Maar ik wil juist iets andersquote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan laat je het toch lekker zo
Raar idee welquote:
Ze woont nog thuis, alleen ze is op dit moment al bezet.quote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV wanneer mag ik bij je komen eten? Of is ze al uit huis?
zet je knuffels anders neerquote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar ik wil juist iets anders
was grapje togquote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Raar idee wel
[..]
Ze woont nog thuis, alleen ze is dit dit moment al bezet.
Jammerquote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Raar idee wel
[..]
Ze woont nog thuis, alleen ze is op dit moment al bezet.
Denken dat ik knuffels hebquote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zet je knuffels anders neer
zeker zo'n piepstem?quote:Op maandag 19 november 2012 15:44 schreef Taexon het volgende:
Buurjochie scheld tijdens Call of duty
Nee hoor dientje sardientje ik ben al voorzien van een goeie kont. En dan bedoel ik niet die van mezelfquote:Op maandag 19 november 2012 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu krijg ik zo'n gevoel dat je naar me kont hebt gekeken terwijl ik het niet door had
Je maakt het minder dramatischquote:
Ja, maar kijken mag altijdquote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee hoor dientje sardientje ik ben al voorzien van een goeie kont. En dan bedoel ik niet die van mezelf
Ja ik wilde uiteindelijk toch niks insinueren hequote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee hoor dientje sardientje ik ben al voorzien van een goeie kont. En dan bedoel ik niet die van mezelf
[..]
Je maakt het minder dramatisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |