Kees moet niet zeiken, ze ligt sowieso altijd alleen maar onder een deken te stinkenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:28 schreef Pagan het volgende:
Ach, ook Kees wil haar 15 minutes of fame...
Fucking koud hier. De CV pomp gaf gisteravond de geest.
Oeh vreselijk. Beetje eskimo ingepakt?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:28 schreef Pagan het volgende:
Fucking koud hier. De CV pomp gaf gisteravond de geest.
Het is minder koud, ik zit hier in polo t-shirt en heb het totaal niet koudquote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb bij mij echt een keer 's avonds en een keer een weekend de verwarming aangehad en nu weer niet meer, of ik wen aan de kou of het is minder koud alweer, echt geen idee
Valt mee, de PC en versterker beunen bij als bijverwarming.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh vreselijk. Beetje eskimo ingepakt?
Boeboeeeeequote:
Boeberdquote:
Ja, dan moet je met een baggertip komen toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, met de tip van de dag. OOK nog eens op woensdag
Heb je Kees eigenlijk net zo als Sjon gekregen? Of was dat wel meer een keuze om haar op te vangen?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik vind het niet zo moeilijk eigenlijk, ze gaat niet zomaar weg, ze gaat terug naar haar oude baasjes.
Zou wel gek zijn als ze Karel nu ineens gaat missen, hij is al langer dan een jaar dood, dan is ze dommer dan ik dacht![]()
Het is een heel erg leuk hondje maar het is echt geen hondje waar je een bijzondere band mee krijgt. Je weet ook van haar dat ze overal meteen in 1 dag helemaal thuis is.
Kees bleef op een doodnormale zondagmiddag toen ze kwam wandelen met dr baasjes en zussen spontaan plakken eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je Kees eigenlijk net zo als Sjon gekregen? Of was dat wel meer een keuze om haar op te vangen?
Zo mooooi!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond Intouchables ga kieken, ben benieuwd
Ja, dat zijn ook de enige reacties die ik hoor, dat belooft watquote:
Oh dit had ik niet goed gelezen net.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Vond ik niet leuk naar haar oude baasjes toe, ik maak me geen enkele illusie dat het met mij anders zal gaan![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk de lijst nog steeds door. Kijken of er toch nog wat nieuwe meuk bij zit.
Die lijst.!!! Ik wil 20x Anita Meyer, kan dat niet.
Was het maar waar. Heb alles geprobeerd. Nu neem ik genoegen met Twarres erbij, bijvoorbeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |