gewoon lekker laten staan, het is goed zoquote:Op maandag 19 november 2012 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
een hele boel lopen schuiven, om uiteindelijk op dezelfde poistiie alles weer terug te zetten
Ja en neequote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon lekker laten staan, het is goed zo
Dat is hetzelfdequote:Op maandag 19 november 2012 15:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verwissel je bed met je bank
die zijn tofquote:Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde
ik heb een bedbank
quote:Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde
ik heb een bedbank
lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef Dientje12 het volgende:
Altijd als ik ga plassen laat ik een klodder speeksel vallen door me straal pis heen
Waarom?quote:Op maandag 19 november 2012 16:01 schreef Dientje12 het volgende:
Altijd als ik ga plassen laat ik een klodder speeksel vallen door me straal pis heen
Vroeger keek ik flodder, en liet die kees zo'n klodder spuug vallen in de pot toen die stond te pissen. Sindsdien heeft dat me aangestoken..quote:
Dus jij pist ook in de wasbak?quote:Op maandag 19 november 2012 16:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik flodder, en liet die kees zo'n klodder spuug vallen in de pot toen die stond te pissen. Sindsdien heeft dat me aangestoken..
en ook in de wasbak toch
soms heb je van die sliertjes spuug wat vast blijft aan je mond, dan moet je zorgen dat het niet terug komt..quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
soms heb je van die sliertjes spuug wat vast blijft aan je mond, dan moet je zorgen dat het niet terug komt..
bungeejump spuug
quote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
soms heb je van die sliertjes spuug wat vast blijft aan je mond, dan moet je zorgen dat het niet terug komt..
bungeejump spuug
ik heb een bed, bank, tafel,kast met tv erop, logeerbed en een bureau vol met make up en en stoelquote:Op maandag 19 november 2012 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijne is inderdaad heel vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |