PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:
Het is niet eens zo slecht eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef n0ir het volgende:
Dit is hoe het leven is, dit is hoe het dit is hoe het
Dat moest het eigenlijk zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is niet eens zo slecht eigenlijk
Waarom zitten ze met z'n 3e in de auto??quote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef n0ir het volgende:
Dit is hoe het leven is, dit is hoe het dit is hoe het
Dat moest het eigenlijk zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
O god, komt al die kut muziek weer voorbij
Je hoeft niet te klikken.quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
O god, komt al die kut muziek weer voorbij
politie agent was al uitgestaptquote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom zitten ze met z'n 3e in de auto??
www.forum.fok.nl/logoutquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet ik wel, ik ben een autist en klik op alles wat hier voorbij komt
quote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
politie agent was al uitgestapt
weer eens? donderdag en vrijdag nog de hele avond gespeeld zowatquote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Wanneer kan je trouwens weer eens clubs?
Toen deed ik niet meequote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
weer eens? donderdag en vrijdag nog de hele avond gespeeld zowat
Ik heb drie keer tegen Agbon gespeeld maar nog niet verlorenquote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Agbon en Lukaku zijn echt vreselijk goed samen
ah hahahquote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toen deed ik niet mee![]()
Dus voor mij is het al een tijdje geleden, vandaar weer eens
![]()
Dan heb je vast nog niet tegen Agbon én Lukaku gespeeldquote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb drie keer tegen Agbon gespeeld maar nog niet verloren
Gratisquote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mijn team verkopen. Iemand interesse in BPL spelers?
Vertel maarquote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mijn team verkopen. Iemand interesse in BPL spelers?
Ook haha. Maar meestal zijn degene met Agbon echt paceabusers. Dan kan je je daar op instellen met verdedigen etc. 1x stond hij als spits in 4321 met een middenveld van Delph en Gobern etc.. was redelijk easy te dominerenquote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heb je vast nog niet tegen Agbon én Lukaku gespeeld
Isgoed.quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah hahahvolgende keer als er mensen zijn vast wel weer
quote:
Ik ben meer een pace user dan abuser. Ik maak wel gebruik van de 1-2tjes om door te breken, maar niet van de hoge steekbal. Als je tegenstander op defensive speelt, is de hoge steekbal tactiek eigenlijk al vrij waardeloos (plus absoluut niet leuk). Agbon scoort erg vaak uit schoten rand 16, en ook met kopballen. Hij is echt heel erg compleetquote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook haha. Maar meestal zijn degene met Agbon echt paceabusers. Dan kan je je daar op instellen met verdedigen etc. 1x stond hij als spits in 4321 met een middenveld van Delph en Gobern etc.. was redelijk easy te domineren
Ik heb een BPL silver team met Agbonlahor en andere dure silvers een keer weggespeeld met mijn bronzesquote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook haha. Maar meestal zijn degene met Agbon echt paceabusers. Dan kan je je daar op instellen met verdedigen etc. 1x stond hij als spits in 4321 met een middenveld van Delph en Gobern etc.. was redelijk easy te domineren
21/9 met RvPquote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja goed detail
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#p3H5PndmnIa8h:ps3
Veel owners gehad jaquote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
21/9 met RvP![]()
Denk dat dit meer over het spel zegt dan over jou.
Ja had ik net ook maar nu is het weer normaal..quote:Op maandag 19 november 2012 16:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hebben hier niet meer mensen last van dat FOK opeens op Comic Sans komt?Kut lettertype.
Met Balotelli en Podoski gewoon 41 goals uit 21 wedstrijden. Als je goed kunt verdedigen en elke wedstrijd 1 of 0 goals tegenkrijgt, win je bijna allesquote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
21/9 met RvP![]()
Denk dat dit meer over het spel zegt dan over jou.
Nee, heb jenas alquote:Op maandag 19 november 2012 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
Vandemar koop IF Noble als CDM. Er staat er 1 te koop als CM in 433 voor 94k buynow koop hem!!
Vandermar kan het wel oplossen voor je.quote:Op maandag 19 november 2012 16:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij mij blijft het er maar op. Kutzooi.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vandermar kan het wel oplossen voor je.
Ja ik vond v Persie niet echt super fijn spelen. Ik bracht Torres erin meteen 4 goals.quote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn jouw stats schat
Samen met de goals van Poldi en Balo lijkt het me prima.
Veel te veel typwerkquote:Op maandag 19 november 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vandermar kan het wel oplossen voor je.
Nee, niks ervanquote:Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe nou ik wil hem kwijt(voor dat bedrag)
Iemand van Heracles, iemand van PSVquote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog kanshebbers op een Eredivisie IF? Op Bony na natuurlijk
Duartequote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef el-blanchito het volgende:
been there done thatquote:
Zoals ik je zeiquote:Op maandag 19 november 2012 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik vond v Persie niet echt super fijn spelen. Ik bracht Torres erin meteen 4 goals.
3 quitters achter elkaarquote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Rich en Walm zijn online, dan moeten ze wel clubben.
Lijkt me sterk iemand van PSV. De kans is wel groot dat er een IF van PSV gaat komen binnen een paar weken.quote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iemand van Heracles, iemand van PSV
Wel moeilijker om een hattrick te maken oid...quote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lijkt me sterk iemand van PSV. De kans is wel groot dat er een IF van PSV gaat komen binnen een paar weken.
PSV - Vitesse
Ajax - PSV
PSV - Twente
![]()
Komen top wedstrijden aan.
stel homo's hierquote:
Pelle, Jozefzoon, Duartequote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef el-blanchito het volgende:
Tegen Ajax moet wel lukken voor een beetje fatsoenlijke aanvaller!quote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel moeilijker om een hattrick te maken oid...
Zowel Heracles en PSV hebben vooral een teamprestatie geleverd. Heracles zou Duarte kunnen, maar Overtoom en Armenteros waren ook goed. We zullen wel zien, ik hoop op IF silversquote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lijkt me sterk iemand van PSV. De kans is wel groot dat er een IF van PSV gaat komen binnen een paar weken.
PSV - Vitesse
Ajax - PSV
PSV - Twente
![]()
Vorig jaar kreeg geloof ik bijna elke club die tegen Excelsior moest een IFquote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
PSV - Vitesse
Ajax - PSV
PSV - Twente
![]()
Pelle is niet genoemd bij laatste suggestionsquote:
boeiend. fuck suggestions. Gewoon skippen en direct naar het zwarte plaatjequote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pelle is niet genoemd bij laatste suggestions
quote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg geloof ik bijna elke club die tegen Excelsior moest een IFIn topwedstrijden is het juist moeilijker
Ja dat wel, maar als het iemand lukt om er 3 te maken, dan krijgen we hopelijk een geweldige IFquote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel moeilijker om een hattrick te maken oid...
Bony kreeg ook geen SIF voor 2 goals tegen Ajax in 2-0...
Dat heet niet aanvallend, maar counterquote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef NumberSeven het volgende:
Ik speel altijd 4-4-2 en ben niet anders gewend, maar nu hoor ik vaker dat 4-2-3-1 stabieler is, vooral verdedigend sterker. Is deze opstelling ook renderend met Real, ManCity of Brazilie (mijn vaste teams)?
Ik houd ervan om aanvallend te spelen met 2 snelle spelers voorin (neymar, ronaldo,benzema, pato,tevez,aguero.)
Een beetje zoals elke Fifa speler tegenwoordig dus.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef NumberSeven het volgende:
Ik speel altijd 4-4-2 en ben niet anders gewend, maar nu hoor ik vaker dat 4-2-3-1 stabieler is, vooral verdedigend sterker. Is deze opstelling ook renderend met Real, ManCity of Brazilie (mijn vaste teams)?
Ik houd ervan om aanvallend te spelen met 2 snelle spelers voorin (neymar, ronaldo,benzema, pato,tevez,aguero.)
Ik denk dat als Cazorla tegen Spurs een goal maakt en nog wat assists + goed speelt hij eerder een IF krijgt voor een goaltje en een assist tegen Stokequote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg geloof ik bijna elke club die tegen Excelsior moest een IFIn topwedstrijden is het juist moeilijker
Heb je weer verwijderdquote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef BDIL het volgende:
Ik kan om 8 uur clubben als iemand anders kan
Nog beetje leren voor mogen maar het is een herkansing van een ruime voldoende dus boeit niet zoveelquote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef BDIL het volgende:
okquote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dat heet niet aanvallend, maar counter
BPL kijken ze naar niveau, eredivisie naar cijfersquote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat als Cazorla tegen Spurs een goal maakt en nog wat assists + goed speelt hij eerder een IF krijgt voor een goaltje en een assist tegen Stoke
Ik om 22 uurquote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef BDIL het volgende:
Denk dat het met Man'City perfect zou werken. Balo-Aguero-Tevez en Dzeko voor LAM-ST-RAM en op CAM D.Silvaquote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef NumberSeven het volgende:
Dan zeker, maar de IF kans is groter met het programma:quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
[..]
Ja dat wel, maar als het iemand lukt om er 3 te maken, dan krijgen we hopelijk een geweldige IF![]()
Bij suggestie ding zitten volgens mij wel mensen die veel kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
BPL kijken ze naar niveau, eredivisie naar cijfers
Niettesquote:
Omdat het City fanboys zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hopelijk is Serero terug als Ajax tegen PSV moet, dan kan hij dan een IF krijgen.
Volgens mij geven ze nu minder IFs aan Eredivisiespelers omdat Ajax van Man City won en 2-2 gelijkspeelde
quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hopelijk is Serero terug als Ajax tegen PSV moet, dan kan hij dan een IF krijgen.
Volgens mij geven ze nu minder IFs aan Eredivisiespelers omdat Ajax van Man City won en 2-2 gelijkspeelde
quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero is de enige speler met Breuer en Mathijsen die nooit een IF gaat krijgenquote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Lens er dan 3 in zou leggenquote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zeker, maar de IF kans is groter met het programma:
PSV - VVV
PEC - PSV
PSV - AZ
Dat mag je helemaal zelf bepalen. Jij bent de baas van je club.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef NumberSeven het volgende:
Ik had nog 10,- op mijn psn account waar ik toch niks mee doe dus heb er allemaal gouden pakjes mee gekocht. Nu heb ik een overvolle selectie, maar is het noodzakelijk dat ik ze verkoop of kan ik ze allemaal houden.
Volgens mij heb je hem dan nog nooit zien spelenquote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Serero is de enige speler met Breuer en Mathijsen die nooit een IF gaat krijgen
Ik gooide heel veel spelers op de markt maar niemand kocht ze, wss omdat ze heel erg matig zijn 55-60. Hoe kan ik dit oplossen?quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf bepalen. Jij bent de baas van je club.
Dat klopt. Moet je nagaan hoe slecht die jongen isquote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem dan nog nooit zien spelen
City en Duitsland lukte het idd. aardig mee, maar met brazilie en real kan ik er niet aan wennen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Denk dat het met Man'City perfect zou werken. Balo-Aguero-Tevez en Dzeko voor LAM-ST-RAM en op CAM D.Silva
quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem dan nog nooit zien spelen
quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat klopt. Moet je nagaan hoe slecht die jongen is
Het is een groot complot tegen Serero.quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Omdat hij nu geblesseerd is speelt hij niet, maar hij komt sneller terug dan verwachtquote:
Als je spelers zo slecht zijn dat niemand ze wilt kopen kun je ze discarden. Dan krijg je een paar coins.quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik gooide heel veel spelers op de markt maar niemand kocht ze, wss omdat ze heel erg matig zijn 55-60. Hoe kan ik dit oplossen?
Hij heeft alleen tegen h'veen gespeeld en kreeg toen rood, toen speelde hij nou ook niet echt goed.quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij nu geblesseerd is speelt hij niet, maar hij komt sneller terug dan verwachtAls hij zijn vorm van het begin vasthoudt gaat hij nog genoeg laten zien. En ik heb bijna altijd gelijk dus nu ook
quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij nu geblesseerd is speelt hij niet, maar hij komt sneller terug dan verwachtAls hij zijn vorm van het begin vasthoudt gaat hij nog genoeg laten zien. En ik heb bijna altijd gelijk dus nu ook
Ok tnx, en wat teamgeest betreft, ik heb een beoordeling van 76 wat ik wel netjes vind. Alleen de teamgeest kan ik niet verder opkrikken dan 37. Is dat normaal in het begin of is de enige oplossing dan toch andere spelers kopen, of nieuwe pakjes openen?quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je spelers zo slecht zijn dat niemand ze wilt kopen kun je ze discarden. Dan krijg je een paar coins.
Soms organiseert EA FUT toernooien, waar bijvoorbeeld alleen teams met 1 nationaliteit aan mee mogen doen. Zo kunnen bijvoorbeeld waardeloze Duitse bronzen spelers opeens waardevol worden. Ik sla de waardeloze spelers dus meestal op in mijn club
Nietquote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik gooide heel veel spelers op de markt maar niemand kocht ze, wss omdat ze heel erg matig zijn 55-60. Hoe kan ik dit oplossen?
Andere spelers kopen die wel linkjes hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 17:13 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ok tnx, en wat teamgeest betreft, ik heb een beoordeling van 76 wat ik wel netjes vind. Alleen de teamgeest kan ik niet verder opkrikken dan 37. Is dat normaal in het begin of is de enige oplossing dan toch andere spelers kopen, of nieuwe pakjes openen?
Teamgeest op 37 is dramatischquote:Op maandag 19 november 2012 17:13 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ok tnx, en wat teamgeest betreft, ik heb een beoordeling van 76 wat ik wel netjes vind. Alleen de teamgeest kan ik niet verder opkrikken dan 37. Is dat normaal in het begin of is de enige oplossing dan toch andere spelers kopen, of nieuwe pakjes openen?
quote:Op maandag 19 november 2012 17:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoppa divisie 8 nu, dankzij mijn 2 assistjes op Walm.
2 goals, als hij geen rood had gekregen had hij nog een 3e kunnen maken (en dan had hij zeker een IF gehad) Hij speelde daarvoor ook al tegen NAC en AZ. Toen speelde hij wel onopvallend.quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij heeft alleen tegen h'veen gespeeld en kreeg toen rood, toen speelde hij nou ook niet echt goed.
Zorgen dat je spelers links naar elkaar hebben (dus iets met elkaar gemeen hebben, zoals nationaliteit of dezelfde competitie), zorg dat de spelers op de juiste positie staan, en de juiste formatie hebben. Als je bijvoorbeeld graag 4-3-3 speelt, koop dan ook je speler die 4-3-3 als formatie heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 17:13 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Breuer had een IF in FIFA11, en het was nog terecht ook.quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Serero is de enige speler met Breuer en Mathijsen die nooit een IF gaat krijgen
433quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef SyntaxxError het volgende:
Wat zijn de beste systemen voor voorzetten vanaf de zijkant?
Ik denk 451?quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef SyntaxxError het volgende:
Alles met 3 forwardsquote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef SyntaxxError het volgende:
Had Mathijsen niet een IF in FUT10? Volgens mij met 83 overall en nog redelijke pace ook. Ik heb in FUT11 IF Breuer en IF Assaidi in packs gehad toen ze bijna alle bronze en silver IFs opnieuw uitbrachtenquote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Breuer had een IF in FIFA11, en het was nog terecht ook.
Ik heb net mijn 4-3-3 team op de verkooplijst gezet omdat het niet werkte. Vaak trekt mijn spits naar de man met de bal waardoor ik de bal alleen kan voorgeven op mijn buitenspeler die niet kan koppen.quote:
4222 of 4231 met snelle CAMs misschienquote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Ik heb net mijn 4-3-3 team op de verkooplijst gezet omdat het niet werkte. Vaak trekt mijn spits naar de man met de bal waardoor ik de bal alleen kan voorgeven op mijn buitenspeler die niet kan koppen.
Geen last van met 433 hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Ik heb net mijn 4-3-3 team op de verkooplijst gezet omdat het niet werkte. Vaak trekt mijn spits naar de man met de bal waardoor ik de bal alleen kan voorgeven op mijn buitenspeler die niet kan koppen.
Kan ook aan de workrates van je spits liggen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Had ik ook vaak last van vorig jaar. Maar toen speelde ik ook met CR7 en Drogba dus was het voor mij geen probleemquote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Klopt, alle voorzetten gaan dan over je spits heen. Daarom moet je een systeem met 2 spitsen nemen, dat werkt het beste. 4-1-2-1-2 en 4-4-2 werken goed.quote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Dat was een mooie naaistreek toen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had Mathijsen niet een IF in FUT10? Volgens mij met 83 overall en nog redelijke pace ook. Ik heb in FUT11 IF Breuer en IF Assaidi in packs gehad toen ze bijna alle bronze en silver IFs opnieuw uitbrachten
Hij kost meer dan 40k op de Xboxquote:Op maandag 19 november 2012 17:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Binnen 30 seconden verkocht door de video van Japes.
[ afbeelding ]
Ik heb toen meer dan een miljoen uitgegeven aan silver packs en ik had volgens mij 4 IFs. Die 2, Takyi en Contento. Verder had ik nog een aantal dure NIFs maar ik maakte heel veel verlies.quote:
High-Med zou toch wel voldoende moeten zijn. En zo niet dan zal ik toch een ander systeem moeten gebruiken aangezien ik sowieso mijn Falcao wil houden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan ook aan de workrates van je spits liggen.
Falcao is te klein om op te crossen imoquote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
High-Med zou toch wel voldoende moeten zijn. En zo niet dan zal ik toch een ander systeem moeten gebruiken aangezien ik sowieso mijn Falcao wil houden.
Twee spitsen systeem wordt het dan maar.
93 jumping en 90 heading. Die gast is een beest.quote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Falcao is te klein om op te crossen imo
en 1 meter 78quote:Op maandag 19 november 2012 17:42 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
93 jumping en 90 heading. Die gast is een beest.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
Haha EA faalt mijn Refaelov is al IF geworden.. Ik denk dat ik hem snel op de markt zet misschien dat hij verkoopt voor het teruggedraaid wordt!
[ afbeelding ]
Crossen op Soldado ging vorig jaar prima, maar op Falcao toen al een stuk minder en zij schelen 1cm volgens mij. Ze moeten ook de goede loopacties maken etc., geen idee hoe Falcao dat dit jaar doet.quote:
Eigenlijk allemaal welquote:Op maandag 19 november 2012 17:41 schreef Zhano het volgende:
Alles crossen op Cardozo en Trezeguet!
[ afbeelding ]
3,4,5,6,8,9 zijn van toepassing bij mij
Heb je IF Murphy al? Er staat er een te koop 352 voor 67k.. (niet van mij)quote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal wel
Vooral als ik thuiskom na een lange dag, dan sowieso alle 10(ook al hebben wij geen ijs blokjes op het moment
Nope, ik heb Jerome al en moet nu Lukaku nog.quote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je IF Murphy al? Er staat er een te koop 352 voor 67k.. (niet van mij)
Oja je hebt het veranderd, was ik even vergetenquote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, ik heb Jerome al en moet nu Lukaku nog.
Balotelliquote:
Valencia en Balequote:
Die anderen zijn meer omdat ik het niet gebruik. Kijk bijna nooit TV op TV en ijsblokjes vind ik bullshit.quote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal wel
Vooral als ik thuiskom na een lange dag, dan sowieso alle 10(ook al hebben wij geen ijs blokjes op het moment
Baquote:
Ameobi?quote:
Daar heb je een punt. Balo is denk ik wel een goede optie. Heb op LW nu Hazard. Benieuwd hoe die speeltquote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ba
Alles wat sterk en lang is en snel is
In FUT zou hij 2* skill moves hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zit niet in FUT want hij is nog 0 weight
quote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Toefjes het volgende:
Benieuwd naar de persconferentie omtrent de zaak Vaatstra
ik wil, maar ik heb maar 10kquote:
quote:
Maar die man heeft dus sperma in/bij haar gedeponeerd.quote:
Als er geen clubs gedaan wordt ik welquote:Op maandag 19 november 2012 18:12 schreef Djeetje het volgende:
wie heeft nu zin in een potje fifa ? wel ps3
beter zoekenquote:Op maandag 19 november 2012 18:14 schreef Vraagje100 het volgende:
Welke spelers uit de top competities maken kans op een IF. Iemand dat mogelijke if forum van ea een linkje ik krijg het zelf niet gevonden?
ultimate team ?quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als er geen clubs gedaan wordt ik wel
Richievdmquote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ultimate team ?
wat was je naam ook al weer voeg ik je even toe.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Maar die man heeft dus sperma in/bij haar gedeponeerd.
Stel dat mijn buurmeisje aanbelt, en ik ben nogal hitsig. Ik vraag voor de zekerheid of ze wel 18 is, en ze knikt en knippert lief met haar ogen. Ik heb seks met haar. Ze gaat stappen, ze wordt vermoord. Ben benieuwd hoe ze het gaan bewijzen.
fifa start nu op dan voeg ik je toe.quote:
Hij is verdachte nu, nog niet de daderquote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Stel dat mijn buurmeisje aanbelt, en ik ben nogal hitsig. Ik vraag voor de zekerheid of ze wel 18 is, en ze knikt en knippert lief met haar ogen. Ik heb seks met haar. Ze gaat stappen, ze wordt vermoord. Ben benieuwd hoe ze het gaan bewijzen.
ja hoorquote:Op maandag 19 november 2012 18:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
fifa start nu op dan voeg ik je toe.
wel ultimate team toch ?
quote:Op maandag 19 november 2012 18:17 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Wat is precies de naam van het forum?
Je naam is wel goed gekozen haha je stelt hier alleen maar vragenquote:Op maandag 19 november 2012 18:17 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Wat is precies de naam van het forum?
Misschien zitten er nog wel anderen dna-sporen op haar lichaam.quote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
HaahahahahhahaababBhahahahahahahahahahahahahahahahahahwhwhahahahahahaquote:Op maandag 19 november 2012 18:18 schreef baasvandemaffia het volgende:
kkzooi weer kkdom bied ik 11500 ipv 1500 op squad fitness
haha kkdomquote:Op maandag 19 november 2012 18:18 schreef baasvandemaffia het volgende:
ja joh ik zal eens hier serieus een hele dag een beetje gaan discusieren over fut, wie het beste handelt. Heb wel wa beters te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je naam is wel goed gekozen haha je stelt hier alleen maar vragen
Precies, maar kwaliteits site Telegraaf schreeuwde al: Zaak Vaatstra opgelost etc etc. Ik denk dat men echt te vroeg juicht in dezequote:Op maandag 19 november 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is verdachte nu, nog niet de dader
Het dna maakt hem verdacht maar dus nog niet gelijk de dader.
je heb max aantal vreindenquote:Op maandag 19 november 2012 18:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
HaahahahahhahaababBhahahahahahahahahahahahahahahahahahwhwhahahahahaha
Lekker voor jequote:Op maandag 19 november 2012 18:18 schreef baasvandemaffia het volgende:
en wij hebben wel wat beters te doen dan alleen maar jouw achterlijke vragen te beantwoordenquote:Op maandag 19 november 2012 18:19 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
ja joh ik zal eens hier serieus een hele dag een beetje gaan discusieren over fut, wie het beste handelt. Heb wel wa beters te doen.
Oke, waarom zouden we dan wel je vragen beantwoorden?quote:Op maandag 19 november 2012 18:19 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
ja joh ik zal eens hier serieus een hele dag een beetje gaan discusieren over fut, wie het beste handelt. Heb wel wa beters te doen.
Richievdm is het, ik heb helemaal niet zoveelquote:
en terecht.quote:Op maandag 19 november 2012 18:18 schreef baasvandemaffia het volgende:
Telegraaf is sensatiekrant nummero 1. Als zij iets zeggen dan moet je het met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, maar kwaliteits site Telegraaf schreeuwde al: Zaak Vaatstra opgelost etc etc. Ik denk dat men echt te vroeg juicht in deze
davejongquote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Richievdm is het, ik heb helemaal niet zoveel
Wats jouw psn?
weet ik niet kan het toch proberenquote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Oke, waarom zouden we dan wel je vragen beantwoorden?
Wordt vanaf nu lastiger een antwoord te krijgenquote:Op maandag 19 november 2012 18:21 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
weet ik niet kan het toch proberen
nodig jij me maar uit.quote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Richievdm is het, ik heb helemaal niet zoveel
Wats jouw psn?
hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wordt vanaf nu lastiger een antwoord te krijgen
Ik ookquote:
Ja maar ik doe een opleiding, jij doet voorbereiding (alhoewel havo totaal niet ergens op aansluit maar vwo ook nietquote:
lol_hboquote:Op maandag 19 november 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik doe een opleiding, jij doet voorbereiding (alhoewel havo totaal niet ergens op aansluit maar vwo ook nietop een opleiding. Het is ook nog eens verplicht huiswerk, moet je vragen maken omdat je anders niet het tentamen mag maken
!
First world problems yoloquote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef poker4lifee het volgende:
vandermar heeft het maar moeilijk
Ben je aan het downloaden oid?quote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nodig jij me maar uit.
me firewall is nu wel beperkt..
hij was aldoor open en nu niet
quote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben je aan het downloaden oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
niet dat ik weetquote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben je aan het downloaden oid?
quote:Op maandag 19 november 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]Echt kut om tegen te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
is verbinding kutquote:Op maandag 19 november 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt kut om tegen te spelen
Jaquote:
Kut ditquote:
Ik ben gewoon UT aan het spelen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:40 schreef leoon. het volgende:
Ligt network eruit? Kan niet online komen en zegt dat er onderhoud bezig is. Kan nergens op internet vindenPS3
Mignolet was echt een mongool, 0 reddingenquote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
sorry dat ik 6-1 van je heb gewonnen
Adrian prikt weer eens 3xquote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mignolet was echt een mongool, 0 reddingen
Wow zozo, je had ook gewoon goed gespeeld oid kunnen zeggen, opschepperquote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
sorry dat ik 6-1 van je heb gewonnen
En hoequote:
haha hij is wel een beetje overpowerd.quote:
Dikke pace heeft 'ie, sprint gewoon mijn Dyer eruitquote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha hij is wel een beetje overpowerd.
en Xavi is echt pro in deze formatie met mijn tacktiek
Geen tentamen dusquote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
TWD maar even downloaden, heb nu echt geen zin in huiswerk
haha ja idd en pereira die rb van valencia sprint ook iedereen er uit.quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dikke pace heeft 'ie, sprint gewoon mijn Dyer eruit
Linkje naar je team?quote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha hij is wel een beetje overpowerd.
en Xavi is echt pro in deze formatie met mijn tacktiek
Morgen half 3 college, dan moet het zijn ingeleverd, rest van de dag vrijquote:
Wat een levenquote:Op maandag 19 november 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen half 3 college, dan moet het zijn ingeleverd, rest van de dag vrij
Je moet wel pauper projecten maken, taaldossiers maken, competentie troep bijhouden, de hele teringbende reflecteren.quote:
kon ej dat 2 dagen geleden niet zeggen, had jij dat wetenschappelijk artikel voor me mogen schrijven.quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet wel pauper projecten maken, taaldossiers maken, competentie troep bijhouden, de hele teringbende reflecteren.
Dat met projecten enzo ligt mij totaal niet, ik schrijf liever een essay of beschouwing of een artikel.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kon ej dat 2 dagen geleden niet zeggen, had jij dat wetenschappelijk artikel voor me mogen schrijven.
Essays is toch soort verslag ook? Nooit gehad.quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet wel pauper projecten maken, taaldossiers maken, competentie troep bijhouden, de hele teringbende reflecteren.
Dat met projecten enzo ligt mij totaal niet, ik schrijf liever een essay of beschouwing of een artikel.
Ik heb liever meer colleges etc.quote:Op maandag 19 november 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Essays is toch soort verslag ook? Nooit gehad.
@Mathijs, dat is toch hartstikke chill, beetje uitslapen, met je pik spelen, huiswerk maken en dat de hele week
Munian-Adrian-Di Mariaquote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke. DM het anders maar, dan lees ik het sowieso nog.
Op welke positie? Dag en nacht verschil namelijk..quote:
Voor welke positie?quote:
Hij wilde laten zien dat hij ook een Jaguar heeft denk ikquote:
Omdat?quote:Op maandag 19 november 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever meer colleges etc.
Minder zelfdiscipline nodigquote:
Omdat ik wat wil leren, ik wil later een vak bedrijven waar ik al dingen vanaf weet. Op het hbo leer je geen ene tering.quote:
welke opleiding? Tijdje terug gevraagd maar had je antwoord gemist, of je had niet geantwoordquote:
MWD. Hoop dat ik bij verse Havo sletjes in de klas zitquote:Op maandag 19 november 2012 18:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
welke opleiding? Tijdje terug gevraagd maar had je antwoord gemist, of je had niet geantwoord
Geen idee, deze zag ik op een ander forumquote:Op maandag 19 november 2012 18:58 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Waar vind je die foto's? Heeft die Twitter
Ik zit ook op het MBO maar ik heb niet het idee dat ik iets nuttigs leerquote:Op maandag 19 november 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik wat wil leren, ik wil later een vak bedrijven waar ik al dingen vanaf weet. Op het hbo leer je geen ene tering.
Genieten haha, wat een ventquote:Op maandag 19 november 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Je leert toch wel van je stages?quote:Op maandag 19 november 2012 19:02 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik zit ook op het MBO maar ik heb niet het idee dat ik iets nuttigs leer![]()
Bijna geen huiswerk en korte dagen
Okay, daar leer je nog het meestequote:
Driekwart van de tijd ben je met een stageverslag bezigquote:
Wtf jij MWD.quote:Op maandag 19 november 2012 18:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
MWD. Hoop dat ik bij verse Havo sletjes in de klas zit
Wou iets met Psychologie doen. Toegepaste psychologie lijkt me een studie waar je niks aan hebt. Wel handig als je wil doorstromen naar de uni lijkt me. SPH is te vrouwelijk, MWD zit er tussenin dus het leek me een prima keuzequote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wtf jij MWD.![]()
![]()
Ja dat komt wel goed man, op hhs bestond het voor een erg groot deel daaruit bij die opleiding
Rijst de gezinscoachquote:Op maandag 19 november 2012 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wtf jij MWD.![]()
![]()
Ja dat komt wel goed man, op hhs bestond het voor een erg groot deel daaruit bij die opleiding
hahah k ja klopt. Ook wel redelijk wat mensen die op hbo MWD deden en nu hier zittenquote:Op maandag 19 november 2012 19:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wou iets met Psychologie doen. Toegepaste psychologie lijkt me een studie waar je niks aan hebt. Wel handig als je wil doorstromen naar de uni lijkt me. SPH is te vrouwelijk, MWD zit er tussenin dus het leek me een prima keuze
Ouwe meterosexueelquote:Op maandag 19 november 2012 19:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wou iets met Psychologie doen. Toegepaste psychologie lijkt me een studie waar je niks aan hebt. Wel handig als je wil doorstromen naar de uni lijkt me. SPH is te vrouwelijk, MWD zit er tussenin dus het leek me een prima keuze
Beetje iedereen trollen die langs komt.quote:
Een opleiding tussen het vrouwelijke en nutteloze in als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 19 november 2012 19:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat jij je diploma haalt. Dan krijg je gelijk je rijbewijs+auto van je pappie.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en als het hem niet bevalt kickt ie iedereen uit het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |