Daar moest ik aan denken want wat is gargantuanquote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
Als zijn penis lijkt op een gargantuan green grape zou ik toch maar eens naar de dokter gaan.
godsammequote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh gewoon van gigantischhihaho faal
Neequote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem, ik probeer een beeld te krijgen (van je Flamoes EINZ). Is de jouwe een Christina?
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh gewoon van gigantischhihaho faal
Ja door jouw opmerking ik nu ookquote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jadoor dat lakje had ik heul andere dingen in mn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoiets Priem?wat een matige tekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een tekeningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
clit of oog of navelquote:Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over matige tekeningen van piercings gesproken, raad het lichaamsdeel:
[ afbeelding ]
Ik zeg oog.quote:Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over matige tekeningen van piercings gesproken, raad het lichaamsdeel:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:
Ik zag het.quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Het is dus een navel
Je mag toch hopen dat je bakkes er niet zo uitziet zeg, halleluja.quote:
Dertien in m'n oren, wenkbrauw en lip.quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Dwyn het volgende:
Ik had vroeger veertien gaatjes in mijn oor. En een neuspiercing.
Nee jonge, doe dan een maagdenvliespiercing.quote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand nog een huig-piercing hebben?
[ afbeelding ]
picsquote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee jonge, doe dan een maagdenvliespiercing.
Dan krijg ik een ban vrees ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
in dmquote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban vrees ik.
Zie link naar artikel.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
zij is toch al dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dafuqquote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
http://wiki.bme.com/index.php?title=Hymen_Piercing
Ze hebben ook foto's van penisamputaties.quote:
linkje dan ga ik die naar brum sturenquote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben ook foto's van penisamputaties.
Nah, dan is deze leuker.quote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
linkje dan ga ik die naar brum sturen
quote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan is deze leuker.
http://wiki.bme.com/index.php?title=Genital_bisection
NOES!quote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan is deze leuker.
http://wiki.bme.com/index.php?title=Genital_bisection
Same here.quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Extreme mods, daar heb ik me vroeger uuuuuuuuren vermaakt
Ik vind zo`n labiapiercing wel mooi trouwens, ook al doet hij niets. Ik heb een verticale in m`n capuchonnetje. Had er meer van verwacht maar vind hem wel mooi dus laat hem maar zitten
Omdat ze een beetje raar zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben daar aan het rondkijken, waarom doen mannen zulke nare dingen met hun piemels?
wat let je?quote:Op maandag 19 november 2012 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zin om een album vol met FB-pareltjes te maken.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt zo compleet geen trek meer door die schimmelpot
Ik bookmark ze even, dat gaat me helpen met afvallen
Dan moet je hier eens wat linkjes aanklikkenquote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt zo compleet geen trek meer door die schimmelpot
Ik bookmark ze even, dat gaat me helpen met afvallen
quote:Op maandag 19 november 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD DIE PENORS!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
En, ben je aan het eten?quote:Op maandag 19 november 2012 17:37 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD DIE PENORS!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Dat je bij iedere hap die je neemt aan in tweeen gehakte piemels moet denkenquote:Op maandag 19 november 2012 17:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Jongeuh, nu heb ik helemaal een aidstoornis.
En je champignons eetquote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je bij iedere hap die je neemt aan in tweeen gehakte piemels moet denken
In tweeën hakken dan maar.quote:
Jazeker, sterker nog, deze week begint de groepstherapie al. Donderdag heb ik de eerste sessie!quote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had je nog iets gehoord van de aidstoornis-mensen trouwens?
Spannond!quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Jazeker, sterker nog, deze week begint de groepstherapie al. Donderdag heb ik de eerste sessie!
Zo, dan gaat het ineens wel snelquote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Jazeker, sterker nog, deze week begint de groepstherapie al. Donderdag heb ik de eerste sessie!
Het bestaat uit verschillende dingen. Er is een bewegingsgedeelte, dat je met zijn allen actief bezig bent en een therapeutisch gedeelte waarbij er naar het eten gekeken gaat worden. Het is dus de bedoeling dat je een eetdagboek bijhoudt, met bijbehorende emoties als je eet. Dit is een traject van 6 maanden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo, dan gaat het ineens wel snel![]()
Wat krijg je, praatuurtje? Of ook nog andere therapieën?
En hoe sta je er tegenover?
Klinkt goed.quote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Het bestaat uit verschillende dingen. Er is een bewegingsgedeelte, dat je met zijn allen actief bezig bent en een therapeutisch gedeelte waarbij er naar het eten gekeken gaat worden. Het is dus de bedoeling dat je een eetdagboek bijhoudt, met bijbehorende emoties als je eet. Dit is een traject van 6 maanden.
Klinkt goed!quote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Het bestaat uit verschillende dingen. Er is een bewegingsgedeelte, dat je met zijn allen actief bezig bent en een therapeutisch gedeelte waarbij er naar het eten gekeken gaat worden. Het is dus de bedoeling dat je een eetdagboek bijhoudt, met bijbehorende emoties als je eet. Dit is een traject van 6 maanden.
Die man denkt helemaal niet na over de nagellakquote:Op maandag 19 november 2012 18:16 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik moest lolleren. Uit PAA:
First date polish-related advice for anyone who's been there (or not): Should I wear a polish with a title that means something to ME for the occasion, like "Bad Romance"?, lol. So far I don't think this guy has a clue about manis, and I've been around him in our social circle for years and, I knew his wife too, who died several years ago didn't wear polish. OR if he MIGHT notice, should I wear something I THINK he might like since he likes gold jewelry (he wears a gold bracelet), like OPIs "Golden Eye"? Either would sparkle in a dimly lit nice restaurant holding a glass of wine that shows four fingers better than fingers folded back eating with a fork! And it's going to be around 80 degrees in L. A. this weekend, so I might do a pedi again after many weeks to show toes too. I know he notices pedis.
Je kunt ook té ver gaan.
Nee, tenminste, ik zou dat zelf niet verwachten.quote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even een vraagje, ik wil met kerst ervoor zorgen dat mama niet alles hoeft te betalen. Dus wil ik boodschappen doen en dan t bonnetje delen want broer en zus werken met hun aanhang allebei fulltime en hebben dus 10x meer geld dan mama. Maar vinden jullie dan dat ik ook een gelijk deel erin moet nemen of niet?
Als jij het initiatief voor deze actie neemt wel.quote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even een vraagje, ik wil met kerst ervoor zorgen dat mama niet alles hoeft te betalen. Dus wil ik boodschappen doen en dan t bonnetje delen want broer en zus werken met hun aanhang allebei fulltime en hebben dus 10x meer geld dan mama. Maar vinden jullie dan dat ik ook een gelijk deel erin moet nemen of niet?
Iemand anders doet het niet, dus ik moet het wel zijn, dat is het probleemquote:Op maandag 19 november 2012 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als jij het initiatief voor deze actie neemt wel.
Ik heb dit soort dingen met m'n broers altijd gewoon gelijk verdeeld, ook al verdienen mijn broers meer dan ik.quote:Op maandag 19 november 2012 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het niet eerlijk om mama alles te laten betalen, en ook niet eerlijk om te zeggen jullie moeten betalen en ik niet maar ik moet heel mijn studie alles zelf betalen dus ik vind het ook niet eerlijk om hetzelfde als zij te betalen. Als het 10 euro is maakt me dat niet uit maar ik kan nu niet ruiken hoeveel die boodschappen gaan kosten
Was jij toen student?quote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit soort dingen met m'n broers altijd gewoon gelijk verdeeld, ook al verdienen mijn broers meer dan ik.
Als zij dan een keer zeiden "wij betalen dit wel, want we hebben meer te besteden" deed ik daar uiteraard niet moeilijk over![]()
Maar in principe betaalden we hetzelfde..
quote:Op maandag 19 november 2012 18:16 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik moest lolleren. Uit PAA:
First date polish-related advice for anyone who's been there (or not): Should I wear a polish with a title that means something to ME for the occasion, like "Bad Romance"?, lol. So far I don't think this guy has a clue about manis, and I've been around him in our social circle for years and, I knew his wife too, who died several years ago didn't wear polish. OR if he MIGHT notice, should I wear something I THINK he might like since he likes gold jewelry (he wears a gold bracelet), like OPIs "Golden Eye"? Either would sparkle in a dimly lit nice restaurant holding a glass of wine that shows four fingers better than fingers folded back eating with a fork! And it's going to be around 80 degrees in L. A. this weekend, so I might do a pedi again after many weeks to show toes too. I know he notices pedis.
Je kunt ook té ver gaan.
quote:
Maar leg het gewoon aan ze voor? Zullen ze dan niet zelf aanbieden om jou ook een beetje te ontlasten?quote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als t 10-20 euro is maakt het me neit uit maar 30 euro gaat me wel een beetje te ver
Maar ik kan dus moeilijk inschatten wat het allemaal gaat kosten
Mn zus wel maar mn broer en zn vriendinquote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar leg het gewoon aan ze voor? Zullen ze dan niet zelf aanbieden om jou ook een beetje te ontlasten?
Als je zelf boodschappen gaat doen, heb je dat zelf aardig in de hand.quote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als t 10-20 euro is maakt het me neit uit maar 30 euro gaat me wel een beetje te ver
Maar ik kan dus moeilijk inschatten wat het allemaal gaat kosten
Dat doen we sowieso altijd alquote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je zelf boodschappen gaat doen, heb je dat zelf aardig in de hand.
Zelf stukkies vlees snijden is een stuk goedkoper dan kant en klare pakketten kopen bijvoorbeeld.
Kan jij in hun portemonnee kijken? Misschien hebben ze gewoon niet veel te besteden.quote:Op maandag 19 november 2012 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar zij had dus bedacht dat ze voor verjaardagen maar 10E willen bestedenKan me niet schelen wat je aan me geeft maar voor mama vind ik dat gewoon achterlijk. Sowieso van tevoren vaststellen hoeveel geld je uit wil geven.
Nee, maar ik vind dit gewoon achterlijk. Bij haar thuis kunnen ze wel meer geld uitgeven (dat had ik er misschien eerder bij moeten zeggen), En voor de katten worden achterrijke druppels en andere zooi gekocht wat niet goedkoop is, dat doe je ook niet als je geld te weinig hebtquote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan jij in hun portemonnee kijken? Misschien hebben ze gewoon niet veel te besteden.
En al is dat niet zo, Iedereen moet dat zelf weten imho.
Een vrouwtje op het werk zei dat laatst ook, 'Ja. je hebt toch alleen je ogen een beetje opgemaakt?'quote:Op maandag 19 november 2012 18:35 schreef megamandy het volgende:
[..]Alsof dat opvalt, en alsof hij namen kent.
Mooi voorbeeld, ik had mij laatst best zwaar opgemaakt om uit te gaan. Gingen we vantevoren uiteten en had ik het er even over. Zegt M. Ooh je hebt toch alleen rode lippenstift op?
En laatst zo'n jongen, jaaaa je moet je niet zo zwaar opmaken blablabla. Ik zo, ja wat heb ik nu dan op wat je ziet? Uuh ja niets. En toen had ik mijn ogen opgemaakt, poederfoundation, blush en lichte lippenstift op
Ook niet mij gelijk willen geven qua foundation, ja maar is toch mooi zo'n lichte huid blablabla.
Volgens mij hebben jongens ook trauma's van de middelbare school overgehouden, teveel de verkeerde foundationkleur en alles, dat trauma had ik eerst ook
Kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor Spees! Ik zou het gewoon eens aan ze voorstellen inderdaad. Niet voor jou, maar om je moeder financieel te ontlasten. Edit: ik bedoel dus, dat ze niet moeten zeuren omdat jij het niet zegt om te zeuren, je doet het voor je moederquote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier komt ook altijd iedereen eten zonder iets te betalen. Ook zomaar doordeweeks opeens, zonder dat er moeilijk over wordt gedaan.
Maar het is niet alsof andere mensen ooit aanbieden om daar te gaan eten of om het daar te gaan vieren dus daarom vind ik het nu wel een keer klaar
edit: bij mn zus zijn we altijd welkom hoor daar niet van, maar we vieren daar nooit kerst oid
Ja preciesquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een vrouwtje op het werk zei dat laatst ook, 'Ja. je hebt toch alleen je ogen een beetje opgemaakt?'
Wut?
Het is ķf een compliment dat het er zo natuurlijk uitziet ķf een belediging omdat de rest van je gezicht blijkbaar er niet uit ziet.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja preciesAls je het fatsoenlijk opbrengt valt het de meeste mensen niet eens op
Waarom kijk je ernaar?quote:Op maandag 19 november 2012 19:07 schreef megamandy het volgende:
een inburgeringscursus door gehandicapten
Hoeeequote:Op maandag 19 november 2012 19:07 schreef megamandy het volgende:
een inburgeringscursus door gehandicapten
Ruilen voor 24/7 24kitchen?quote:Op maandag 19 november 2012 19:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn paIk wil Topchef kijken, want eten. Maar mijn vader heeft Man Bijt Hond opgezet
EN DAT DUS DE HELE TIJD.quote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is leuk
Alleen wordt alles 4x herhaald op een dag dus dat is wel kut
Ik vind haar echtquote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die Limburgseik hoop altijd zo dat ik niet hetzelfde als haar praat
Met d'r worteltjestaart.quote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon voorstellen om te splitten en ieder een deel te betalen. Of anders vragen wat iedereen wil bijdragen en verhaal erbij zetten van je moeder ontlasten.quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier komt ook altijd iedereen eten zonder iets te betalen. Ook zomaar doordeweeks opeens, zonder dat er moeilijk over wordt gedaan.
Maar het is niet alsof andere mensen ooit aanbieden om daar te gaan eten of om het daar te gaan vieren dus daarom vind ik het nu wel een keer klaar
edit: bij mn zus zijn we altijd welkom hoor daar niet van, maar we vieren daar nooit kerst oid
Die Bianca met dat korte pittige kapsel?quote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
rapeface???quote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind haar echt
Ze heeft zo'n fucking rapeface
met Ren?quote:
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die Bianca met dat korte pittige kapsel?
Dood moet doe, DOODDDDD
Kill it with fire!!!quote:
Ik moest er zooooo om lachen.quote:
Ja alsof ze je met een voorbinddildo in je aars komt verkrachten, vooral als ze 'ALS HET MAAR LEKKER VERS IS' zegtquote:
Maar ze doet alles fout wat fout kan qua praten. Ook de intonatie en weet ik wat allemaalquote:
Rudolph somsquote:Op maandag 19 november 2012 19:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ze doet alles fout wat fout kan qua praten. Ook de intonatie en weet ik wat allemaal
JA ER ZIJN NOG KAARTJESquote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
IJs, ik ben fucking jaloers op je, ga jij naar Electric Six op zaterdag in A'dam?
Zijn er nog kaartjes?
Was onze trouwmuziek, eerste dans![]()
oh ik dacht meer aan haar verkrachten, hahahaha.quote:Op maandag 19 november 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja alsof ze je met een voorbinddildo in je aars komt verkrachten, vooral als ze 'ALS HET MAAR LEKKER VERS IS' zegt
kā-júun kruidenquote:Op maandag 19 november 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rudolph soms![]()
![]()
![]()
![]()
Oregano en cajunkruiden en weet ik het allemaal die klemtoon verkeerd
ERMAHGERD!!!!!quote:
Hoe kwam t dan?quote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef Mirjam het volgende:
le fu, 1,7 kilo aangekomen gewoon, bedrijfsongevalletje
Ik weet waar het aan lag, dus weer gewoom even normaal eten
bedrijfsongevalletje?quote:Op maandag 19 november 2012 19:20 schreef Mirjam het volgende:
le fu, 1,7 kilo aangekomen gewoon, bedrijfsongevalletje
Ik weet waar het aan lag, dus weer gewoom even normaal eten
Gewoon een week niks eten, komt alles goedquote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja sl;echt eten jonge, en ook nog een verjaardag waar ik wijntjes toegeschoven kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 19 november 2012 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Vinger in den keel en clean prep in het mondje, en dan alles lekker ledigen via het kontjeClean prepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op maandag 19 november 2012 19:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Vinger in den keel en clean prep in het mondje, en dan alles lekker ledigen via het kontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ze kunnen het beter clean *BLAB* noemen, gezien de snelheid dat je alles eruit spettertquote:
Hoe?quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter clean *BLAB* noemen, gezien de snelheid dat je alles eruit spettert
jij bent van na 1990???quote:
Tijdens mijn stage mocht ik de mensen daar altijd mee treiterenquote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter clean *BLAB* noemen, gezien de snelheid dat je alles eruit spettert
medicatie in je bekkie, binenn no time spetterpoep zoals je die nog nooit gezien of gevoeld hebtquote:
kant en klaar?quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama heeft pepernotendeeg voor me meegebracht en ik wil het NU bakken want omnomnomnom![]()
Maar ze zegt: als je het morgen bakt kun je het mee naar bram nemen. MAAR IKWIL NU ALLES ZELF OPETEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan het plafond bruin verven, zeg maarquote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
medicatie in je bekkie, binenn no time spetterpoep zoals je die nog nooit gezien of gevoeld hebt
Volledig leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
jup voor 1.49. Ik zal je ff een feauteau sturenquote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kant en klaar?
DAT MOET IK HEBBEN, NUUUUUUU
Mental imagequote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kan het plafond bruin verven, zeg maar
Waarom zou je het meenemen naar bram.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama heeft pepernotendeeg voor me meegebracht en ik wil het NU bakken want omnomnomnom![]()
Maar ze zegt: als je het morgen bakt kun je het mee naar bram nemen. MAAR IKWIL NU ALLES ZELF OPETEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben van 1982, heb het nog wel "meegemaakt" zeg maar maar niet in danstenten natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
1989Bedoel meer van was ik toen maar tussen de 18-30
Nee met mijn ubergaye klasgenootquote:
Ik werkte hiervoor vlakbij de wachtkamer van de endoscopie, de hoofden van die mensen altijd, WHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je kan het plafond bruin verven, zeg maar
Ik moet dat ook eens in de zoveel tijd, das echt kut met peren gewoonquote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik werkte hiervoor vlakbij de wachtkamer van de endoscopie, de hoofden van die mensen altijd, WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Omdat dat aardig is. Maar ik maak het wel morgenvroeg en dan eet ik het alsnog zelf opquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou je het meenemen naar bram.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik werkte hiervoor vlakbij de wachtkamer van de endoscopie, de hoofden van die mensen altijd, WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
ik vond 'm tofquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee met mijn ubergaye klasgenoot![]()
![]()
Ja hij was echt geweldig![]()
Was met andere klasgenoot ook maar die werd gebeld door der moeder dat een vriendin van der die de usa woont ineens op de stoep stonddus waren met zn 2en uiteindelijk.
Leek mij echt gaafquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben van 1982, heb het nog wel "meegemaakt" zeg maar maar niet in danstenten natuurlijk
Mijn man uit 1974 wel een klein beetje nog
ik heb het nog nooit gehad, alleen bij andere gezien.quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik moet dat ook eens in de zoveel tijd, das echt kut met peren gewoon
zo van "ontspant u maar even"quote:
Gewoon een roesje vragen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van "ontspant u maar even"
*GLOEP*
WRAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
mijn vent was langharig metaltuigquote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leek mij echt gaafOf de echte grunge periode
quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo van "ontspant u maar even"
*GLOEP*
WRAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Bij mij denk ik een breezerquote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn vent was langharig metaltuig
Eerste alcoholische drankje was single malt wiskey
wij maakten altijd onderling grapjes over welke onderzoeken die mensen zouden krijgenquote:
meisjes met flesjesquote:
Toen ik meeging bij mijn eerste endoscopie vroeg de dokter of het de eerste keer was of ik het meemaakte. Dus ik uuhh ja? Ooh dan ga maar even zitten want een dag eerder was een stagiaire flauwgevallenquote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wij maakten altijd onderling grapjes over welke onderzoeken die mensen zouden krijgenhehehehe
Waar hedde gij kaartjes vandaan gehaald?quote:
domme sletjes verpleegkundigen zijn er natuurlijk genoegquote:Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik meeging bij mijn eerste endoscopie vroeg de dokter of het de eerste keer was of ik het meemaakte. Dus ik uuhh ja? Ooh dan ga maar even zitten want een dag eerder was een stagiaire flauwgevallen
Waarom zou je in godsnaam flauwvallen van een paar beeldjes op een scherm
Heerlijk, bloed, wonden, pusquote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
domme sletjes verpleegkundigen zijn er natuurlijk genoeg
Maar inderdaad, war bij ons bij de snijzaal ook. En ja hoor, de grootste tuthola viel flauw![]()
Ik vond het alleen maar kicken
Ok ok, ik heb een fucked up mind dus ben niet representatief voor de rest, ik weet het
Gewoon via de melkwegsite.quote:Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar hedde gij kaartjes vandaan gehaald?
Lijkt me wel leuk om heen te gaan, mijn man verrassen met een kaartje
Met wie ga jij?
nou ja, flinke decubitus graad 4 bij een dwarslaesie was wel wat minder, maar dan eigenlijk alleen door de luchtquote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heerlijk, bloed, wonden, pusVind dat altijd zo interessant, heb nog nooit iets gezien waarvan ik dacht whoooooo
ok thanks!quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon via de melkwegsite.
Ik ga met zus en zwagert.
Groene poep en dat soort dingen ruiken ook niet zo lekker inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou ja, flinke decubitus graad 4 bij een dwarslaesie was wel wat minder, maar dan eigenlijk alleen door de lucht
Dat lijkt me echt zoooo goor.quote:
nomnomnom!quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef megamandy het volgende:
Net trouwens voor het eerst een witte wijnsaus gemaakt, was lekker
Iets met selecteren? Las ik laatst ook iets over. Volgens mij moet je dan eerst alleen dat woord selecteren en dan op de quoteknop klikken.quote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe heb ik één woord gequote? WAT IS DEZON.
ja das wel knapquote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe heb ik één woord gequote? WAT IS DEZON.
Verrek.quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Iets met selecteren? Las ik laatst ook iets over. Volgens mij moet je dan eerst alleen dat woord selecteren en dan op de quoteknop klikken.
stekker eruit en weer erin?quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme hij doet echt niks meer
inderdaad, kewl!quote:
neues kaufenquote:
Bejaardenzorgverhalen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das wel knap
Maar inderdaad, da's vrij smerig
Diabetische voeten van paupers zijn ook niet bepaald fijn, maar daar ben ik tegenwoordig allemaal vanaf
AllEINZ nog de leuke/schone dingen doen
Mja, mijn ding is het ook niet.quote:
Was ook zo bang met stages dat ik bij de bejaarden zou terechtkomenquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, mijn ding is het ook niet.
Mwehehequote:Op maandag 19 november 2012 19:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was ook zo bang met stages dat ik bij de bejaarden zou terechtkomenof gehandicapten waar je niets mee kunt
Niet naar gekeken nog.quote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor van mensen dat hun zorgpremie omlaag gaat komend jaar. Maar de mijne gaat omhoog en ik heb zitten vergelijken en bij anderen ben ik juist duurder uit. Gaat jullie premie ook omhoog?
En holo hotpants?quote:
ik heb anderzorgquote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor van mensen dat hun zorgpremie omlaag gaat komend jaar. Maar de mijne gaat omhoog en ik heb zitten vergelijken en bij anderen ben ik juist duurder uit. Gaat jullie premie ook omhoog?
Nog nietquote:
Ik ben er wel blij mee, al het spul wat door hun niet vergoed wordt krijg ik bij andere zorgverzekeringen ook niet dus mjaquote:
Ja zonder aanvullend en tandarts, grapjas. Of met een dik eigen risicoquote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als ik er een zou moeten nemen dan zou ik op 92 euro komen.
Goeie naam voor die aanvulling.quote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens anavullend die jong, niet die extra, want jong is beter en er zit geen leeftijdsgrens aan
mijn belastingsmannetje van 60 heeft ook jong
jaquote:Op maandag 19 november 2012 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie naam voor die aanvulling.
Oja hier ookquote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bril/Contactlenzen, maximaal ¤ 100 per twee kalenderjaren
is al beter, want bij interpolis 3 jaar.
OH JA, die kon ik ook nog gratiesj krijgen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voorbehoedsmiddelen tot ¤ 30 per jaar, vanaf 21 jaar
iswel 100% bij interpolis, maar wat kost die shit?
De pil neem ik dan aan? Tegenwoordig krijg je dan de goedkoopste van de goedkoopste en dat ik maar een paar cent volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Condooms, that is.quote:Op maandag 19 november 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OH JA, die kon ik ook nog gratiesj krijgen.
850 eigen risico en inderdaad geen tandarts en shit. Dat is de enige die ik zou nemen. Tandzorg.quote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zonder aanvullend en tandarts, grapjas. Of met een dik eigen risico
tot 30 euro.... een maandje flink neuken dus en dan is het geld op.quote:Op maandag 19 november 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Kinderen zorgen 3 jaar voor dode vader
MOSKOU -
Een Russische vrouw heeft haar kinderen 3 jaar lang voor haar dode echtgenoot laten zorgen. Ze moesten hem bouillon geven en met hem praten. De vrouw hoopte dat hij hierdoor zou opstaan uit de dood. Dat lieten onderzoekers maandag weten.
De man woonde met zijn vrouw en kinderen in de regio Jaroslavl in het midden van Rusland. Toen hij stierf, moesten de kinderen voor hem zorgen. Zij hadden wel in de gaten dat hun vader dood was, maar durfden dat niet tegen hun moeder te zeggen. Ze zeiden tegen haar dat hij praatte en at. De stank probeerden ze te verdoezelen met luchtverfrissers.
Toen het gezin onlangs zou gaan verhuizen, besloten twee kinderen van 9 en 14 jaar dat het lichaam van hun vader weg moest. Ze deden het in plastic zakken en dumpten het in de bosjes. Het hoofd en de rechterhand braken daarbij af. De meisjes gooiden die apart in de afvalbak.
Ja, dat bedoel ik. 30 euro per jaar.quote:Op maandag 19 november 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het gaat mij om de pil, niet condooms![]()
En ik blijf lekker bij interpolis want er staat overal bij vergoedingen: ja, beperkt.
Ja hoezo beperkt? Maak dan geen overzicht![]()
![]()
![]()
Inside out ijsquote:
Da's dan wel weer leuk.quote:
quote:
Die weer.quote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb in de winter wel vaker vast van extreem droge huid; maar sinds ik celestial gebruik heb ik dat nooit meer
Maar dan moet ik het wel consequent smeren; vooral met die weer
yep, ik schakel net weer in, hoezo?quote:
Hmm nope; kan ik niet van meesprekenquote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die weer.
Nee, ik heb altijd al last gehad van puusten. Ben allang blij dat het niet zo erg meer is als vroegah, maar puusten.
overal butsen maken en het een nieuwe trend noemenquote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef Dwyn het volgende:
Noos, een buts in mijn net gelakte nagel
Kachel aan + net ongesteld geweest = puustenquote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm nope; kan ik niet van meesprekenCif wel though... Die heeft er ook altijd last van met dit weer....
Daarom heb ik dus mijn pilquote:Op maandag 19 november 2012 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die weer.
Nee, ik heb altijd al last gehad van puusten. Ben allang blij dat het niet zo erg meer is als vroegah, maar puusten.
ben een uurtje weg en zes pagina's verderquote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, ik schakel net weer in, hoezo?
Jaaaa, beta versie van de Mariah Carey lakquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
overal butsen maken en het een nieuwe trend noemen
Puusten zijn kudt.quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens over m'n pil babbelen. Zie er uit als een lelijke pubert. En 't doet zeer. Puisten.
Gelukkig moet er morgen nog een topper over heen voor de foto's en dan moet het er weer als ik ga koekjes bakken.quote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
overal butsen maken en het een nieuwe trend noemen
Bij het koekjes inpakken natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bedrijfsongevalletje?
Eat all the selderijstengels
25quote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe oud bende gij eigenlijk IJs?
Mijn moeder pakte een tijdje snoep in voor Loek-o-Loek vroeger.. snoepje in het zakje, snoepje voor mijquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij het koekjes inpakken natuurlijk(uwv-sneer Mir, niet naar jou
)
Ik ben er blij mee, zonder was het helemaal belachelijk.quote:
Ik zit er wel aan te denken ja, te kappen met die hormonen zooi. Ik ben er al supergevoelig voor, als ik een zwaardere pil neem kots ik 'm uit dus dat werkt sowieso niet. Alleen niet kunnen plannen wanneer je ongesteld bent lijkt me zo vervelend!quote:
Godver, tranenquote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik echt nog nooit gevoeld.quote:Op maandag 19 november 2012 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Enige nadeel is dat ik zojuist mijn ei keihard voelde springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |