Idd, echter voor mediadoelen ben je dus al veroordeeld....quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Hij wordt VERDACHT (!) van verkrachting en moord.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd, echter voor mediadoelen ben je dus al veroordeeld....
Je bent dan ook onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Veroordeling en zo.quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Wie weet, of hij had het gehoopt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het matcht na dubbelcheck.
Zou. Die gozer gedacht hebben dat het toch niet uit zou komen?
Robijn toch!quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Dat is mij geheel duidelijk, maar dat was anderen eerder hier vandaag niet helemaal duidelijkquote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Je bent dan ook onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Veroordeling en zo.
Dat kan ook nog ja.quote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie weet, of hij had het gehoopt.
Ik denk dat hij geen andere keuze had dan mee te helpen met het DNA-onderzoek. Misschien onder het mom 'ik ben verdachter als ik NIET ga, dan als ik WEL ga' of 'mijn broer/vader/wiedanook gaat wel, dus vroeg of laat komen ze er toch achter'.quote:Op maandag 19 november 2012 18:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het matcht na dubbelcheck.
Zou. Die gozer gedacht hebben dat het toch niet uit zou komen?
De persoon (woordvoerder?) die dat net vermelde, had die wel "expert" staan voor zijn naam op het naambordje? Anders telt het natuurlijk nietquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De persoon (woordvoerder?) die dat net vermelde, had die wel "expert" staan voor zijn naam op het naambordje? Anders telt het natuurlijk niet
Wat was zijn voorstel?quote:Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Had al na 1/2/3 jaar kunnen worden opgelost als Peter r de vries zijn voorstel gewoon werd goed gekeurd.
Falers.
Omdat hij boer is.quote:Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef Samson het volgende:
Stel dat hij idd schuldig is, dan begrijp ik echt niet hoe je als mens zoveel jaar met jezelf kunt leven en gewoon doorgaat met de dingen van de dag....
Het is een psychopaat!!!!quote:Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef Samson het volgende:
Stel dat hij idd schuldig is, dan begrijp ik echt niet hoe je als mens zoveel jaar met jezelf kunt leven en gewoon doorgaat met de dingen van de dag....
Ik ook niet. Ben benieuwd wat hij er over te zeggen heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef Samson het volgende:
Uiteraard.quote:Op maandag 19 november 2012 18:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit alles heeft toch weer een hoog 'single white female' gehalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |