgende:
Derksen meldt dat Feyenoord bezig is om Koeman voor meerdere jaren vast te leggen.
Precies, gaat alleen maar hoop geld kosten straks.quote:Op maandag 19 november 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ik niet erg verstandig vinden. 1-jarig contract elke keer is prima.
Een keer is de magie uitgewerkt. Tenminste, dat zie je vaak.
2-jarig zou wat dat betreft prima zijn. Wel onder voorwaarde dat Van Bronckhorst en Van Gastel minimaal ook die jaren volmaken natuurlijk. Geen idee wat hun contractstatus is. Het is juist de wisselwerking die dit trio zo goed maakt imo.quote:Op maandag 19 november 2012 23:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Precies, gaat alleen maar hoop geld kosten straks.
Misschien dat Van Geel verwacht dat er een grote club Koeman wil hebben in de zomer van 2013 en we er wat aan kunnen verdienen. Het is wel een hoog risico. Aan de andere kant, als je Koeman moet ontslaan kunnen Van Gastel en Van Bronckhorst het wel afmaken dus dan kost het niets.quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
2-jarig zou wat dat betreft prima zijn. Wel onder voorwaarde dat Van Bronckhorst en Van Gastel minimaal ook die jaren volmaken natuurlijk. Geen idee wat hun contractstatus is. Het is juist de wisselwerking die dit trio zo goed maakt imo.
Voetballers doen elkaar altijd na, het zijn net aapjes. Heeft de een een tattoo, dan lopen ze er ineens allemaal mee. Maakt de een een hartje na het juichen, dan doen ze dat opeens allemaal. Weigert er eentje te juichen tegen zijn oude club, dan weigeren anderen dat ook.quote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Geleuter van Pellè over niet juichen als hij scoort tegen AZ
Jep. In dat kader is het halen van Vormer wel een beetje zonde geweest denk ik, voorlopig voegt hij net zoveel toe als mokotjo. Vrij weinig en niets meer dan een nuttige stand-in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:36 schreef Caland het volgende:
Mokotjo, Leerdam en Fernandez mogen verkocht worden in de winterstop.
Blijf het toch min of meer zonde vinden van Mokotjo, hopelijk komt hij ergens anders wel aan de bak.
Gaan in januari praten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:50 schreef SanAnt het volgende:
Hoe zit het met de Vrij ,gaat hij nog bijtekenen???
Als Fernandez niet wordt verkocht zetten we hem zo achter de goal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:36 schreef Caland het volgende:
Mokotjo, Leerdam en Fernandez mogen verkocht worden in de winterstop.
Blijf het toch min of meer zonde vinden van Mokotjo, hopelijk komt hij ergens anders wel aan de bak.
Hij heeft al aangegeven graag te willen blijven. Afgelopen zomer achtte De Vrij zich ook nog niet klaar voor een overstap naar het buitenland en hij heeft tot nu toe zeer weinig gespeeld door blessures. Dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat hij bijtekent.quote:
Het was wel mede vanwege het verlengen van Vlaar dat hij ook bijtekende. Die is nu weg...quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft al aangegeven graag te willen blijven. Afgelopen zomer achtte De Vrij zich ook nog niet klaar voor een overstap naar het buitenland en hij heeft tot nu toe zeer weinig gespeeld door blessures. Dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat hij bijtekent.
Dat is ook al 2 jaar geleden he.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was wel mede vanwege het verlengen van Vlaar dat hij ook bijtekende. Die is nu weg...
Damn, zo lang alweer...quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is ook al 2 jaar geleden he.
Zou mooi zijn van hem, hij is denk ik de beste centrale verdediger van Nederland en zou dus de stap naar de top kunnen maken, ik meen dat jij eerder zei dat BMI beter is dan Luiz, dat vind ik (nog) niet maar De Vrij is dat wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft al aangegeven graag te willen blijven. Afgelopen zomer achtte De Vrij zich ook nog niet klaar voor een overstap naar het buitenland en hij heeft tot nu toe zeer weinig gespeeld door blessures. Dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat hij bijtekent.
Wat gaf die een signalen af hè?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De winter dat we Gill Swerts aantrokken, ik vergeet het nooit meer
En dan te bedenken dat de initiator van dit debacle ook verantwoordelijk was voor de ontdekking van Zlatan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde zijn in de kleedkamer, daar was Gill baas
Moest de mail een minimaal aantal woorden bevatten ofzo...quote:Beste Feyenoord supporter,
Feyenoord nodigt u uit om deel te nemen aan het Fan Onderzoek voor het seizoen 2012/'13!
Het Fan Onderzoek is een enquête onder voetbalfans in opdracht van alle clubs in de Eredivisie en Jupiler League. In voorgaande edities deden steeds ruim 50.000 fans mee! Clubs gebruiken de resultaten van het onderzoek om de voetbalbeleving voor u als fan nog verder te verbeteren.
Vorig jaar hebben 8876 supporters van Feyenoord meegedaan aan het Fan Onderzoek. Naar aanleiding van het Fan Onderzoek is het aantal verschillende producten in de FanShops flink uitgebreid, omdat bleek dat supporters behoefte hebben aan meer merchandise van de club. De resultaten worden verspreid binnen de gehele organisatie, en waar mogelijk gaan afdelingen hiermee aan de slag.
Feyenoord vindt het prettig jaarlijks de resultaten van het Eredivisie Fan Onderzoek te ontvangen. De onderzoeksresultaten geven de mening van onze supporters weer op zeer diverse gebieden. De resultaten worden om die reden verspreid binnen de gehele organisatie, en waar mogelijk gaan afdelingen hiermee aan de slag.
In het onderzoek 11/12 kwam bijvoorbeeld duidelijk naar voren dat supporters behoefte hebben aan meer merchandise van de club. Om die reden is het aantal verschillende producten in de FanShops weer flink uitgebreid, en is een nieuwe kledinglijn in het leven geroepen.
Ook de aangeboden publiekscatering biedt volgens onze supporters verbeterpunten. Samen met onze partners zijn we direct aan de slag gegaan om de kwaliteit en service nog verder te verbeteren.
Ook de afdeling veiligheid is actief bezig met het normalisatietraject. Uitgangspunt is het bieden van gastvrijheid met oog voor veiligheid.
Op het gebied van dagkaartverkoop gaven supporters in het seizoen 10/11 aan dat de Hand-in-hand actie voor ‘vader-zoon’ ontzettend in de smaak viel. Deze actie hebben we vorig seizoen herhaald en staat ook voor dit seizoen weer op de planning.
Via deze e-mail vragen we u als fan van Feyenoord om opnieuw uw mening te geven over uw favoriete club. Hoe beleeft u uw wedstrijdbezoek en wat zou u graag anders willen zien? Help uw club en vul dit onderzoek in!
Als u de vragenlijst helemaal invult, maakt u kans op een gesigneerd wedstrijdshirt van Feyenoord, een officiële wedstrijdbal of 2 kaartjes voor een wedstrijd van het Nederlands elftal!
Geef nu uw mening en start met de vragenlijst!
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Zit zelf ergens anders in het stadion. Het is vaak wel zo dat er veel los zitten naast het uitvak.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef satecl het volgende:
Aangezien ik redelijk in de buurt van Alkmaar woon, en ik zondag toevallig niet moet voetballen.. Denk ik dat ik wel even naar de wedstrijd ga. Zal het naast het uitvak(vak M) weer vol zitten met Feyenoorders? Of is dat nooit zo in het AFAS Stadion.
Hmm oké. Nou ik zie het wel. Anders moet ik me maar proberen stil zien te houden.. (zal wel niet lukken)quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Zit zelf ergens anders in het stadion. Het is vaak wel zo dat er veel los zitten naast het uitvak.
Wat willen ze doen als je juicht? Achter je aan rennen met die klappertjes?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Hmm oké. Nou ik zie het wel. Anders moet ik me maar proberen stil zien te houden.. (zal wel niet lukken)
Een keurig gristelijk gezin, z'n vader kon ook goed voetballen maar mocht niet op zondag spelen meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't was uitverkoop bij de C&A die week?
quote:ALKMAAR - In de catacomben van het DSB-stadion duikt tussen cameraploegen en dampende voetballers na afloop van AZ-Roda JC een soort prinsesje op met blonde krullen.
Nog geen drie jaar oud en zichtbaar dol op haar vader.
Loulou Swerts trekt de stoere rechtsback van AZ mee naar een megaposter van het AZ-elftal. ,,Daar is papa,'' wijst ze. ,,Heel goed, de knapste van allemaal, hè,'' antwoordt Gill Swerts zijn dochter met een glimlach.
Het is een vertederend, bijna elke thuiswedstrijd terugkerend moment. En het is vooral een heel ander beeld dan de agressie en het fanatisme waarmee de Belgische international over de Nederlandse velden draaft. Gill Toby Todor Swerts (26) is de man vol vuur, die na zijn comeback van een kruisbandoperatie voor Vitesse scoorde en voor de tv-camera explodeerde. De man ook die keihard de strijd aangaat met elke linksbuiten in de eredivisie en jarenlang op de eerste rij zat bij kickboksgala's.
Achter de profvoetballer uit het Belgische Brasschaat, die in eigen land nooit voor een club uitkwam en al vanaf zijn veertiende bij Feyenoord opgroeide, gaat veel meer schuil. Slechts weinigen weten dat hij Congolees bloed heeft, vernoemd is naar de slaaf Toby Todor uit de serie Roots (net als zusje Kizzy) en uit een absoluut topsportgezin komt.
Zijn broer Gregory maakte als de thaibokser 'Chico' faam in heel Europa, zijn zus Lesley was een getalenteerd atlete. Nog altijd heeft ze op de 60 meter sprint een jeugdrecord op haar naam staan. Vader Swerts speelde bij Beerschot op het hoogste niveau en werd door Anderlecht begeerd voordat hij een dubbele beenbreuk opliep. In het ranke lijf van Gill Swerts lijken alle karaktereigenschappen en kwaliteiten van zijn familie verenigd.
De verdediger drijft ook op de steun en motivatie van zijn familie. ,,Mijn broer was tot zijn 29ste jaar een verdienstelijk thaibokser. Ik ben naar alle gala's geweest, waar hij in de ring stond. Ik bewonderde hem enorm. Voor mijn ouders was het bijna niet te doen, mijn moeder heeft nooit een gevecht gezien. Ook niet op tv bij Eurosport. Ze kon het niet aan. Ik probeerde er altijd van te genieten, al vloog ook bij mij de adrenaline met honderd kilometer per uur door het lichaam. Ik heb een keer geprobeerd zijn gevecht zelf te filmen, maar dat bleek onmogelijk. Het is te emotioneel om je te kunnen concentreren.''
Swerts zegt dat Chico er nog goed uitziet. Geen grote beschadigingen aan het hoofd. Toch schiet hij in de lach. ,,Hij moet wat aan zijn neus laten doen. Voor zijn gevechten heeft hij jaren terug een veer in zijn neus laten zetten. Dan brak zijn neus niet elke keer. Maar nu heeft hij toch een boksersneus en er moet wat aan gedaan worden.''
Zijn broer belt hem voor en na elke wedstrijd. Met zijn zus, de vroegere atlete, heeft hij een nog hechtere band. ,,Zij is mijn tweede moeder, mijn beste vriendin en mijn zus. Ze weet alles van me.''
Vader Swerts zit bij elke wedstrijd van zijn zoon op de tribune en rijdt daarvoor vier uur op en neer tussen zijn Belgische woonplaats en Alkmaar.
De speler wil graag iets terugdoen voor zijn vader. ,,Drie jaar geleden zouden mijn broer en ik met hem naar zijn geboorteland Congo gaan. Door de geboorte van mijn dochter ging dat niet door. Veel mensen weten niet dat mijn vader uit Afrika komt. Mijn moeder is blank. Tot zijn zesde jaar woonde hij in Congo, daarna kwam hij in België wonen en ontmoette daar mijn moeder. Hij is nooit meer teruggeweest in al die jaren, maar ik weet dat hij het geweldig zou vinden.''
Swerts is 'fier' op zijn afkomst. Samen met Patrick Mtiliga, linksback van NAC en een jeugdvriend uit zijn Feyenoord-periode, wilde hij ook de taal Swahili leren. ,,Patrick komt uit Tanzania, in beide landen wordt Swahili gesproken. Maar het was te moeilijk, je moet er wonen en het elke dag spreken.''
In Nederland staat het gros van de voetbalfans niet eens stil bij het feit dat Swerts Belg is, laat staan dat hij Afrikaans bloed heeft. Hoofdschuddend: ,,Zelfs in de voetbalgids van VI stond er vorig jaar een Nederlands vlaggetje bij het vakje 'nationaliteit'. Komt waarschijnlijk doordat ik hier al vanaf mijn veertiende ben. Ik heb in Rotterdam op school gezeten tussen mannetjes met een grote bek, waardoor ik me heb moeten aanpassen. Zelfs mijn accent is veranderd.''
Zijn tegenstanders weten het evenmin. ,,Bij De Graafschap sprak ik een keer Frans met Sansoni van Vitesse. Vroeg Donny de Groot aan mij waarom ik zo goed Frans sprak. Omdat ik Belg ben, zei ik. 'Jij, Belg?', zei de Groot.''
In de kleedkamer van AZ genieten de Belgen veel respect. Er wordt gelachen als ze onder elkaar zijn. Swerts : ,,Als ik aanhaak bij Martens, Pocognoli en Dembélé schakel ik om naar het Antwerps. Dan voel ik me echt Belg.''
Onbewust drukt het kwartet een stevig stempel op het spel van AZ. Swerts is vanwege zijn strijdlust bovendien een hit bij de aanhang van AZ. ,,Het heeft met onze mentaliteit te maken. Als Belgen kunnen we ons wegcijferen. We voeren onze taak uit en hoeven niet op de voorgrond te treden.''
En mocht hij ooit gaan zweven, dan roept zijn moeder hem wel tot de orde. ,,Ik heb een goede opvoeding gehad. Mijn moeder heeft een keer twee weken niet tegen me gesproken omdat ik een tatoeage had gezet van m'n dochtertje. In onze familie is dat 'not done'.''
Swerts heeft het gevoel dat Louis van Gaal hem in Nederland naar de top kan brengen. ,,Ik speel voor het eerst van mijn leven ook op één positie. Van Gaal heeft mij gehaald voor de plek, waarop hij me ook elke week opstelt. Bij ADO Den Haag en Vitesse werd ik overal neergezet. Nu heb ik veel meer rust in mijn spel en kan ik elke dag bijleren.Daarnaast zit ik bij AZ met betere spelers en is het niveau van de hele club ongekend hoog. Eigenlijk heb je als speler hier het complete plaatje.''
Swerts en z'n broer....quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
De man is half-Afrikaan![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/1978636/2009/02/06/De-Afrikaan-Gill-Swerts.dhtml
[..]
Wisten jullie dat niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
De man is half-Afrikaan![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/1978636/2009/02/06/De-Afrikaan-Gill-Swerts.dhtml
[..]
Ik wist het echt nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wisten jullie dat niet?![]()
Dit is zijn broer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee druppels water.![]()
Het is dat je weet dat het zijn broer is, anders zou je toch denken WTF WAT DOET GILL SWERTS IN DE RING?quote:
Volgens die enorme lap tekst die ik net gepost heb, is zijn zus ook een verdienstelijk atlete.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is dat je weet dat het zijn broer is, anders zou je toch denken WTF WAT DOET GILL SWERTS IN DE RING?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is dat je weet dat het zijn broer is, anders zou je toch denken WTF WAT DOET GILL SWERTS IN DE RING?
Dat is hetzelfde dat je als serieuze universitaire professor je kind gaat vernoemen naar Sheldon Cooper.quote:Slechts weinigen weten dat hij Congolees bloed heeft, vernoemd is naar de slaaf Toby Todor uit de serie Roots
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 15:55:32Kongolo heeft een scheur in zijn knieband en is op z'n vroegst na de winterstop weer inzetbaar. Hij liep de blessure op in Jong #Feyenoord. reageer retweet
Sheldon Cooper is anders wel een baas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Laatste opmerking over Swerts...
Als je een trotse Afrikaan bent en je wil je zoon een naam geven die dat uitdraagt, dan kies je toch verdomme geen fictief tv-karakter...
[..]
Dat is hetzelfde dat je als serieuze universitaire professor je kind gaat vernoemen naar Sheldon Cooper.
Maar terug op Feyenoord: Er is in elk geval niks gebroken bij Kongolo, nu hopen dat er ook niets is gescheurd...
Hopen dat hij spoedig herstelt. Gelukkig is CV nog wel een positie die goed is gevuld bij ons.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:56 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 15:55:32Kongolo heeft een scheur in zijn knieband en is op z'n vroegst na de winterstop weer inzetbaar. Hij liep de blessure op in Jong #Feyenoord. reageer retweet
Heb ik toch liever de inkijk van de vriendin van Pellequote:
Hehe, al was het daar ook erg gezelligquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb ik toch liever de inkijk van de vriendin van Pelle
Hij heeft de grootste piemelquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:22 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat zou de magie van Koeman zijn.
Hij krijgt die gasten toch elke week weer scherp. En anders in de rust na een donderpreek(?) wel weer.
Hij doucht toch niet met ze mallerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij heeft de grootste piemel
Maakt niet uit, degene met de grootste piemel is de baas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij doucht toch niet met ze mallerd.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij doucht toch niet met ze mallerd.
Bruno lacht Koeman uit manquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij heeft de grootste piemel
Ik had gelezen dat Bruno zo groot geschapen is, dat hij elke wedstrijd in de jeugd zijn gereedschap aan zijn bovenbeen moest tapen.quote:
Toch kon de moeder van Bruins ervan genieten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat was een het probleem met Been, hij had een kleine piemel en probeerde de baas te spelen. Dat komt niet geloofwaardig over.
Het schijnt zelfs zo erg te zijn dat zijn leuter als reservebank werd gebruikt in de jeugd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat Bruno zo groot geschapen is, dat hij elke wedstrijd in de jeugd zijn gereedschap aan zijn bovenbeen moest tapen.
Die blijft ook gewoon altijd terugkomenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Toch kon de moeder van Bruins ervan genieten.
Staat'ie zeker in de spits, kopzeker als'ie is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde al dat de piemel van BMI in de nadrukkelijke belangstelling van Twente staat.
Doet t ook goed in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat'ie zeker in de spits, kopzeker als'ie is.
Munsterman zal het natuurlijk ontkennen, de doerak dattie is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doet t ook goed in de kleedkamer.
Net als swertsquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet t ook goed in de kleedkamer.
Heeft BMI zo'n mooi opgepoetste Duitse helm dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde al dat de piemel van BMI in de nadrukkelijke belangstelling van Twente staat.
En als je het dan toch doet, dan geef je hem niet naar de slavennaam waar hij zich zo tegen verzet heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Als je een trotse Afrikaan bent en je wil je zoon een naam geven die dat uitdraagt, dan kies je toch verdomme geen fictief tv-karakter...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 00:03:57 ]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop niet zo te blaten. Je gedraagt je nu als Arnold SwertseneggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van Van Gageldonk lazen toen wel lekker weg. was ook in de tijd dat ik veel naar uitwedstrijden ging en wat verhalen me wel bekend voor kwamen, en je de koppen bij de namen ook kon.quote:
Klinker Ed en co.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Die van Van Gageldonk lazen toen wel lekker weg. was ook in de tijd dat ik veel naar uitwedstrijden ging en wat verhalen me wel bekend voor kwamen, en je de koppen bij de namen ook kon.
Uit pakte Dudek geen bal, de ene na de andere blunder!quote:
De Guidetti truc van Koeman.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:53 schreef Typisch het volgende:
Pelle met last van de kuit van de training gegaan.
gaaf ! dus hij speelt ook de rest van de verhuurperiode niet meer ?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Guidetti truc van Koeman.
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:57 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
gaaf ! dus hij speelt ook de rest van de verhuurperiode niet meer ?
Beetje vroeg, niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Guidetti truc van Koeman.
Strootmanquote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
14miljoen voor een Nederlandse middenvelder heeft Manu het over.
Clasie ?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie ?
Nee man. Eerder Strootman idd. Direct wegdoen als je PSV bent natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie ?
zal wel strootman zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie ?
Guzmanquote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie ?
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Guidetti het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over?
bierquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Guidetti het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over?
En dan weer het kampioenschap weg gooien in de winter zoals al 3x is gebeurd door in de winterstop een bepalende speler te verkopen, waardoor je Champions League mis loopt? Daarnaast is 14 miljoen voor Strootman een lachertje.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Eerder Strootman idd. Direct wegdoen als je PSV bent natuurlijk.
Haha, pleur op joh.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarnaast is 14 miljoen voor Strootman een lachertje.
Contract tot 2016, enorm veel groeipotentie, en wekelijks uitblinker.quote:
Voor 2 miljoen willen wij hem wel kopen. Kan die op de plek van Leerdam gaan staan.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Contract tot 2016, enorm veel groeipotentie, en wekelijks uitblinker.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan weer het kampioenschap weg gooien in de winter zoals al 3x is gebeurd door in de winterstop een bepalende speler te verkopen, waardoor je Champions League mis loopt? Daarnaast is 14 miljoen voor Strootman een lachertje.
Is idd een lachertje voor een speler die het in de ernstig verzwakte Eredivisie nog geen seizoen lang constant heeft bewezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En dan weer het kampioenschap weg gooien in de winter zoals al 3x is gebeurd door in de winterstop een bepalende speler te verkopen, waardoor je Champions League mis loopt? Daarnaast is 14 miljoen voor Strootman een lachertje.
Zet je Feyenoord bril eens afquote:
Dat bedrag weegt niet op tegen het mislopen van alweer Champions League als je in de winterstop een bepalende speler verkoopt. Daarnaast zit je als kampioen ook in een sterkere onderhandelingspositie.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is idd een lachertje voor een speler die het in de ernstig verzwakte Eredivisie nog geen seizoen lang constant heeft bewezen.
Wat kan ons die paardenmuil nou schelen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:01 schreef Celeritas het volgende:
Ik denk eigenlijk ook Sneijder. 14 miljoen is gewoon een startpunt voor de onderhandelingen. Dat moet dan 20 miljoen worden uiteindelijk. Strootman gaat nooit voor meer dan 10 miljoen naar Engeland.
ik zeg pleur op zoals in donder op, dit is het feyenoord topic niet het strootman topic. Kan mij het schelen hoeveel jij denkt dat strootman waard is.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zet je Feyenoord bril eens afKwalitatief gewoon een goede speler. Ga er verder ook niet over in discussie. Kijk naar bedragen die zijn betaalt voor spelers met evenveel kwaliteit met een aflopend contract.
20. Voor minder doen we het niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat kan ons die paardenmuil nou schelen.
Laten ze Clasie maar komen halen voor 14![]()
Volwassen manquote:Op woensdag 21 november 2012 14:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik zeg pleur op zoals in donder op, dit is het feyenoord topic niet het strootman topic. Kan mij het schelen hoeveel jij denkt dat strootman waard is.
Veel te veel natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
dit dusquote:Op woensdag 21 november 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
Kom op mannen, gewoon normaal discussiëren over Feyenoord hier.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef Scarface88 het volgende:
Daarnaast is 14 miljoen voor Strootman een lachertje.
Waterdrager waarvan ik moet zien of hij de Europese top aankanquote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zet je Feyenoord bril eens afKwalitatief gewoon een goede speler. Ga er verder ook niet over in discussie. Kijk naar bedragen die zijn betaalt voor spelers met evenveel kwaliteit met een aflopend contract.
Ergens in Spanje hebben ze hem ookquote:Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Dekatria het volgende:
Hahaha holy fuck
http://nos.nl/video/442801-cl-cfr-cluj--sporting-braga.html
Goed luisteren, zo rond 00:45 en 1:42
Ja idd hebben ze bij best veel clubs volgens mijquote:Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Dekatria het volgende:
Hahaha holy fuck
http://nos.nl/video/442801-cl-cfr-cluj--sporting-braga.html
Goed luisteren, zo rond 00:45 en 1:42
quote:Hamstring maakt Pellè onzeker voor uitduel AZ
Het is zeer de vraag of Graziano Pellè zondagmiddag terugkeert in het AFAS Stadion. De Italiaanse spits van Feyenoord heeft vanmiddag de training van de Rotterdammers verlaten met een hamstringblessure. De aanvaller probeerde de sessie nog te hervatten, maar slaagde daar niet in. De Rotterdamse club gaat de spits nader onderzoeken. Met acht goals in de laatste negen duels is Pellè van onschatbare waarde voor Feyenoord dit seizoen. Feyenoord speelt zondag in Alkmaar tegen Pellè's oude werkgever AZ.
Goaltune van feyenoord bij Clujquote:Op woensdag 21 november 2012 15:46 schreef Sejt het volgende:
Meh, wonen in het buitenland heeft z'n nadelen: Access denied.
Wat doen ze in die video?
Te lang. Beter helemaal geen goaltune.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef Dekatria het volgende:
Hoe lang hebben we die goaltune nou eigenlijk al? Echt al zo lang als ik me kan heugen.
Viel mij gisteren ook al opquote:Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Goaltune van feyenoord bij Cluj
Is toch lache.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Te lang. Beter helemaal geen goaltune.
Och, hoort erbij. Nog altijd beter dan dat massaal scanderen van de achternaam wat ze bij al die pauperclubs doenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh plaats het maar onder het kopje traditie..quote:Op woensdag 21 november 2012 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Ik vind het altijd maar een verstoring van de spontaniteit.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ach joh plaats het maar onder het kopje traditie..
Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Och, hoort erbij. Nog altijd beter dan dat massaal scanderen van de achternaam wat ze bij al die pauperclubs doen
Ik vind het onderhand wel in het verlengde ervan liggen, juist omdat het zo is ingeburgerd. Dat meebrullen (ook bij uitwedstrijdenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Ik vind het altijd maar een verstoring van de spontaniteit.
Houtman: SEXY!!!!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Houtman: OMAR!!!!
Publiek: ELABDELABDELAOULABELOUDIABELADIOBOUDIE
Wel jammer dat die kneusjes van de tegenstanders het ook gaan brullen als ze scorenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het onderhand wel in het verlengde ervan liggen, juist omdat het zo is ingeburgerd. Dat meebrullen (ook bij uitwedstrijden) blijft humor.
Bij Utrecht was er wat dat betreft een mooie wisselwerking afgelopen keerquote:Op woensdag 21 november 2012 16:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wel jammer dat die kneusjes van de tegenstanders het ook gaan brullen als ze scoren
Dat is nou precies een wedstrijd die ik me amper kan herinneren, wat gebeurde er daar dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij Utrecht was er wat dat betreft een mooie wisselwerking afgelopen keer
Utrecht maakte 1-0, Bunnik doen de goaltune van ons, wij maken 1-1, uitvak doet de goaltune van Utrecht. Was vorig seizoen volgens mij.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is nou precies een wedstrijd die ik me amper kan herinneren, wat gebeurde er daar dan?
Oohja dat kan ik me nog herinneren, maar dat was alweer vorig jaar, dit jaar was het 0-1 geworden.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Utrecht maakte 1-0, Bunnik doen de goaltune van ons, wij maken 1-1, uitvak doet de goaltune van Utrecht. Was vorig seizoen volgens mij.
Onmisbaar zou k m niet willen noemen, maar dat zit hem vooral in het vaak te langzaam handelen, en de vele kansen missenquote:Lex Immers: een onderschatte topaankoop
Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:21 november 2012 om 11:00Categorie:Column
Lex Immers is misschien wel de beste aankoop die afgelopen zomer in de Eredivisie is gedaan. Met zijn doelpunten en werklust is hij nu al onmisbaar voor Feyenoord.
Het duel Feyenoord – Willem II was een dik halfuur onderweg en de bal belandde achterin het strafschopgebied van de Tilburgers, waar Ruben Schaken de bal in de richting van Lex Immers prikte. Immers stond in de dekking en was uit balans, maar al vallend wist hij de bal in de verre hoek te mikken. Het was alweer de achtste competitiegoal van het seizoen voor de middenvelder, die hard op weg is records te breken.
Met zijn goal evenaarde Immers niet alleen zijn persoonlijke doelpuntenrecord (vorig seizoen scoorde hij in 31 duels voor ADO Den Haag acht keer), maar koerst hij ook af op een voor een middenvelder idioot hoog doelpuntenaantal. Feyenoord speelde pas dertien Eredivisie-wedstrijden, wat betekent dat als Immers in hetzelfde ritme blijft scoren, hij zal uitkomen op een totaal van rond de 25 goals. Dat zou uniek zijn, want de laatste middenvelder die in de Eredivisie meer dan 25 treffers maakte, was Jari Litmanen in het seizoen 1993/94.
Immers geeft De Jong en Wijnaldum het nakijken
Immers doet de productie van andere scorende middenvelders uit de Eredivisie verbleken. Siem de Jong, Willie Overtoom en Georginio Wijnaldum staan pas op vijf doelpunten. Michael de Leeuw van FC Groningen maakte er zes. Ook in vergelijking met Kuip-held John Guidetti doet Immers het sterk. Hij gaat als middenvelder ongeveer gelijk op met het schema van de spits, die in zijn eerste dertien duels voor Feyenoord tien keer scoorde.
Dat de fantastische start die Immers bij Feyenoord beleeft grotendeels onopgemerkt is gebleven, komt door twee zaken. Ten eerste eist ploeggenoot Graziano Pellè veel aandacht voor zich op. Daarnaast, en dat is het bizarre, mist Immers misschien wel evenveel kansen als hij er benut..
Een paar weken geleden tegen Ajax bijvoorbeeld. Immers miste een kans op enkele meters van het doel, maar werd tot zijn opluchting gered door debutant Jean-Paul Boëtius, die de doorgerolde bal alsnog in het doel schoot. Vorige week tegen Roda JC was het ook zover. Immers scoorde, maar hij liet ook een paar pijnlijke missers noteren. Hij verprutste een penalty, hielp de rebound om zeep en liet een enorme kans liggen na een voorzet van Boëtius.
Defensief minstens zo belangrijk
Het kwam Immers op een fluitconcert te staan. Aan de ene kant valt de kritiek van de fans te begrijpen, want Immers had qua doelpunten op dit moment in de dubbele cijfers kunnen staan. De Feyenoorder verdient echter meer krediet, veel meer. In feite is hij al onmisbaar voor zijn ploeg. In tegenstelling tot de hierboven genoemde aanvallende middenvelders, verricht Immers in defensief opzicht minstens zoveel werk als aanvallend. Immers gaat over het hele veld duels aan, verovert ballen én ziet ook nog kans om meerdere keren per wedstrijd in scoringspositie te komen. Lex Immers is een speler waar ze in Rotterdam-Zuid normaal gesproken hun handen voor blauw klappen.
"Het publiek moet kappen met dat gefluit. Natuurlijk moet ik soms scherper zijn voor het doel en daar werk ik hard aan met Roy Makaay. Maar missen Messi en Ronaldo ook niet eens een kans? Als ik zo door ga, sta ik aan het einde van het seizoen op meer dan twintig goals, dus ik mag niet klagen", liet Immers na het duel met Roda JC weten.
Uit de basis van Feyenoord is Immers sinds het begin van dit seizoen al niet meer weg te denken. Een middenvelder die hard werkt, scoort en kritisch naar zijn eigen prestaties durft te kijken; trainer Ronald Koeman knijpt zijn handjes dicht met Immers, net als technisch directeur Martin van Geel, die voor acht ton een absolute topaankoop heeft gedaan.
Bij TT inderdaad. Hing er ook al vorig seizoen, toen Cabral weleens uitgefloten werd.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:56 schreef Grifte het volgende:
Dat fluiten slaat ook nergens op. Mooi spandoek hing daar over bij RR dacht ik.
Al is het maar 1 seconde, dan is het nog teveel. Spelers uitfluiten doe je maar in de Arena.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef Muto het volgende:
Alsof hij wekelijks 90 minuten wordt uitgefloten.
Gelul natuurlijk. Als een speler een klootzak is, of de club bewust benadeelt, de club naait, of een andere actie uithaalt wat niet in het voordeel van de club is, mag zo'n kneus best uitgefloten worden. Alles is niet toepasbaar op Immers overigens, dus dat hij uitgefloten word snap ik ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al is het maar 1 seconde, dan is het nog teveel. Spelers uitfluiten doe je maar in de Arena.
Daar ging het ook over, uitfluiten voor mindere sportieve prestaties. Dat andere, dan is de kans dat je op het veld komt al gering denkquote:Op woensdag 21 november 2012 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. Als een speler een klootzak is, of de club bewust benadeelt, de club naait, of een andere actie uithaalt wat niet in het voordeel van de club is, mag zo'n kneus best uitgefloten worden. Alles is niet toepasbaar op Immers overigens, dus dat hij uitgefloten word snap ik ook niet.
.Eens, al ben ik ervoor om geen speler uit te fluiten in de 90 minuten van de wedstrijd. Dan is er steun, spelers zijn maar passanten.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. Als een speler een klootzak is, of de club bewust benadeelt, de club naait, of een andere actie uithaalt wat niet in het voordeel van de club is, mag zo'n kneus best uitgefloten worden. Alles is niet toepasbaar op Immers overigens, dus dat hij uitgefloten word snap ik ook niet.
Hoe kwam jij aan kaarten E.H. ? Heb je een clubkaart van AZ, of een clubkaart van iemand anders geleend? Ik ken denk ik wel iemand die een clubkaart heeft van AZ, maar weet niet of ik met zijn clubkaart het stadion in kom... ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Zit zelf ergens anders in het stadion. Het is vaak wel zo dat er veel los zitten naast het uitvak.
Ik heb anderen die kaarten regelen voor me. Zij kennen supporters van AZ. Clubkaart controle is er nooit. Heb het i.i.g. nog nooit meegemaakt, dus zou me daar niet zo druk om maken.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan kaarten E.H. ? Heb je een clubkaart van AZ, of een clubkaart van iemand anders geleend? Ik ken denk ik wel iemand die een clubkaart heeft van AZ, maar weet niet of ik met zijn clubkaart het stadion in kom... ?
Top, bedankt!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:47 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik heb anderen die kaarten regelen voor me. Zij kennen supporters van AZ. Clubkaart controle is er nooit. Heb het i.i.g. nog nooit meegemaakt, dus zou me daar niet zo druk om maken.
Ze moeten niet zo lopen te mieten, Arnold Scholten werd vanuit het niets regelmatig voor kankerlul uitgemaakt. Die stak dan gewoon z'n duim op en kreeg weer applaus.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al is het maar 1 seconde, dan is het nog teveel. Spelers uitfluiten doe je maar in de Arena.
Da's dan weer anders dan fluiten. Vloeken is inherent op de tribunes, ongeacht of het goed gaat of nietquote:Op donderdag 22 november 2012 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze moeten niet zo lopen te mieten, Arnold Scholten werd vanuit het niets regelmatig voor kankerlul uitgemaakt. Die stak dan gewoon z'n duim op en kreeg weer applaus.
Ok dat klopt wel, maar dat neemt niet weg dat het tegenwoordig veel grotere jankerds zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 13:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Da's dan weer anders dan fluiten. Vloeken is inherent op de tribunes, ongeacht of het goed gaat of niet
Ze verwachten dus nog meer aanbiedingenquote:Feyenoord en Boëtius onderhandelen in goede sfeer
Jean-Paul Boëtius (18) reageert deze week op de eerste aanbieding die Feyenoord hem onlangs heeft gedaan. De club wil het contract van de talentvolle buitenspeler graag openbreken en verlengen.
Boëtius heeft in De Kuip een verbintenis tot de zomer van 2014. 'Maar we zijn zeer tevreden over zijn ontwikkeling', zegt technisch directeur Martin van Geel. 'Onlangs hebben we gesproken met Jean-Paul en zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht. Deze week hopen we van ze te horen. De gesprekken verliepen in een zeer goede sfeer.'
Haatrecht: 'We gaan eerst met familie Boëtius om de tafel zitten, iedereen die mag meepraten kan zijn zegje doen. Op basis daarvan nemen we contact op met Feyenoord. Het eerste gesprek met de club dateerde van vóór Jean-Pauls debuut tegen Ajax. Daarna ben je benieuwd hoe alles zich verder ontwikkelt. Vaak blijft het bij een eenmalig optreden of moeten spelers terug naar de jeugd, maar bij Jean-Paul ging het zoals we hoopten. Deze week komen we terug bij Feyenoord.'
Ja, die aanbieding is nog van voor zijn debuut tegen Ajax. Dus hij zal wel een tonnetje oid extra willen.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze verwachten dus nog meer aanbiedingen![]()
Maar toch goed dat de gesprekken voor de verandering een keer positief verlopen.
En ook vóór zijn dramatische helft tegen de laagstgeklasseerde club van Nederland, dus dan kan dat tonnetje er weer af.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die aanbieding is nog van voor zijn debuut tegen Ajax. Dus hij zal wel een tonnetje oid extra willen.
Wat te denken van John van Loen, haha die heeft nooit een positieve kritiek gehad. Of Henk Vos op zn witte schoenen!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze moeten niet zo lopen te mieten, Arnold Scholten werd vanuit het niets regelmatig voor kankerlul uitgemaakt. Die stak dan gewoon z'n duim op en kreeg weer applaus.
Of Lulring.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat te denken van John van Loen, haha die heeft nooit een positieve kritiek gehad. Of Henk Vos op zn witte schoenen!
Check het filmpje maar.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Danielle83 het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik sinds tijden naar de kuip.
Het is dan ladies nightAlleen geen idee wat het precies inhoudt. Pelle zonder shirt
Naar verluidt is er een cursus boekhouden met Eric Gudde.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Danielle83 het volgende:
Het is dan ladies nightAlleen geen idee wat het precies inhoudt. Pelle zonder shirt
Lekker uit eten met Te Vredequote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Danielle83 het volgende:
Een koude kroket in je kut, waar je ook nog eens 60 minuten op moet wachten.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Danielle83 het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een koude kroket in je kut, waar je ook nog eens 60 minuten op moet wachten.
Volgens mij hebben ze ook wel warme worst. Is beter te doen dan wat Caland voorstelt.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef Danielle83 het volgende:
Het is heel toevallig eigenlijk, want wist het dus NIET!
Wilde gewoon heel graag een keer weer een wedstrijd zien, want het is lang geleden.
Dankzij jullie weet ik wat er te wachten staat
Soms zijn ze nog bevroren.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:05 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook wel warme worst. Is beter te doen dan wat Caland voorstelt.
Volgens mij hebben ze op de stoeltjes ook tarzans geplaatst die dag.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Die worst duurt dan ook wel weer langer, moet je zeker een uur voor de wedstrijd aanwezig zijn.
Ben jij ook gevraagd?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze op de stoeltjes ook tarzans geplaatst die dag.
Het maakt me ook niet uit. Ik kom serieus voor het voetbalquote:Op donderdag 22 november 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
Zonder dollen, vorige keer kregen de dames bonbons en één of ander likeurtje. Verder er niks van gemerkt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Naar verluidt is er een cursus boekhouden met Eric Gudde.
Sop sop sopquote:Op donderdag 22 november 2012 21:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Naar verluidt is er een cursus boekhouden met Eric Gudde.
ligt eraan op welk vak je zit.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Danielle83 het volgende:
Vorig jaar was het heel het stadion.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan op welk vak je zit.
Alleen F, G en H krijgen iets ivm ladies night
mogen we die dan ook mee naar huis nemenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze op de stoeltjes ook tarzans geplaatst die dag.
Is het dit jaar ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Vorig jaar was het heel het stadion.
nu volgens mij alleen die vakken.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Vorig jaar was het heel het stadion.
Blijft wel Feyenoord he, waarschijnlijk zijn het 2e handsjes van de dames van de klantenservice...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mogen we die dan ook mee naar huis nemen
Zittenn aan de stoeltjes vasttt maar die kan je ook meenemenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mogen we die dan ook mee naar huis nemen
gadver dan sloop ik hem eraf. Die hoef ik nietquote:Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijft wel Feyenoord he, waarschijnlijk zijn het 2e handsjes van de dames van de klantenservice...
wat moet ik met een stoeltje?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zittenn aan de stoeltjes vasttt maar die kan je ook meenemen
Ik lees niets over bepaalde vakken. Daar hoorde ik Peter zondag ook niet over.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu volgens mij alleen die vakken.
Een vriendin van mij heeft een seizoenkaart en die heeft vorig jaar niks gekregen
Ze zitten toch gewoon op rood?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees niets over bepaalde vakken. Daar hoorde ik Peter zondag ook niet over.
http://www.dekuip.nl/DeKu(...)nDeKuip/Default.aspx
als je kaarten besteld voor ladies night, kan je kiezen uit 3 vakken...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Peter noemde wel specifiek in zijn toespraak vakken F G H, maargoed zal wel loslopenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Shit ik zit op vak Jquote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan op welk vak je zit.
Alleen F, G en H krijgen iets ivm ladies night
en geen chocolade, en een drankje en geen dildoquote:Op donderdag 22 november 2012 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Geen kroket in de kut voor jou
Ik wist dus van tevoren niet dat het ladies night is. Mijn broertje heeft de kaartjes besteld.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij hebben ook maar 15 euro voor een kaartje betaald
Dat is iets om op te zitten, keihandig.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat moet ik met een stoeltje?
Geen nieuws dus mjah...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:58 schreef ace_eleven het volgende:
Tering, lekker niveautje vandaag
ja dat is waar, maar ik ga met de metro, dus ik kan dat stoeltje niet kwijt in mijn jas ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is iets om op te zitten, keihandig.
AZ uit gaat de laatste jaren niet zo lekker.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:00 schreef Merkie het volgende:
Lexie en Pellè gewoon fit dus? Mooi. 0-3, hattrick Pellè, 2 assists Immers en een weergaloze solo van Rubinho.
Daar hebben jullie toch die handtassen voor?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar ik ga met de metro, dus ik kan dat stoeltje niet kwijt in mijn jas ofzo
Heb je tenminste een zitplek onderweg terug naar huis.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
waar, maar ik ga met de metro, dus
twitter:JeroenPauw1 twitterde op donderdag 22-11-2012 om 22:56:12Om veiligheidsredenen zojuist #penw opgenomen. Feyenoord Hooligan Youri Kievits die over zijn boek praat is nu weer op weg naar 010.. reageer retweet
ik ga daarna stappen, dus ik neem geen tas mee danquote:Op donderdag 22 november 2012 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar hebben jullie toch die handtassen voor?
Grappig hoe Vilhena zich meer als een mocro gedraagt dan El Ahmadi en Achabarquote:Op donderdag 22 november 2012 19:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Mag ik je ananas noemen![]()
![]()
http://www.fr12.nl/nieuws(...)chahbar--video-.html
dat is waar. Maar toch pas ik.... Thuis kan ik hem niet kwijt ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je tenminste een zitplek onderweg terug naar huis.
Ik neem mijn handtasje altijd gewoon mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga daarna stappen, dus ik neem geen tas mee dan
Hahaha, ja ik zat te wachten tot hij wolla zou zeggen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
g hoe Vilhena zich meer als een mocro gedraagt dan El Ahmadi en Achab
ik vind dat maar onhandig, ik stop altijd alles in mij laarzenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik neem mijn handtasje altijd gewoon mee.
Mensen die dansen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Zit ik ook niet met een handtasje. Onhandige dingen tijdens het danse
Dat is lang geleden ga je weer dansen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dansen heerlijk
Mensen die stil staan
ja doe ik wel vaker hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is lang geleden ga je weer dansen?
quote:Bosvelt: 'Van Marwijk had ons harder moeten aanpakken'
Dit jaar is het tien jaar geleden dat een Nederlandse club voor het laatst een Europese beker won. Juist in het seizoen dat de Hollandse deelnemers de Europa League links willen laten liggen, blikt spelbepaler Paul Bosvelt terug op dat bijzondere Feyenoord-team. Hij doet dat in het nieuwe ELF Voetbal Magazine, in de rubriek Europa Cup-winnaar.
"We wisten hoe goed we als elftal konden zijn", herinnert Bosvelt Steven Kooijman aan de bijzondere UEFA Cup-winst in 2002. Feyenoord pakte de beker in eigen stadion, na zinderende duels met onder meer PSV, Glasgow Rangers, Internazionale en Borussia Dortmund. "Als het er om ging, wist iedereen precies wat hij moest doen. Vooral in die UEFA Cup-duels konden we blíjven gaan, we gaven nóóit op. Aan de andere kant hebben we ook laten zien hoe matig het kon zijn. Vooral in de competitie hebben we het flink laten liggen. We hadden in de periode-Van Marwijk gewoon twee keer kampioen moeten worden. Dat kunnen en moeten we onszelf óók aanrekenen."
Bosvelt doet ook een opmerkelijke ontboezeming. De huidige jeugdtrainer bij FC Twente bekent dat hij en de andere routiniers bij Feyenoord Bert van Marwijk op de korrel namen. "Ik zeg niet dat we de boel saboteerden en voorbij gingen aan de trainer. Maar we hadden geen keus, moesten soms zelf een oplossing op het veld zoeken. Dat kan ook een valkuil zijn. Een coach moet uitkijken dat hij bepaalde spelers niet te veel boven de groep plaatst. Dat is toen wel gebeurd. Bert had in mijn ogen de zogenaamde grote jongens wel iets harder mogen aanpakken. Wie? Nou, mij bijvoorbeeld. En Pierre (Van Hooijdonk, red.)."
Die is ook in elk TV programma te vindenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef Gert het volgende:
twitter:JeroenPauw1 twitterde op donderdag 22-11-2012 om 22:56:12Om veiligheidsredenen zojuist #penw opgenomen. Feyenoord Hooligan Youri Kievits die over zijn boek praat is nu weer op weg naar 010.. reageer retweet
nee ik dans gewoon hoe ik altijd dansquote:Op donderdag 22 november 2012 23:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je nog special moves bijgeleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 23:24:00 ]
boekje promoten hequote:Op donderdag 22 november 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is ook in elk TV programma te vinden
Hooliganisme scoort altijd.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is ook in elk TV programma te vinden
Als een melaatse?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik dans gewoon hoe ik altijd dans
Dat is waar. Maar blijf het toch raar vinden die mediageilheid.quote:
Snap dat ook niet zo. Zie ook veel van de foto's op de facebook pagina omtrent het boek en daar staan gewoon nog gasten die redelijk actief zijn. Zou ik persoonlijk nooit doen als ik ooit nog ergens iemand voor zijn bek wil timmeren.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar blijf het toch raar vinden die mediageilheid.
Hoezo die gast heeft het echt voor zichzelf verpestquote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo. Zie ook veel van de foto's op de facebook pagina omtrent het boek en daar staan gewoon nog gasten die redelijk actief zijn. Zou ik persoonlijk nooit doen als ik ooit nog ergens iemand voor zijn bek wil timmeren.
Moet wel zeggen dat politie Rijnmond het vrij goed voor elkaar hebben wat betreft het voorkomen van problemen. Voor Praag hadden ze Kievits en wat van zijn maten met een arrestatieteam van de weg gehaald. Mochten er niet heen. Vrij bizar als ik eerlijk ben.
De politie kent ze allemaal, dat lijkt me het probleem ook niet. De rest van Nederland kent z n kop nou ook. Snap niet dat je dat wilt. Maargoed, enige kans op een fatsoenlijke baan zal er toch al wel niet meer ingezeten hebben. Zo n boekje zal dan best leuk verdienen nog.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo. Zie ook veel van de foto's op de facebook pagina omtrent het boek en daar staan gewoon nog gasten die redelijk actief zijn. Zou ik persoonlijk nooit doen als ik ooit nog ergens iemand voor zijn bek wil timmeren.
Moet wel zeggen dat politie Rijnmond het vrij goed voor elkaar hebben wat betreft het voorkomen van problemen. Voor Praag hadden ze Kievits en wat van zijn maten met een arrestatieteam van de weg gehaald. Mochten er niet heen. Vrij bizar als ik eerlijk ben.
Ik meen dat hij zelf ondernemer is.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie kent ze allemaal, dat lijkt me het probleem ook niet. De rest van Nederland kent z n kop nou ook. Snap niet dat je dat wilt. Maargoed, enige kans op een fatsoenlijke baan zal er toch al wel niet meer ingezeten hebben. Zo n boekje zal dan best leuk verdienen nog.
Breed begrip.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:54 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik meen dat hij zelf ondernemer is.
Vrij dik ook dat boek, grote letters waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie kent ze allemaal, dat lijkt me het probleem ook niet. De rest van Nederland kent z n kop nou ook. Snap niet dat je dat wilt. Maargoed, enige kans op een fatsoenlijke baan zal er toch al wel niet meer ingezeten hebben. Zo n boekje zal dan best leuk verdienen nog.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vrij dik ook dat boek, grote letters waarschijnlijk
En nu dus ook schrijver... Verder eigen bedrijf ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:54 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik meen dat hij zelf ondernemer is.
Heeft ie zelf gedaan, met hulp van de uitgeverij lijkt mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij het zelf heeft geschreven.
Nou kan best, kwam erg welbespraakt over.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij het zelf heeft geschreven.
Ja dat viel mij ook al op, echt niet dom die gast, ook zijn ABN was prima. Zo zie je maar, hooligans hoeven geen hersenloze idioten te zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou kan best, kwam erg welbespraakt over.
Dat probeerde hij ook duidelijk te maken. Die Pauw zat ook echt te hopen dat Yoeri domme opmerkingen ging maken, maar dat gebeurde niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:45 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op, echt niet dom die gast, ook zijn ABN was prima. Zo zie je maar, hooligans hoeven geen hersenloze idioten te zijn.
Was wel lachen als je beelden zag van al die rellen, dan zag je gewoon zijn ogen flikkeren van genotquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:06 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Dat probeerde hij ook duidelijk te maken. Die Pauw zat ook echt te hopen dat Yoeri domme opmerkingen ging maken, maar dat gebeurde niet.
Tja, sociaal wenselijk antwoord.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Was wel lachen als je beelden zag van al die rellen, dan zag je gewoon zijn ogen flikkeren van genotEn daarna, ja ik keur dit niet goed.
Koeman ziet m dus toch ook wel als moeilijk misbare krachtquote:Immers moet zich vandaag fit tonen
Bron: Algemeen Dagblad
Trainer Ronald Koeman zal vandaag tijdens de besloten training van zijn selectie beoordelen of Lex Immers klaar is voor het competitieduel met AZ, zondagmiddag in Alkmaar. De Hagenaar trainde gisteren apart met hersteltrainer Marcel Cas en bestempelde dat optreden na afloop als 'hoopvol' richting zondag. Vandaag moet hij tijdens een volledige training met de selectie aantonen fysiek weer zo goed als in orde te zijn. Koeman liet zondagmiddag na het met 3-0 gewonnen duel met Willem II al weten dat hij vurig hoopt dat Immers op tijd fit is voor het treffen met de ploeg van Gertjan Verbeek. Immers liep in dat duel de knieblessure op.
De schaduwspits is volgens Koeman eigenlijk de enige speler in de selectie die de rol achter aanspeelpunt Pellè op de huidige manier kan invullen. Als Immers vandaag niet slaagt voor zijn medische examen, dan zijn de opties voor Koeman op het middenveld beperkt.
In dat geval moet de coach op zoek naar een derde middenvelder, naast Jordy Clasie en Tonny Vilhena. De Zuid-Afrikaan Kamohelo Mokotjo heeft al het signaal gekregen dat hij mag vertrekken. Datzelfde overkwam de op een zijspoor geraakte Kelvin Leerdam. Harmeet Singh zou wel een optie kunnen zijn. De Noor viel zondag in toen Immers werd gewisseld. De Scandinaviër heeft nog niet kunnen aantonen waarom Feyenoord 300.000 euro voor hem heeft neergelegd. Logischer lijkt het om Ruud Vormer weer van stal te halen. Maar hij is wel een defensieve kracht, waar naar een aanvallend ingestelde speler wordt gezocht.
In aanvallend opzicht lijkt Koeman op korte termijn overigens weer te kunnen beschikken over een extra wapen. De Ivoriaan Sekou Cissé is bijna hersteld van zijn hamstringblessure. De buitenspeler wil deze week al fit zijn voor het treffen met AZ.
Daarvoor moet je bij FC Utrecht zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:05 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook wel warme worst. Is beter te doen dan wat Caland voorstelt.
Want ja alle Feyenoordhooligans zijn stratenmaker, glazenwasser, werken in de haven of zijn werkeloos.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Want ja alle Feyenoordhooligans zijn stratenmaker, glazenwasser, werken in de haven of zijn werkeloos. debielen.
Over het algemeen wel ja. Tuurlijk zullen er wel eens wat uitzonderingen tussen zitten. Maar het gros zijn gasten die niet enorm veel te verliezen hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Want ja alle Feyenoordhooligans zijn stratenmaker, glazenwasser, werken in de haven of zijn werkeloos.
Je kent ze?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het gros zijn gasten die niet enorm veel te verliezen hebben.
Ja.quote:
Schildjequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
http://www.feyenoordfansh(...)p-gratis-cap-sr.html
Gaaf trainingsjack.
Maar alleen voor legioenleden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
Gaaf trainingsjack.
Nu wel, ik denk dat hij na die periode voor iedereen verkrijgbaar is. Tenminste, dat lijkt me logisch.quote:
85 euroquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
Gaaf trainingsjack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |