quote:Op maandag 19 november 2012 15:33 schreef shaderon het volgende:
Iemand nog behoefte aan die TS server? Hij werkt inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goedquote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef Ame_thyst het volgende:
okey nog ff met loon gepraat, verdedigen van een blokje lijkt ons toch wat creatiever dan alleen een bed dus dit is weer een voorstel
Objective
Verdedig het blokje Sponge.
Regels:
Basis mag overal gebouwd worden onder deze voorwaarden:
• spawn point niet lager dan blocklevel 40
Verdedigen van Sponge voorwaarden
• Eén kant van de Sponge moet zichtbaar zijn.
• De Sponge moet zich ergens in een kamer/gang bevinden welke verbonden is met de rest van de base.
• Geen lava ervoor want dit is niet doorzichtig
[ afbeelding ]
Als we al beginnen is dat vanavond pas he. Mensen zijn aan het werk etc.quote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef shaderon het volgende:
Dat voorstel goedgekeurd dus? Zet zo die server op dan kunnen we beginnen straks
Deze stelling doe ik geen goedquote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als we al beginnen is dat vanavond pas he. Mensen zijn aan het werk etc.
Oh okquote:Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij bedoelt zijn TS server
Nee, maar dat is niets nieuws onder de zon.quote:Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Deze stelling doe ik geen goed
quote:Op maandag 19 november 2012 15:59 schreef Mender het volgende:
Ok, vanavond om 19.30 beginnen? Ik kan niet eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |