Eerlijk gezegd probeer ik niet eens irritant te zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
Nee haten is ook wel weer een groot woord inderdaad,maar ik vind hem bijzonder irritant.
Volgens mij leest hij gewoon een boek: ''Hoe kan ik irritant zijn op een forum'.
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd probeer ik niet eens irritant te zijn.
Ik vind je wel lief hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 19:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd probeer ik niet eens irritant te zijn.
ja, je word bedankt hèquote:Op maandag 19 november 2012 19:47 schreef Beach het volgende:
Appelcake ik heb je een nieuwe SC gegeven. Post daar voortaan.
quote:
welke moderatie?quote:Op maandag 19 november 2012 19:47 schreef leeell het volgende:
wat ik vreemder vind, waar de fuck is de moderatie hier ?
Ik jou ook hoor.quote:
Nee, die gaat te langzaam.quote:Op maandag 19 november 2012 19:47 schreef Beach het volgende:
Appelcake ik heb je een nieuwe SC gegeven. Post daar voortaan.
exact mien jungquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Dientje12 het volgende:
gehaat worden op FoK! en dan je er kut over voelen
dan ben je wel autistisch hoor
Ziet er goed uitquote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef Rockiejj het volgende:
dit word hem!
http://www.d-reizen.nl/tu(...)l-vincci-el-kantaoui
Ik had een keer naar GayGay een doodsverwensing gedaan geen ban,omdat geen moderators.quote:Op maandag 19 november 2012 19:47 schreef leeell het volgende:
wat ik vreemder vind, waar de fuck is de moderatie hier ?
quote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Dientje12 het volgende:
gehaat worden op FoK! en dan je er kut over voelen
dan ben je wel autistisch hoor
vind het wel raar , ik zou niet eens weten wie de mods hier zijnquote:Op maandag 19 november 2012 19:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had een keer naar GayGay een doodsverwensing gedaan geen ban,omdat geen moderators.
want ?quote:Op maandag 19 november 2012 19:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk buigt iedereen voor mij als ik een mod ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |