hey jijquote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
Die discussies hier altijd.
Anyway, hoi.
Ja heb zeker wel zinquote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aww. Wel zin in?
Goeoed. Stress wel.moet veel doen, maar ik zit eigenlijk alleen maar te fokken
mooiquote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja heb zeker wel zinStress voor school?
Hoezo?quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Beach het volgende:
Appelcake in deze SC willen ze je vast wel hebben.
ONZ / [ARG7] #764 Dieren mogen in de klas. Klinks is een poepie :*
quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef Ro-ald het volgende:
Eigenlijk heb ik ook wel een soort van respect voor AppelCake hij word elke keer gehaat in de SC,maar hij komt toch steeds terug![]()
Maar alsnog vind ik je gewoon kutjong.
zin in zaterdag?quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe eens lief dan.
[..]
Hoi Hep.
Ja eigenlijk best wel hè?quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef Ro-ald het volgende:
Eigenlijk heb ik ook wel een soort van respect voor AppelCake hij word elke keer gehaat in de SC,maar hij komt toch steeds terug![]()
hij heeft wel schijt aan allesquote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hij is af en toe wel irritant, maar ik haat hem verder niet.
Ja maar hij blijkbaar nietquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel hè?![]()
Ik zou het heel erg vinden om zo gehaat te worden denk ik.
Door hem is Gaygayim opeens niet zo erg meerquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
haat is een groot woord inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
misschiend vindt hij dat grappig ofzo, dunnoquote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef Taexon het volgende:
Ik haat appel ook niet ofzo maar af en toe vraag ik me gewoon af wat die in deze sc doet aangezien veel mensen schijtziek van hem worden
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 19:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschiend vindt hij dat grappig ofzo, dunno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |