SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja mau is een grefoquote:Op maandag 19 november 2012 20:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Als ik mau zn accent nog goed herinner hoort 'ie bij team blauw.
http://tpb.chezber.org/to(...)lish_AIO___Activatorquote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef maurisioo het volgende:
Ah nieuwe laptop. Heeft alleen geen windows 8 (mediamarkt) maar kan ik kopen voor 15 euro. Heb alleen geen zin om bonnetje op te sturen en 4 dagen te wachten. Hoe kan ik op de goedkope manier aan windows 8 komen?
+14 -26quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
http://tpb.chezber.org/to(...)lish_AIO___Activator
Geen dank, welke laptop is het nou?
Je ziet mijn punt toch, betalen voor windows:quote:Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
+14 -26
Ik bedoel er was een manier om het voor 15 euro te krijgen. Kan ik sowieso al, maar heb haast.
DayZ is toch kut.quote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je ziet mijn punt toch, betalen voor windows:![]()
Toch wel nice die laptop voor 670 euro. Hou er wel rekening mee dat een laptop i5 en 660 geen pc i5 en 660 zijn als je wat gaat installeren. Kan bijv. geen dayZ aan.
Dat is altijd zo; online kopen scheelt altijd minstens 50 euro tov producten in de winkel.quote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef maurisioo het volgende:
Maar heb gewoon bij mediamarkt gehaald. Hoezo is hij 70 euro goedkoper als je online koopt.
maareh, waarom geen pc nogmaals?quote:Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef maurisioo het volgende:
ach heb een laptop moet er tevreden mee zijn en 670 klinkt beter dan 599.
Omdat ik het straks misschien voor school nodig heb en dan makkelijk mee kan nemen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
maareh, waarom geen pc nogmaals?
probeer je aanschaf trouwens niet af te zeiken. mooi ding toch
Ik kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 19 november 2012 22:51 schreef drumstickNL het volgende:
zeg ff hoe windows 8 is; ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:24 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]Die eerste is nu mijn wallpaper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goede keuze!quote:Op maandag 19 november 2012 23:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die eerste is nu mijn wallpaper.
quote:
Starstruck. Pussy,.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:21 schreef tuut-chips het volgende:
En TotalBiscuit heeft gereageerd op mijn submission omggg
wie is dat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:21 schreef tuut-chips het volgende:
En TotalBiscuit heeft gereageerd op mijn submission omggg
link?quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:20 schreef tuut-chips het volgende:
Word ik wakker, kijk op reddit: 1580 upvotes en front page van gaming
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:36 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)i_preorders_over_by/ TB top comment
Allebij geupvote grgrquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:37 schreef tuut-chips het volgende:
Xpost r/gaming http://www.reddit.com/r/g(...)i_preorders_over_by/
Nou ja, de PNG is klaar maar die moet ik nog resizen omdat 260 MB iets te veel van het goede isquote:
:;oquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, de PNG is klaar maar die moet ik nog resizen omdat 260 MB iets te veel van het goede is
ja op de pannekoeken hehehequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee jij komt altijd ergens anders op (hihihihihih)
dropbox is nog steeds aan het kloten hierquote:
hehe lekker kleverigquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja op de pannekoeken hehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:13 schreef MineraalWater het volgende:
Deze is voor Aldie omdat hij polo's maar niks vind.Ze zouden het nog kopen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was wel leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:23 schreef vogelkooi het volgende:
Vond het best leuk gister dat multiplayer.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/11200921/pvpmap1/index.html
render gr gr
graagquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:
oh ik kan em wel ff op mijn host zetten, die is vast niet geblokkeerd
Relmof kwam je redden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En toen ik omlaag groef en geen ladders mee had en jullie mij lieten stikken daar beneden
Jullie base gevonden, die van ons... nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/11200921/pvpmap1/index.html
render gr gr
Nee. Die groef omlaag maar stopte ineens waardoor jullie vrolijk drie lagen boven mij verder gingen. Loon kwam mij redden omdat ik zei dat er diamant lag.quote:
helemaal bovenin, zit een rivier, daaronder ligt een jungle temple, en dáárnaast zie je een torch, dat is onze basequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jullie base gevonden, die van ons... niet
Dit is wel heftig voor thin clients. Weet niet wat voor pc's jullie op de zaak hebben, maar optimaal is anders.quote:
ingang van jullie base is niet te zien van uit die hoek :'Pquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jullie base gevonden, die van ons... niet
nogal heftig kaartje ja, maar goed 300 mb vs 14 gigquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit is wel heftig voor thin clients. Weet niet wat voor pc's jullie op de zaak hebben, maar optimaal is anders.
Had hem net gevonden met die netherrack towerquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
helemaal bovenin, zit een rivier, daaronder ligt een jungle temple, en dáárnaast zie je een torch, dat is onze base
kopen zou het probleem niet zijn, inbouen, dat zou een issue zijn (mijn ssd heeft ook 2 maanden op de plank gelegenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:01 schreef Ame_thyst het volgende:
waaaaarom werkt proces beindigen nu gvd niet
ik moet eigenlijk meer ram hebben denk ikalleen geen zin om het te kopen
Serieus? Ik bouw die dingen meteen in, maar ik koop waarschijnlijk dan ook stukken minder dan jij. Maar zoiets zou ik er meteen intiefen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
kopen zou het probleem niet zijn, inbouen, dat zou een issue zijn (mijn ssd heeft ook 2 maanden op de plank gelegen![]()
)
mwha, qua hardware koop ik relatief niet zo heel veel, ben erg content met de pc die ik gekocht heb, Ding doet het al 3 jaar prima, alleen de SSD was echt toe aan een upgrade (had 64GB en nu 250GB), dat is nogal niet een verschilquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Serieus? Ik bouw die dingen meteen in, maar ik koop waarschijnlijk dan ook stukken minder dan jij. Maar zoiets zou ik er meteen intiefen.
ja xDquote:
Waarom in het weekend niet tot 1 of 2?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja xD
haha #YOLO
Nee, draait vanaf zeven tot twaalf in de avond.
Weekend vanaf acht/negen in de ochtend tot twaalf in de avond.
ik heb net de hele tijd aan de base lopen bouwenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja xD
haha #YOLO
Nice ey maar zit jij niet op school ofzo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb net de hele tijd aan de base lopen bouwen
stond al vanaf ten minste 9 uur aan
ja, maar heb alle opdrachten voor de komende week af, dus zit hier eigenlijk alleen voor m'n uren op t momentquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice ey maar zit jij niet op school ofzo?
Die zijn er wel, Je kan zelfs je eigen cloud maken zag ik laatst.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
google is echt aids bij mij de laatste tijd dat zijn toch geen hits joh
https://www.google.nl/sea(...)945&biw=1920&bih=955
(of er is gewoon geen dropbox kloon met unzip functie
Ja die zijn er zeker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:16 schreef Mender het volgende:
Nu we het er toch over hebben. Weet iemand of het ook mogelijk om zelf een soort dropbox alternatief op te zetten op een eigen server thuis? Is daar software voor?
Dus geen ftp server ofzo.
Ik wil de map renders als een zip kunnen uploaden (ipv 140k losse bestandjes) en dan online uitpakken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef MineraalWater het volgende:
Wil je files online unzippen zodat je geen winrar ofzo nodig hebt of gewoon een programma dat automatisch zips uitpakt en die in de cloud zet?
welke functionaliteit van dropbox wil je dan op je server hebben?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:16 schreef Mender het volgende:
Nu we het er toch over hebben. Weet iemand of het ook mogelijk om zelf een soort dropbox alternatief op te zetten op een eigen server thuis? Is daar software voor?
Dus geen ftp server ofzo.
Omdat dat afgesproken was. En nee heb paar weken vrijquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet? omdat je school hebt?
Nou dat je files uit bepaalde mappen autmatisch laat syncen/backupen naar de server. Dat hij files niet dubbel opslaat op de server (als je bijvoorbeeld twee files hebt die hetzelfde zijn maar verschillende namen hebben). Dat je er via internet bij kunt. En dat als je je pc herinstalleerd, hij die mappen/files daarna weer terug zet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
welke functionaliteit van dropbox wil je dan op je server hebben?
thanks, zal eens kijken wat je daar allemaal mee kanquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja die zijn er zeker.
http://owncloud.org/ bijvoorbeeld, Zag laatst nog wat op reddit maar dan zou ik even thuis moeten zoeken welke post dat was.
Wij hadden hetzelfde idee op stagequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Nou dat je files uit bepaalde mappen autmatisch laat syncen/backupen naar de server. Dat hij files niet dubbel opslaat op de server (als je bijvoorbeeld twee files hebt die hetzelfde zijn maar verschillende namen hebben). Dat je er via internet bij kunt. En dat als je je pc herinstalleerd, hij die mappen/files daarna weer terug zet.
En dus bv ook (net als bij dropbox) dat als je twee files hebt. En die twee files zijn voor 95% hetzelfde. Dat hij niet de tweede file nog een keer helemaal gaat uploaden maar alleen die 5% die verschilt. Dat je dus uiteindelijk ook meer ruimte over hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Nou dat je files uit bepaalde mappen autmatisch laat syncen/backupen naar de server. Dat hij files niet dubbel opslaat op de server (als je bijvoorbeeld twee files hebt die hetzelfde zijn maar verschillende namen hebben). Dat je er via internet bij kunt. En dat als je je pc herinstalleerd, hij die mappen/files daarna weer terug zet.
ik ook niet (maybe restart geweest van daddycheese uit dan)quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zette hem niet aan?
ja ik ook. ok laatmaar danquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja zit op werk, kan ik niet
Zeg maar dag tegen je beste teammates.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Permban voor iedereen die overdag inlogde
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je beste teammates.
Vogel! Flodder! Hoe konden jullie?!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je beste teammates.
Lekker stinken in je graf. Ik heb later en spirestaire gemaakt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En toen ik omlaag groef en geen ladders mee had en jullie mij lieten stikken daar beneden
Quote als bewijs dat hij dit gezegd heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Permban voor iedereen die overdag inlogde
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja xD
haha #YOLO
Jullie ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:22 schreef Topiek het volgende:
Dus de server gaat niet offline ofzo?En blauw mag gewoon lekker spelen nu?
Zeven in de avond, ja. Geen idee hoezo hij nu draaitquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef Topiek het volgende:
[..]
He maar het was toch van 7 uur? Of is dat veranderD?
werkt zo'n ssd ook op een oude p5k pro mobo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, qua hardware koop ik relatief niet zo heel veel, ben erg content met de pc die ik gekocht heb, Ding doet het al 3 jaar prima, alleen de SSD was echt toe aan een upgrade (had 64GB en nu 250GB), dat is nogal niet een verschil
en dat ik zoiets er niet direct ingooi is omdat ik dan al mijn instellingen en andere zooi kwijt ben... waar ik niet bepaald zin in had, dus bleef het maar uitstellen
zoek je fittiequote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:03 schreef shaderon het volgende:
mau komt bij rood, wij hebben veel minder spelers en jullie hebben net remlof erbij
Doe jij al nee met bvb?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef DannyDeko het volgende:
Weet iemand wat de max range is waarin mobs kunnen spawnen vanaf jouw punt ?
nog nooit van Quakecon gehoord ofwel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom komt er een minecon als minecraft al uit is?
Het is geel met blauwe banden en als het in je oog komt ben je doodquote:Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is geel-oranje en kan niet zwemmen?
EEN HIJSKRAAN
Een trein met banden?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Het is geel met blauwe banden en als het in je oog komt ben je dood
EEN INTERCITY!!!111!!111EINZ
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Een trein met banden?
Eerlijk is eerlijk hoor, erg veel soeps is het atm nog niet maar da's in deze fase logisch. Een begin is er.quote:
Pijpen en whiskeyquote:Op woensdag 21 november 2012 08:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd of er nog veranderingen aan minecraft wirden aangekondigd.
[ Bericht 35% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 21-11-2012 10:56:19 ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
huh"Donald Duck gruwelijk vermoord door regering USA"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
huh"Aldie's beste vriend op brute wijze om het leven gekomen."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huhONLY IN 'MRICASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit in de steam groep flikkerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat is je steam naam dan kunnen we vanavond zombies doen?
Hij had blops2 toch op een ander account staan zemmelquote:Op woensdag 21 november 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij zit in de steam groep flikker
Jonge ga rukkenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hij had blops2 toch op een ander account staan zemmel
Maak een vrouwelijke account aan je hark je karma binnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godver
1 topic en dat wijf heeft meer karma dan ik op al mijn accounts bij elkaar
http://www.reddit.com/r/s(...)ok_with_a_pixie_cut/
En zeg nou zelf, dat wijf dat ik postte moet het ook gewoon lang houdenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:09 schreef TJV het volgende:
al die korte kutkapsels, jezus hey. Mongolen.
Jep, maar wel gewoon haar eigen haarkleur.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, dat wijf dat ik postte moet het ook gewoon lang houden
Doe jij al bvb?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
Kutspel crashed steeds als ik mn inventory open
Nah ben niet vaak genoeg online om er fatsoenlijk betrokken bij te zijn heb ik de vorige keer gemerkt.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe jij al bvb?
Och, ik ook niet. Elke keer dat ik inlog is de base bijna klaar en alles af enzo, ik roep gewoon heel hard "Rood moet dood!" en hoop dat ze er in trappen en mij als volwaardige speler zien.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nah ben niet vaak genoeg online om er fatsoenlijk betrokken bij te zijn heb ik de vorige keer gemerkt.
Dus ik pas.
twitter:KANKERPIET twitterde op zondag 18-11-2012 om 11:23:07IK HEB VANNACHT ALLE KINDEREN MET UGGS OVERGESLAGEN. KOOP NORMALE SCHOENEN reageer retweet
Als je nooit tabak verkoopt verkoop je toch ook nooit tabak via paypal, of wat voor betaalmiddel dan ookquote:Op woensdag 21 november 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verkoper verkoopt normaal geen tabak, maar wil dit wel regelen.
Verkoper verkoopt nooit tabak middels paypal, maar wil dit bij uitzondering wel doen.
Verkoper![]()
![]()
Nouja, hij verkoopt pijpen en daar kun je tabak bij kopen, losse verkoop doet hij normaal niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je nooit tabak verkoopt verkoop je toch ook nooit tabak via paypal, of wat voor betaalmiddel dan ook![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:06 schreef MineraalWater het volgende:
Al zijn aldie zijn paints veel beter.
Ja, is armor.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mender heeft toch een zwart groene skin?
maurisiooquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat is je steam naam dan kunnen we vanavond zombies doen?
Das het harde leven van een minecrafterquote:Op woensdag 21 november 2012 19:02 schreef flespompoen het volgende:
Oooooh ik ben zo zuur, had ontiegelijk veel rijkdommen vergaard en was toen op weg naar boven om het veilig te stellen, wordt mijn aandacht getrokken naar een alien die ik nog wel ff klein zou maken echter moest ik nog een klein stukje naar beneden springen om 'm te grazen te nemen, blijken daar 5 creepers te schuilen, dood tot gevolg. Ik dus proberen mijn spullen terug te vinden, kan ik de plek niet meer vinden want het was een enorm doolhof daar beneden uiteindelijk sterf ik nog een keer en dan zijn je vorige spullen die je verloor weg zover ik weet.
Man man, wat een ellende zeg!
Hoop goud, diamanten, zilver, stickyball's, die ballen van een alien ... etc
idd... verdomme tis niet dat ik het niet eerder heb meegemaakt maar ik geloof gewoon in mijzelf, zo zie je maar weer dat geloof gelijk staat aan ellende.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:05 schreef shaderon het volgende:
[..]
Das het harde leven van een minecrafter
quote:
die heb ik geleend een tijdje terug. Vond ik niet zo leuk. Black dogs vond ik leuker. Ik hoop dat chivalry nog in de aanbieding gaat.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mwoah, Limbo.. Verder niet echt inderdaad. Zit te wachten op SRIII eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |