Jammerquote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik wilde uiteindelijk toch niks insinueren he
en doei Ufteetje
In blauwe ogen verdrink je van de liefde en in bruine ogen verdwaal je van de liefdequote:Op maandag 19 november 2012 15:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kijk wel gewoon in je ogen.
Speel het zelf ook niet meer sinds mw 2 maar weet wat je bedoeltquote:Op maandag 19 november 2012 15:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, toen ik call of duty nog speelde waren het enkel van die piepstemmen die maar al te goed konden schelden..
en dan loop je zelf met een score van zeg maar 40-5 en hun 2-20 ofzo xd
ja, mw2 was nog wel te doen maar daarna ist flut gewordenquote:Op maandag 19 november 2012 15:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Speel het zelf ook niet meer sinds mw 2 maar weet wat je bedoelt
een nieuwe muis kopen?quote:Op maandag 19 november 2012 15:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
weet iemand wat voor probleem dat is, mijn muis doet automatisch dubbel klik en soms zelfs 3 keer is echt fucking irritant. krijg een beetje de neiging om het ding helemaal kapot te stampen
Niet alle blauwe ogenquote:Op maandag 19 november 2012 15:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In blauwe ogen verdrink je van de liefde en in bruine ogen verdwaal je van de liefde
Denk een fout in de muis?quote:Op maandag 19 november 2012 15:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
weet iemand wat voor probleem dat is, mijn muis doet automatisch dubbel klik en soms zelfs 3 keer is echt fucking irritant. krijg een beetje de neiging om het ding helemaal kapot te stampen
Awwwquote:Op maandag 19 november 2012 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
Uft is een van de leukste dame uit Almere
Ahh dat heb ik ook een tijdje gehadquote:Op maandag 19 november 2012 15:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
andere usb al geprobeerd, ga wel ff met software kloten als ik terug ben van mijn werkquote:Op maandag 19 november 2012 15:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denk een fout in de muis?
Is het een usb? probeer ander usb poortje..
update/herinstalleer je software of koop een nieuwe
had het eerder ook, ging zomaar weg. is nu weer terug sinds gister. word er best lijp vanquote:Op maandag 19 november 2012 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahh dat heb ik ook een tijdje gehadaggresief wordt je daarvan ja.
En anders kan het zijn dat er vuil onder je knopjes zit..quote:Op maandag 19 november 2012 15:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
andere usb al geprobeerd, ga wel ff met software kloten als ik terug ben van mijn werk
Ja bij mij kwam en ging het ook. Tot het moment dat het niet meer wegging. Toen maar een nieuwe gekochtquote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
had het eerder ook, ging zomaar weg. is nu weer terug sinds gister. word er best lijp van
ohquote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
knuffels zijn voor kinderen
sowieso moeite doenquote:Op maandag 19 november 2012 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
een hele boel lopen schuiven, om uiteindelijk op dezelfde poistiie alles weer terug te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |