Hopen dat het meevalt.twitter:Brug17 twitterde op maandag 19-11-2012 om 20:08:02Een verschrikkelijke schreeuw van Kongolo na een botsing met Vormer, per brancard het veld af, zag er heel ernstig uit #jongtwejongfey reageer retweet
De Vrij en Mathijsen zijn de centrale verdedigers. Als 1 van die 2 wegvalt kan BMI altijd nog in het centrum en Nelom linksback. Verder geen backup meer nu? Ramsteijn?quote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef Siyara het volgende:
Idd hopen dat het meevalt. Goede speler en moet er staan als BMI of de Vrij wegvalt.
Of een kruisbandje, ja.quote:
Ramsteijn inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De Vrij en Mathijsen zijn de centrale verdedigers. Als 1 van die 2 wegvalt kan BMI altijd nog in het centrum en Nelom linksback. Verder geen backup meer nu? Ramsteijn?
Tonnen per jaar verdienen als bankzitter en dan ook nog eens de jeugd blesseren, kut Vormer!quote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef Maastoren het volgende:
Hopen dat het meevalt.twitter:Brug17 twitterde op maandag 19-11-2012 om 20:08:02Een verschrikkelijke schreeuw van Kongolo na een botsing met Vormer, per brancard het veld af, zag er heel ernstig uit #jongtwejongfey reageer retweet
Hopen maar, jaquote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef Maastoren het volgende:
Nelom kan volgens mij ook nog centraal spelen als het echt moet. Dan hebben we die gekke noor nog als LB/RBquote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De Vrij en Mathijsen zijn de centrale verdedigers. Als 1 van die 2 wegvalt kan BMI altijd nog in het centrum en Nelom linksback. Verder geen backup meer nu? Ramsteijn?
Nee man, die is 2 turven hoogquote:Op maandag 19 november 2012 20:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nelom kan volgens mij ook nog centraal spelen als het echt moet. Dan hebben we die gekke noor nog als LB/RB
Gewoon max 2 jaar.quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Typisch het volgende:
Derksen meldt dat Feyenoord bezig is om Koeman voor meerdere jaren vast te leggen.
Idd, Ramsteijn ook nog centraal.quote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef Muto het volgende:
Voor de backpositie van Nelom zou je nog eventueel Woudenberg laten spelen.
Ze moeten eens met die onzin kappen. Ze hebben 'm daar toch niet voor niks weggedaan.quote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Geleuter van Pellè over niet juichen als hij scoort tegen AZ
Dus dat, laat anders AZ zijn salaris betalen ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze moeten eens met die onzin kappen. Ze hebben 'm daar toch niet voor niks weggedaan.
Klopt, al is Feijenoord helaas niet altijd effectief tegen clubs in die totaal uit vorm zijnquote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Grifte het volgende:
Haast geen beter moment mogelijk om AZ-uit te treffen
Mwah. Feyenoord is dan meestal de club die dat soort teams uit de brand helpt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Grifte het volgende:
Haast geen beter moment mogelijk om AZ-uit te treffen
Zou ik niet erg verstandig vinden. 1-jarig contract elke keer is prima.quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Typisch het volgende:
Derksen meldt dat Feyenoord bezig is om Koeman voor meerdere jaren vast te leggen.
Precies, gaat alleen maar hoop geld kosten straks.quote:Op maandag 19 november 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ik niet erg verstandig vinden. 1-jarig contract elke keer is prima.
Een keer is de magie uitgewerkt. Tenminste, dat zie je vaak.
2-jarig zou wat dat betreft prima zijn. Wel onder voorwaarde dat Van Bronckhorst en Van Gastel minimaal ook die jaren volmaken natuurlijk. Geen idee wat hun contractstatus is. Het is juist de wisselwerking die dit trio zo goed maakt imo.quote:Op maandag 19 november 2012 23:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Precies, gaat alleen maar hoop geld kosten straks.
Misschien dat Van Geel verwacht dat er een grote club Koeman wil hebben in de zomer van 2013 en we er wat aan kunnen verdienen. Het is wel een hoog risico. Aan de andere kant, als je Koeman moet ontslaan kunnen Van Gastel en Van Bronckhorst het wel afmaken dus dan kost het niets.quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
2-jarig zou wat dat betreft prima zijn. Wel onder voorwaarde dat Van Bronckhorst en Van Gastel minimaal ook die jaren volmaken natuurlijk. Geen idee wat hun contractstatus is. Het is juist de wisselwerking die dit trio zo goed maakt imo.
Voetballers doen elkaar altijd na, het zijn net aapjes. Heeft de een een tattoo, dan lopen ze er ineens allemaal mee. Maakt de een een hartje na het juichen, dan doen ze dat opeens allemaal. Weigert er eentje te juichen tegen zijn oude club, dan weigeren anderen dat ook.quote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Geleuter van Pellè over niet juichen als hij scoort tegen AZ
Jep. In dat kader is het halen van Vormer wel een beetje zonde geweest denk ik, voorlopig voegt hij net zoveel toe als mokotjo. Vrij weinig en niets meer dan een nuttige stand-in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:36 schreef Caland het volgende:
Mokotjo, Leerdam en Fernandez mogen verkocht worden in de winterstop.
Blijf het toch min of meer zonde vinden van Mokotjo, hopelijk komt hij ergens anders wel aan de bak.
Gaan in januari praten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:50 schreef SanAnt het volgende:
Hoe zit het met de Vrij ,gaat hij nog bijtekenen???
Als Fernandez niet wordt verkocht zetten we hem zo achter de goal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:36 schreef Caland het volgende:
Mokotjo, Leerdam en Fernandez mogen verkocht worden in de winterstop.
Blijf het toch min of meer zonde vinden van Mokotjo, hopelijk komt hij ergens anders wel aan de bak.
Hij heeft al aangegeven graag te willen blijven. Afgelopen zomer achtte De Vrij zich ook nog niet klaar voor een overstap naar het buitenland en hij heeft tot nu toe zeer weinig gespeeld door blessures. Dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat hij bijtekent.quote:
Het was wel mede vanwege het verlengen van Vlaar dat hij ook bijtekende. Die is nu weg...quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft al aangegeven graag te willen blijven. Afgelopen zomer achtte De Vrij zich ook nog niet klaar voor een overstap naar het buitenland en hij heeft tot nu toe zeer weinig gespeeld door blessures. Dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat hij bijtekent.
Dat is ook al 2 jaar geleden he.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was wel mede vanwege het verlengen van Vlaar dat hij ook bijtekende. Die is nu weg...
Damn, zo lang alweer...quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is ook al 2 jaar geleden he.
Zou mooi zijn van hem, hij is denk ik de beste centrale verdediger van Nederland en zou dus de stap naar de top kunnen maken, ik meen dat jij eerder zei dat BMI beter is dan Luiz, dat vind ik (nog) niet maar De Vrij is dat wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft al aangegeven graag te willen blijven. Afgelopen zomer achtte De Vrij zich ook nog niet klaar voor een overstap naar het buitenland en hij heeft tot nu toe zeer weinig gespeeld door blessures. Dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat hij bijtekent.
Wat gaf die een signalen af hè?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De winter dat we Gill Swerts aantrokken, ik vergeet het nooit meer
En dan te bedenken dat de initiator van dit debacle ook verantwoordelijk was voor de ontdekking van Zlatan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde zijn in de kleedkamer, daar was Gill baas
Moest de mail een minimaal aantal woorden bevatten ofzo...quote:Beste Feyenoord supporter,
Feyenoord nodigt u uit om deel te nemen aan het Fan Onderzoek voor het seizoen 2012/'13!
Het Fan Onderzoek is een enquête onder voetbalfans in opdracht van alle clubs in de Eredivisie en Jupiler League. In voorgaande edities deden steeds ruim 50.000 fans mee! Clubs gebruiken de resultaten van het onderzoek om de voetbalbeleving voor u als fan nog verder te verbeteren.
Vorig jaar hebben 8876 supporters van Feyenoord meegedaan aan het Fan Onderzoek. Naar aanleiding van het Fan Onderzoek is het aantal verschillende producten in de FanShops flink uitgebreid, omdat bleek dat supporters behoefte hebben aan meer merchandise van de club. De resultaten worden verspreid binnen de gehele organisatie, en waar mogelijk gaan afdelingen hiermee aan de slag.
Feyenoord vindt het prettig jaarlijks de resultaten van het Eredivisie Fan Onderzoek te ontvangen. De onderzoeksresultaten geven de mening van onze supporters weer op zeer diverse gebieden. De resultaten worden om die reden verspreid binnen de gehele organisatie, en waar mogelijk gaan afdelingen hiermee aan de slag.
In het onderzoek 11/12 kwam bijvoorbeeld duidelijk naar voren dat supporters behoefte hebben aan meer merchandise van de club. Om die reden is het aantal verschillende producten in de FanShops weer flink uitgebreid, en is een nieuwe kledinglijn in het leven geroepen.
Ook de aangeboden publiekscatering biedt volgens onze supporters verbeterpunten. Samen met onze partners zijn we direct aan de slag gegaan om de kwaliteit en service nog verder te verbeteren.
Ook de afdeling veiligheid is actief bezig met het normalisatietraject. Uitgangspunt is het bieden van gastvrijheid met oog voor veiligheid.
Op het gebied van dagkaartverkoop gaven supporters in het seizoen 10/11 aan dat de Hand-in-hand actie voor ‘vader-zoon’ ontzettend in de smaak viel. Deze actie hebben we vorig seizoen herhaald en staat ook voor dit seizoen weer op de planning.
Via deze e-mail vragen we u als fan van Feyenoord om opnieuw uw mening te geven over uw favoriete club. Hoe beleeft u uw wedstrijdbezoek en wat zou u graag anders willen zien? Help uw club en vul dit onderzoek in!
Als u de vragenlijst helemaal invult, maakt u kans op een gesigneerd wedstrijdshirt van Feyenoord, een officiële wedstrijdbal of 2 kaartjes voor een wedstrijd van het Nederlands elftal!
Geef nu uw mening en start met de vragenlijst!
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Zit zelf ergens anders in het stadion. Het is vaak wel zo dat er veel los zitten naast het uitvak.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:37 schreef satecl het volgende:
Aangezien ik redelijk in de buurt van Alkmaar woon, en ik zondag toevallig niet moet voetballen.. Denk ik dat ik wel even naar de wedstrijd ga. Zal het naast het uitvak(vak M) weer vol zitten met Feyenoorders? Of is dat nooit zo in het AFAS Stadion.
Hmm oké. Nou ik zie het wel. Anders moet ik me maar proberen stil zien te houden.. (zal wel niet lukken)quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Zit zelf ergens anders in het stadion. Het is vaak wel zo dat er veel los zitten naast het uitvak.
Wat willen ze doen als je juicht? Achter je aan rennen met die klappertjes?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Hmm oké. Nou ik zie het wel. Anders moet ik me maar proberen stil zien te houden.. (zal wel niet lukken)
Een keurig gristelijk gezin, z'n vader kon ook goed voetballen maar mocht niet op zondag spelen meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't was uitverkoop bij de C&A die week?
quote:ALKMAAR - In de catacomben van het DSB-stadion duikt tussen cameraploegen en dampende voetballers na afloop van AZ-Roda JC een soort prinsesje op met blonde krullen.
Nog geen drie jaar oud en zichtbaar dol op haar vader.
Loulou Swerts trekt de stoere rechtsback van AZ mee naar een megaposter van het AZ-elftal. ,,Daar is papa,'' wijst ze. ,,Heel goed, de knapste van allemaal, hè,'' antwoordt Gill Swerts zijn dochter met een glimlach.
Het is een vertederend, bijna elke thuiswedstrijd terugkerend moment. En het is vooral een heel ander beeld dan de agressie en het fanatisme waarmee de Belgische international over de Nederlandse velden draaft. Gill Toby Todor Swerts (26) is de man vol vuur, die na zijn comeback van een kruisbandoperatie voor Vitesse scoorde en voor de tv-camera explodeerde. De man ook die keihard de strijd aangaat met elke linksbuiten in de eredivisie en jarenlang op de eerste rij zat bij kickboksgala's.
Achter de profvoetballer uit het Belgische Brasschaat, die in eigen land nooit voor een club uitkwam en al vanaf zijn veertiende bij Feyenoord opgroeide, gaat veel meer schuil. Slechts weinigen weten dat hij Congolees bloed heeft, vernoemd is naar de slaaf Toby Todor uit de serie Roots (net als zusje Kizzy) en uit een absoluut topsportgezin komt.
Zijn broer Gregory maakte als de thaibokser 'Chico' faam in heel Europa, zijn zus Lesley was een getalenteerd atlete. Nog altijd heeft ze op de 60 meter sprint een jeugdrecord op haar naam staan. Vader Swerts speelde bij Beerschot op het hoogste niveau en werd door Anderlecht begeerd voordat hij een dubbele beenbreuk opliep. In het ranke lijf van Gill Swerts lijken alle karaktereigenschappen en kwaliteiten van zijn familie verenigd.
De verdediger drijft ook op de steun en motivatie van zijn familie. ,,Mijn broer was tot zijn 29ste jaar een verdienstelijk thaibokser. Ik ben naar alle gala's geweest, waar hij in de ring stond. Ik bewonderde hem enorm. Voor mijn ouders was het bijna niet te doen, mijn moeder heeft nooit een gevecht gezien. Ook niet op tv bij Eurosport. Ze kon het niet aan. Ik probeerde er altijd van te genieten, al vloog ook bij mij de adrenaline met honderd kilometer per uur door het lichaam. Ik heb een keer geprobeerd zijn gevecht zelf te filmen, maar dat bleek onmogelijk. Het is te emotioneel om je te kunnen concentreren.''
Swerts zegt dat Chico er nog goed uitziet. Geen grote beschadigingen aan het hoofd. Toch schiet hij in de lach. ,,Hij moet wat aan zijn neus laten doen. Voor zijn gevechten heeft hij jaren terug een veer in zijn neus laten zetten. Dan brak zijn neus niet elke keer. Maar nu heeft hij toch een boksersneus en er moet wat aan gedaan worden.''
Zijn broer belt hem voor en na elke wedstrijd. Met zijn zus, de vroegere atlete, heeft hij een nog hechtere band. ,,Zij is mijn tweede moeder, mijn beste vriendin en mijn zus. Ze weet alles van me.''
Vader Swerts zit bij elke wedstrijd van zijn zoon op de tribune en rijdt daarvoor vier uur op en neer tussen zijn Belgische woonplaats en Alkmaar.
De speler wil graag iets terugdoen voor zijn vader. ,,Drie jaar geleden zouden mijn broer en ik met hem naar zijn geboorteland Congo gaan. Door de geboorte van mijn dochter ging dat niet door. Veel mensen weten niet dat mijn vader uit Afrika komt. Mijn moeder is blank. Tot zijn zesde jaar woonde hij in Congo, daarna kwam hij in België wonen en ontmoette daar mijn moeder. Hij is nooit meer teruggeweest in al die jaren, maar ik weet dat hij het geweldig zou vinden.''
Swerts is 'fier' op zijn afkomst. Samen met Patrick Mtiliga, linksback van NAC en een jeugdvriend uit zijn Feyenoord-periode, wilde hij ook de taal Swahili leren. ,,Patrick komt uit Tanzania, in beide landen wordt Swahili gesproken. Maar het was te moeilijk, je moet er wonen en het elke dag spreken.''
In Nederland staat het gros van de voetbalfans niet eens stil bij het feit dat Swerts Belg is, laat staan dat hij Afrikaans bloed heeft. Hoofdschuddend: ,,Zelfs in de voetbalgids van VI stond er vorig jaar een Nederlands vlaggetje bij het vakje 'nationaliteit'. Komt waarschijnlijk doordat ik hier al vanaf mijn veertiende ben. Ik heb in Rotterdam op school gezeten tussen mannetjes met een grote bek, waardoor ik me heb moeten aanpassen. Zelfs mijn accent is veranderd.''
Zijn tegenstanders weten het evenmin. ,,Bij De Graafschap sprak ik een keer Frans met Sansoni van Vitesse. Vroeg Donny de Groot aan mij waarom ik zo goed Frans sprak. Omdat ik Belg ben, zei ik. 'Jij, Belg?', zei de Groot.''
In de kleedkamer van AZ genieten de Belgen veel respect. Er wordt gelachen als ze onder elkaar zijn. Swerts : ,,Als ik aanhaak bij Martens, Pocognoli en Dembélé schakel ik om naar het Antwerps. Dan voel ik me echt Belg.''
Onbewust drukt het kwartet een stevig stempel op het spel van AZ. Swerts is vanwege zijn strijdlust bovendien een hit bij de aanhang van AZ. ,,Het heeft met onze mentaliteit te maken. Als Belgen kunnen we ons wegcijferen. We voeren onze taak uit en hoeven niet op de voorgrond te treden.''
En mocht hij ooit gaan zweven, dan roept zijn moeder hem wel tot de orde. ,,Ik heb een goede opvoeding gehad. Mijn moeder heeft een keer twee weken niet tegen me gesproken omdat ik een tatoeage had gezet van m'n dochtertje. In onze familie is dat 'not done'.''
Swerts heeft het gevoel dat Louis van Gaal hem in Nederland naar de top kan brengen. ,,Ik speel voor het eerst van mijn leven ook op één positie. Van Gaal heeft mij gehaald voor de plek, waarop hij me ook elke week opstelt. Bij ADO Den Haag en Vitesse werd ik overal neergezet. Nu heb ik veel meer rust in mijn spel en kan ik elke dag bijleren.Daarnaast zit ik bij AZ met betere spelers en is het niveau van de hele club ongekend hoog. Eigenlijk heb je als speler hier het complete plaatje.''
Swerts en z'n broer....quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
De man is half-Afrikaan![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/1978636/2009/02/06/De-Afrikaan-Gill-Swerts.dhtml
[..]
Wisten jullie dat niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
De man is half-Afrikaan![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/1978636/2009/02/06/De-Afrikaan-Gill-Swerts.dhtml
[..]
Ik wist het echt nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wisten jullie dat niet?![]()
Dit is zijn broer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee druppels water.![]()
Het is dat je weet dat het zijn broer is, anders zou je toch denken WTF WAT DOET GILL SWERTS IN DE RING?quote:
Volgens die enorme lap tekst die ik net gepost heb, is zijn zus ook een verdienstelijk atlete.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is dat je weet dat het zijn broer is, anders zou je toch denken WTF WAT DOET GILL SWERTS IN DE RING?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is dat je weet dat het zijn broer is, anders zou je toch denken WTF WAT DOET GILL SWERTS IN DE RING?
Dat is hetzelfde dat je als serieuze universitaire professor je kind gaat vernoemen naar Sheldon Cooper.quote:Slechts weinigen weten dat hij Congolees bloed heeft, vernoemd is naar de slaaf Toby Todor uit de serie Roots
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 15:55:32Kongolo heeft een scheur in zijn knieband en is op z'n vroegst na de winterstop weer inzetbaar. Hij liep de blessure op in Jong #Feyenoord. reageer retweet
Sheldon Cooper is anders wel een baas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Laatste opmerking over Swerts...
Als je een trotse Afrikaan bent en je wil je zoon een naam geven die dat uitdraagt, dan kies je toch verdomme geen fictief tv-karakter...
[..]
Dat is hetzelfde dat je als serieuze universitaire professor je kind gaat vernoemen naar Sheldon Cooper.
Maar terug op Feyenoord: Er is in elk geval niks gebroken bij Kongolo, nu hopen dat er ook niets is gescheurd...
Hopen dat hij spoedig herstelt. Gelukkig is CV nog wel een positie die goed is gevuld bij ons.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:56 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 15:55:32Kongolo heeft een scheur in zijn knieband en is op z'n vroegst na de winterstop weer inzetbaar. Hij liep de blessure op in Jong #Feyenoord. reageer retweet
Heb ik toch liever de inkijk van de vriendin van Pellequote:
Hehe, al was het daar ook erg gezelligquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb ik toch liever de inkijk van de vriendin van Pelle
Hij heeft de grootste piemelquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:22 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat zou de magie van Koeman zijn.
Hij krijgt die gasten toch elke week weer scherp. En anders in de rust na een donderpreek(?) wel weer.
Hij doucht toch niet met ze mallerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij heeft de grootste piemel
Maakt niet uit, degene met de grootste piemel is de baas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij doucht toch niet met ze mallerd.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij doucht toch niet met ze mallerd.
Bruno lacht Koeman uit manquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij heeft de grootste piemel
Ik had gelezen dat Bruno zo groot geschapen is, dat hij elke wedstrijd in de jeugd zijn gereedschap aan zijn bovenbeen moest tapen.quote:
Toch kon de moeder van Bruins ervan genieten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat was een het probleem met Been, hij had een kleine piemel en probeerde de baas te spelen. Dat komt niet geloofwaardig over.
Het schijnt zelfs zo erg te zijn dat zijn leuter als reservebank werd gebruikt in de jeugd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat Bruno zo groot geschapen is, dat hij elke wedstrijd in de jeugd zijn gereedschap aan zijn bovenbeen moest tapen.
Die blijft ook gewoon altijd terugkomenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Toch kon de moeder van Bruins ervan genieten.
Staat'ie zeker in de spits, kopzeker als'ie is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde al dat de piemel van BMI in de nadrukkelijke belangstelling van Twente staat.
Doet t ook goed in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat'ie zeker in de spits, kopzeker als'ie is.
Munsterman zal het natuurlijk ontkennen, de doerak dattie is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doet t ook goed in de kleedkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |