Daar moest ik aan denken want wat is gargantuanquote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
Als zijn penis lijkt op een gargantuan green grape zou ik toch maar eens naar de dokter gaan.
godsammequote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh gewoon van gigantischhihaho faal
Neequote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem, ik probeer een beeld te krijgen (van je Flamoes EINZ). Is de jouwe een Christina?
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh gewoon van gigantischhihaho faal
Ja door jouw opmerking ik nu ookquote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jadoor dat lakje had ik heul andere dingen in mn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoiets Priem?wat een matige tekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een tekeningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
clit of oog of navelquote:Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over matige tekeningen van piercings gesproken, raad het lichaamsdeel:
[ afbeelding ]
Ik zeg oog.quote:Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over matige tekeningen van piercings gesproken, raad het lichaamsdeel:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:
Ik zag het.quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Het is dus een navel
Je mag toch hopen dat je bakkes er niet zo uitziet zeg, halleluja.quote:
Dertien in m'n oren, wenkbrauw en lip.quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Dwyn het volgende:
Ik had vroeger veertien gaatjes in mijn oor. En een neuspiercing.
Nee jonge, doe dan een maagdenvliespiercing.quote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand nog een huig-piercing hebben?
[ afbeelding ]
picsquote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee jonge, doe dan een maagdenvliespiercing.
Dan krijg ik een ban vrees ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
in dmquote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban vrees ik.
Zie link naar artikel.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
zij is toch al dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dafuqquote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
http://wiki.bme.com/index.php?title=Hymen_Piercing
Ze hebben ook foto's van penisamputaties.quote:
linkje dan ga ik die naar brum sturenquote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben ook foto's van penisamputaties.
Nah, dan is deze leuker.quote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
linkje dan ga ik die naar brum sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |