Ja, maar niet protecten met traps want je spawned er in.quote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef Ame_thyst het volgende:
bed kan je slopen toch? / weghalen = verloren
Zoals mijn post hierboven, gewoon dat dit niet uitmaakt. Gewoon wanneer een team opgeeftquote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Blokje protecten blijft beter werken imo. Dan weet je tenminste duidelijk wanneer het over is.
Ja, en als de helft het wil opgeven en de andere helft niet? Ga zo maar door.quote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef Mender het volgende:
[..]
Zoals hierboven, gewoon dat dit niet uitmaakt. Gewoon wanneer een team opgeeft
Daar doelde ik ook niet op. Beschermen tegen players. het is immers het blokje dat moet worden gesloopt. Dat gaat een stuk moeilijker als je ook op hetzelfde blokje moet spawnen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Ame_thyst het volgende:
en we hebben geen plugin voor dat blokje protecten verhaal ( nu al 20x gezegd hè)
Hey ik heb hongerige monden te voedenquote:Op maandag 19 november 2012 15:14 schreef Ame_thyst het volgende:
DIBS online payment solutions ?
Zie je Aldie begint al onze cords te verkopen voordat we begonnen zijn.
Wie zegt dat ik wel met jou wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wel met jou wil?
Ik spuug op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een houdingquote:Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik spuug op jou
Nee had ik al eens gedaan toen kwamen ze in busje voorrijden en hadden ze een stofzuiger op hun rug en daarmee zogen ze alle mensen met hanekam en ruige kleren af. Toen reden ze weg terwijl ze "Who you're gonna call?" zongen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |