Proestquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Laat Mike ff flink tegen de ramen opspuiten, hejje kerstsneeuw!
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Laat Mike ff flink tegen de ramen opspuiten, hejje kerstsneeuw!
Makkelijk en lekker biologisch!quote:
Godverdomme zegquote:
Oh kakquote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
Boe is niet lekker denk. Brokjes at ie niet pas na het voeren, banaan wil ie niet en de afgelopen 2 weken heeft ie een keer of 4 gekotst.
Kees is depressief of zo denk ikquote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Qwea het volgende:
Boe is niet lekker denk. Brokjes at ie niet pas na het voeren, banaan wil ie niet en de afgelopen 2 weken heeft ie een keer of 4 gekotst.
Zou het een winterdipje zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is depressief of zo denk ik![]()
Ze wil niet meer mee werken, ze wil niet naar boven op kantoor, ik sleur haar aan haar riem mee anders verstopt ze zich, ze pist 's morgens niet eens buiten, ze ligt alleen maar vies naar me te kijken en ze doet wel vrolijk tegen andere mensen.
Als ze zo doorgaat mag ze snel terug naar dr vorige baasjes want ik ben echt klaar dr mee, ondankbaar wicht
Straks maar ff te DA voor de zekerheidquote:
Wat een bedroven banaan? No thnxquote:Op woensdag 21 november 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo een kwam ik net tegen in de keuken hier Q, zal ik hem opsturen?
LIEF DOEN TEGEN KEES.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is depressief of zo denk ik![]()
Ze wil niet meer mee werken, ze wil niet naar boven op kantoor, ik sleur haar aan haar riem mee anders verstopt ze zich, ze pist 's morgens niet eens buiten, ze ligt alleen maar vies naar me te kijken en ze doet wel vrolijk tegen andere mensen.
Als ze zo doorgaat mag ze snel terug naar dr vorige baasjes want ik ben echt klaar dr mee, ondankbaar wicht
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |