"Jij homo willen zijn, ik jou als homo behandelen"quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)wordt-verkracht.aspx
Hoe kunnen ze het verschil nou niet gemerkt hebben?
quote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef leeell het volgende:
was sowieso een gay dus als je je zo laat overmeesteren door 2 pubers
Jij bent zo triest, he.quote:Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef bojan het volgende:
Dat de 2 daders van allochtone afkomst waren, wil de media alweer verzwijgen.
Als man zijnde jezelf verkleden als vrouw dient ook fiks bestraft te worden.quote:Op maandag 19 november 2012 19:13 schreef De_Guidance het volgende:
Wel gay van de drie heren.
Serieuze reactie: verkrachten is ziek en dient fiks bestraft te worden,
Verkleed ze als vrouw en stuur ze die buurt in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:06 schreef TheThirdMark het volgende:
In het kort: hoe bestraffen wij de straffers?
Zo'n idee krijg ik er ook bij, ja. Blijft naar uiteraard.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef ems. het volgende:
[..]
"Jij homo willen zijn, ik jou als homo behandelen"
Zul je zien dat ze daar juist de ontvangende partij worden.quote:Op maandag 19 november 2012 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hebben ze al wat geoefend voor in de gevangenis.
Dat was een oud-Griekse gezegde, maar probeer je nu serieus andere culturen belachelijk te maken door te stellen dat ze heel vrij zijn in seksualiteit? "Ha! Kijk die achterlijke culturen eens met hun hommos."quote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Hoe ging het gezegde ook al weer in bepaalde niet nader te noemen Afrikaanse en Aziatische culturen? Vrouwen zijn voor kinderen jongens zijn voor plezier...
Neen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat was een oud-Griekse gezegde, maar probeer je nu serieus andere culturen belachelijk te maken door te stellen dat ze heel vrij zijn in seksualiteit? "Ha! Kijk die achterlijke culturen eens met hun hommos."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |