Hey verrek, die ook in de bios idd gezien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ooit knetterstoned Starship Troopers in de bios gezien, dat was echt meer dan epic
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey verrek, die ook in de bios idd gezien.
Dat zal wel geinig geweest zijn
Starship Troopers is de bombquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ooit knetterstoned Starship Troopers in de bios gezien, dat was echt meer dan epic
Was dat ook met van die gillende en krijsende dino's?quote:
Miniemquote:
Ik 9quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Starship troopers, toen was ik 17. OMG. Those were the days
Ja maar Zac Efronquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb eergister The Lucky One met Zac Efron gekeken, dat viel me reuze mee
Maar hij loopt veel met een hond, dus ik zat al snel in de film![]()
En van de makers van The Notebook
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:46 schreef Miniem het volgende:
Starship Troopers, is dat niet die film met die aliens waar ik van in mn broek scheet toen ik klein was?
Ik ken hem eigenlijk nergens van, ja van topics hier ofzoquote:
NU DUS WEL PIS, DAAR GA JE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk nergens van, ja van topics hier ofzoNooit geen film of serie met hem gezien.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]JA DIE JA!
Oh echt he, en voor ons zat een collega met zijn vriendin, zo een lelijke stomme dikke zeug, en die draaide zich om en riep in ons gezicht WAT IS ER MET JULLIE AAN DE HAND DAN?
Hop, wij weer gieren, ze was echt net zo een monster![]()
![]()
Ga er een half uur op zitten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben te lui om mijn eten op te gaan warmen
Serieus, ik heb haar al die jaren altijd in mijn hoofd als zo een alienmonster gezienquote:
Noh, dan moet ik ook opstaanquote:
Daar gaat ze?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Godver oh-oh nu heb ik dat nr van clouseau in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |