quote:Op maandag 19 november 2012 15:33 schreef shaderon het volgende:
Iemand nog behoefte aan die TS server? Hij werkt inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goedquote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef Ame_thyst het volgende:
okey nog ff met loon gepraat, verdedigen van een blokje lijkt ons toch wat creatiever dan alleen een bed dus dit is weer een voorstel
Objective
Verdedig het blokje Sponge.
Regels:
Basis mag overal gebouwd worden onder deze voorwaarden:
• spawn point niet lager dan blocklevel 40
Verdedigen van Sponge voorwaarden
• Eén kant van de Sponge moet zichtbaar zijn.
• De Sponge moet zich ergens in een kamer/gang bevinden welke verbonden is met de rest van de base.
• Geen lava ervoor want dit is niet doorzichtig
[ afbeelding ]
Als we al beginnen is dat vanavond pas he. Mensen zijn aan het werk etc.quote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef shaderon het volgende:
Dat voorstel goedgekeurd dus? Zet zo die server op dan kunnen we beginnen straks
Deze stelling doe ik geen goedquote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als we al beginnen is dat vanavond pas he. Mensen zijn aan het werk etc.
Oh okquote:Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij bedoelt zijn TS server
Nee, maar dat is niets nieuws onder de zon.quote:Op maandag 19 november 2012 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Deze stelling doe ik geen goed
quote:Op maandag 19 november 2012 15:59 schreef Mender het volgende:
Ok, vanavond om 19.30 beginnen? Ik kan niet eerder
Op TS maak iemand van ons team dan ook admin?quote:
Ik maak 2 groepen, die allebei maar in 1 channel terecht kunnen op de TS serverquote:Op maandag 19 november 2012 16:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Op TS maak iemand van ons team dan ook admin?
Anders komt er iemand straks binnenwalsen als wij net bezig zijn met een plan (hihi) bespreken.
Niet gelezen trouwens.quote:Op maandag 19 november 2012 15:37 schreef Ame_thyst het volgende:
TerugVindPost
okey nog ff met loon gepraat, verdedigen van een blokje lijkt ons toch wat creatiever dan alleen een bed dus dit is weer een voorstel
Objective
Verdedig het blokje Sponge.
Regels:
Basis mag overal gebouwd worden onder deze voorwaarden:
• spawn point niet lager dan blocklevel 40
Spawnen werkt als voorheen met /set hq
Verdedigen van Sponge voorwaarden
• Eén kant van de Sponge moet zichtbaar zijn.
• De Sponge moet zich ergens in een kamer/gang bevinden welke verbonden is met de rest van de base.
• Geen lava ervoor want dit is niet doorzichtig
slechts wat voorbeelden, wees creatief
[ afbeelding ]
Ah is goedquote:Op maandag 19 november 2012 16:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik maak 2 groepen, die allebei maar in 1 channel terecht kunnen op de TS server
Ik niet. Geen zin en geen tijd.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer dat ik die smiley's zie wil ik ogen uit oogkassen drukken.
Ik had het niet over mijn eigen ogen. Pas maar op, a.s. zaterdag kom ik in die regio. Je gaat het meemaken.quote:
Trappen of traps? Ze zijn allebei kut, daar niet van.quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Ame_thyst het volgende:
als mor en lor niet meedoen moeten we denk wel wat shuffelen in de teams.
Anders zit ik opgescheept met lanf en zijn kut trappen
Boat lift.quote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef Ame_thyst het volgende:
trappen, hij had een of ander vaag ding gemaakt met water en signs, dat zou sneller zijn dan een gewone trap. Ben er 2x in dood gevallen. Ik was wel snel beneden ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adios!(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |