PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:
Het is niet eens zo slecht eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef n0ir het volgende:
Dit is hoe het leven is, dit is hoe het dit is hoe het
Dat moest het eigenlijk zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is niet eens zo slecht eigenlijk
Waarom zitten ze met z'n 3e in de auto??quote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef n0ir het volgende:
Dit is hoe het leven is, dit is hoe het dit is hoe het
Dat moest het eigenlijk zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
O god, komt al die kut muziek weer voorbij
Je hoeft niet te klikken.quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
O god, komt al die kut muziek weer voorbij
politie agent was al uitgestaptquote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom zitten ze met z'n 3e in de auto??
www.forum.fok.nl/logoutquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet ik wel, ik ben een autist en klik op alles wat hier voorbij komt
quote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
politie agent was al uitgestapt
weer eens? donderdag en vrijdag nog de hele avond gespeeld zowatquote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Wanneer kan je trouwens weer eens clubs?
Toen deed ik niet meequote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
weer eens? donderdag en vrijdag nog de hele avond gespeeld zowat
Ik heb drie keer tegen Agbon gespeeld maar nog niet verlorenquote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Agbon en Lukaku zijn echt vreselijk goed samen
ah hahahquote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toen deed ik niet mee![]()
Dus voor mij is het al een tijdje geleden, vandaar weer eens
![]()
Dan heb je vast nog niet tegen Agbon én Lukaku gespeeldquote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb drie keer tegen Agbon gespeeld maar nog niet verloren
Gratisquote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mijn team verkopen. Iemand interesse in BPL spelers?
Vertel maarquote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mijn team verkopen. Iemand interesse in BPL spelers?
Ook haha. Maar meestal zijn degene met Agbon echt paceabusers. Dan kan je je daar op instellen met verdedigen etc. 1x stond hij als spits in 4321 met een middenveld van Delph en Gobern etc.. was redelijk easy te dominerenquote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heb je vast nog niet tegen Agbon én Lukaku gespeeld
Isgoed.quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah hahahvolgende keer als er mensen zijn vast wel weer
quote:
Ik ben meer een pace user dan abuser. Ik maak wel gebruik van de 1-2tjes om door te breken, maar niet van de hoge steekbal. Als je tegenstander op defensive speelt, is de hoge steekbal tactiek eigenlijk al vrij waardeloos (plus absoluut niet leuk). Agbon scoort erg vaak uit schoten rand 16, en ook met kopballen. Hij is echt heel erg compleetquote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook haha. Maar meestal zijn degene met Agbon echt paceabusers. Dan kan je je daar op instellen met verdedigen etc. 1x stond hij als spits in 4321 met een middenveld van Delph en Gobern etc.. was redelijk easy te domineren
Ik heb een BPL silver team met Agbonlahor en andere dure silvers een keer weggespeeld met mijn bronzesquote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook haha. Maar meestal zijn degene met Agbon echt paceabusers. Dan kan je je daar op instellen met verdedigen etc. 1x stond hij als spits in 4321 met een middenveld van Delph en Gobern etc.. was redelijk easy te domineren
21/9 met RvPquote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja goed detail
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#p3H5PndmnIa8h:ps3
Veel owners gehad jaquote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
21/9 met RvP![]()
Denk dat dit meer over het spel zegt dan over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |