Die skip ik ook liever.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik kan vandaag met een tevreden gevoel terug kijken. Dat komt niet zo vaak voor![]()
![]()
Hopelijk een goed teken. Over teken gesproken, ben de laatste 2 dagen op dreef met tekenen en kleuren. Technisch stelt het niet veel voor, maar ik kan er wel mijn ei in kwijt. Ik zal kijken of ik morgen wat op facebook kan neer zetten:
Hier een klein voorproefjeErg mooi Bos, ook de symboliek er achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Zo ik kan vandaag met een tevreden gevoel terug kijken. Dat komt niet zo vaak voor![]()
![]()
Hopelijk een goed teken. Over teken gesproken, ben de laatste 2 dagen op dreef met tekenen en kleuren. Technisch stelt het niet veel voor, maar ik kan er wel mijn ei in kwijt. Ik zal kijken of ik morgen wat op facebook kan neer zetten:
Hier een klein voorproefjeEn die vogels, dat zegt ook veel denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Wat een mooie tekening, Bos.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Hier een klein voorproefje
l
Ik wilde iets herfstigs makenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Waarom die neuk wil je die drogen?
Vies ondergepist spul vol ongedierte
Getverderriequote:Op woensdag 21 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde iets herfstigs makenvoor op tafel
Herfsttafelquote:Op woensdag 21 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:45 schreef Muis006 het volgende:
HALLO roomsoesjes en ander puberaal gespuis!
*proest*quote:Op woensdag 21 november 2012 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk nu aan die schilderijen met lopende banen kleurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |