Ik vraag alleen wat jullie denken?quote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef HyperViper het volgende:
Wat denk je nou? Dat wij verdomme een kristallen bol uit onze reet kunnen trekken en je een absoluut antwoord kunnen geven? Doe toch normaal man. Denk na.
Ik vraag jou toch ook niet elke brainfart het internet op te knallen? Doe normaal.quote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat jullie denken?
Dan ben je niet aan het juiste adres in NWS. Denk toch eens na.quote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat jullie denken?
Dat jij nou depri bent hoef je dat niet op dit forum af te reageren.quote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dan ben je niet aan het juiste adres in NWS. Denk toch eens na.
Doe gewoon normaal.quote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Dat jij nou depri bent hoef je dat niet op dit forum af te reageren.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:
Jij vind jezelf normaal, weet nog dat ik paar week terug een discussie met jou had over een gepeste jongen die zelfmoord heeft gepleegd.quote:
Het was een vrijwillig verhaal. Er zijn genoeg mannen niet gegaan en ik gok dat ik zelf ook niet gegaan zou zijn. Niet opdagen zorgt er niet voor dat je verdachte was.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef JamFlava het volgende:
Ik denk dat Jasper S. niet anders kon. Als hij niet zou komen opdagen zou men vragen stellen. Zou hij helemaal geen DNA af willen staan, zou hij ook verdachte zijn.
Hij had geen keuze meer.
wellicht dacht hij dat de match iets van 95% zou kunnen zijn (want oude DNA sporen op het slachtoffer) en dat justitie dan geen 100% sluitend bewijs heeft.. in ieder geval, niet op komen dagen zou sowieso resulteren in een extra controlequote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef JamFlava het volgende:
Ik denk dat Jasper S. niet anders kon. Als hij niet zou komen opdagen zou men vragen stellen. Zou hij helemaal geen DNA af willen staan, zou hij ook verdachte zijn.
Hij had geen keuze meer.
Ach misschien heeft de verdachte haar wel geneukt en vond iemand anders dat niet leuk en nam wraak.quote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Als de DNA match 100% is, wat gezegd wordt, dan ben ik er van overtuigd dat hij schuldig is.
Robijn kan dat welquote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef HyperViper het volgende:
Wat denk je nou? Dat wij verdomme een kristallen bol uit onze reet kunnen trekken en je een absoluut antwoord kunnen geven? Doe toch normaal man. Denk na.
Weet ik niets meer van.quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij vind jezelf normaal, weet nog dat ik paar week terug een discussie met jou had over een gepeste jongen die zelfmoord heeft gepleegd.
Ik denk vooral dat ik er op dit moment weinig zinnigs over kan zeggen. Maar dit is fok, dus je kan altijd nog iets onzinnigs zeggen... doe ik voorlopig nog niet aan mee echter.quote:Op maandag 19 november 2012 14:58 schreef martijnde3de het volgende:
Jasper S. is opgepakt als de verdachte van de moord op Marianne Vaatsstra.
Maar hij heeft zicht vrijwillig gemeld voor DNA afnamen.
Was het gewoon een domme actie, had hij spijt of is het een fout?
Wat denken jullie?
Maar dan is het weer niet aannemelijk dat diegene geen DNA sporen naliet.quote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ach misschien heeft de verdachte haar wel geneukt en vond iemand anders dat niet leuk en nam wraak.
Nou, niet gelijk zo intiem worden. Je bent gewoon een troll maar dat geeft niet.quote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat is je punt dan? Wat heb jij mij te bieden?
Dat hangt natuurlijk van het spoor af en of daar een goede verklaring voor is.quote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Als de DNA match 100% is, wat gezegd wordt, dan ben ik er van overtuigd dat hij schuldig is.
Primeurtje ontnemen?quote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zeg eh..., we gaan nu toch niet lopen twijfelen, he? Een beetje Peter R. zijn zoveelste primeurtje ontnemen, 100 procent match is 100 procent match!
Alsof dat niet bekend is.quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk van het spoor af (...)
Vertel eens, want ik heb het niet meer op mijn netvlies.quote:
Dat probleem zie ik niet zo hoor... Als je door uitsluiting, of door peer pressure de dader in de kraag kan grijpen: prima. Hij moet alleen niet gedwongen kunnen worden tot afgifte voordat hij verdachte is.quote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef Spatzmann het volgende:
En dit is gelijk precies de reden waarom zo'n onderzoek NOOIT mag plaatsvinden. Hij werkte nu echt niet vrijwillig mee.
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 15:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vertel eens, want ik heb het niet meer op mijn netvlies.
Natuurlijk wel je hebt altijd een keus. Bovendien kun je toch gewoon liegen en zeggen tegen je buurman dat je wel hebt meegedaan net alsof hij dat weet dat je niet bent geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
En dit is gelijk precies de reden waarom zo'n onderzoek NOOIT mag plaatsvinden. Hij werkte nu echt niet vrijwillig mee.
Het hele punt van dit soort onderzoek is nu juist in tegenstelling tot regulier DNA onderzoek, dat de dader in principe niet mee hoeft te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:46 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Door peer pressure meewerken ana je eigen veroordeling vind ik reden voor onmiddellijke vrijspraak.
Ik niet. Hij kan weigeren. Punt.quote:Op maandag 19 november 2012 15:46 schreef Spatzmann het volgende:
Door peer pressure meewerken ana je eigen veroordeling vind ik reden voor onmiddellijke vrijspraak.
Kleuter.quote:
Was het opkomstpercentage 100%?quote:Op maandag 19 november 2012 15:49 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
In principe ja, maar als in zo'n klein dorp iedereen meewerkt en iedereen kent elkaar, dan is de peer pressure echt zo hoog om mee te werken dat hij eigenlijk geen keuze meer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |