Nee hoorquote:
Wat is er nou weer erg aan naar de hoeren gaan?quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Evie het volgende:
[..]mensen die naar de hoeren gaan..
Fijn dat je er dan iig niet over liegt dat je het hebt..
liegennet zo naar als naar de hoeren gaan imho.
Ik doelde op DM die jou 'schat' noemde.quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders denk ik... Discussie over een dom wijf waar KT mee had gedate en verder niks interessant..
nou ik dacht dat ze het stoer zou vinden. zoals een player, want de vrouw digt dat.quote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet niet vertellen dat je chlamydia hebt, tenzij ze op dat moment seks met je wilt. Maar sowieso niet op een eerste date. Het voegt weinig toe.
Hooooi Raenequote:
quote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nou ik dacht dat ze het stoer zou vinden. zoals een player, want de vrouw digt dat.
Wil je nu zeggen dat ze dat niet isquote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op DM die jou 'schat' noemde.![]()
er is niks stoer aan een soaquote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nou ik dacht dat ze het stoer zou vinden. zoals een player, want de vrouw digt dat.
Ieder z'n ding he.quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Evie het volgende:
OMG echt diep trieste huilende mensjesquote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders denk ik... Discussie over een dom wijf waar KT mee had gedate en verder niks interessant..
Oh! Hij vindt me gewoon lief denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op DM die jou 'schat' noemde.![]()
Baasquote:
Wat is daar mis mee. Sommige mensen zijn spuuglelijk wees blij dat die een uitweg hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef Evie het volgende:
Soms wel. Momenteel niet, dank je.quote:Op maandag 19 november 2012 00:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus heb jij zin in een 25 jarige maagd?
Het doen met een vrouw die het hoogstwaarschijnlijk tegen haar zin in doet voor geld..quote:Op maandag 19 november 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er nou weer erg aan naar de hoeren gaan?
Ieder z'n ding toch?
Best sneu dit.quote:Op maandag 19 november 2012 00:57 schreef Evie het volgende:
[..]
OMG echt diep trieste huilende mensjes![]()
Niet te zuinig.. dergelijk haantjes gedrag .. en jaloers gedrag van lelijke vrouwen en afgewezen mannen tref je niet vaak
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je nu weer over mijn uiterlijk beginnenquote:Op maandag 19 november 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee. Sommige mensen zijn spuuglelijk wees blij dat die een uitweg hebben.
Onveilige seks met een hoer is wel ontzettend dom ja.quote:Op maandag 19 november 2012 00:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Het doen met een vrouw die het hoogstwaarschijnlijk tegen haar zin in doet voor geld..
Waarbij je nog zo dom bent om het onveilig te doen zodat je een soa krijgt.. Sjah in Nederland is het legaal. Vraag me af hoe terecht dat is
Vond ik ook anders..quote:
Helaas is dat vaak wel zo, inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 00:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Het doen met een vrouw die het hoogstwaarschijnlijk tegen haar zin in doet voor geld..
Waarbij je nog zo dom bent om het onveilig te doen zodat je een soa krijgt.. Sjah in Nederland is het legaal. Vraag me af hoe terecht dat is
helemaal nit, jij wil met een man omgaan die aleens seks heeft gehad enzo, en al eens vriendin heeft gehad.quote:
Ga je me zo voortaan noemen? Ik ben vereerd.quote:
Weet ik veel dat hij dat is, lekker boeiend ook.quote:Op maandag 19 november 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
@ Raene, dat meisje van die date is overigens Evie, zij heeft naar mijn weten geen kont met die rel te maken.
Dusja als dan spreekt over een dom wijf waar KT mee had gedate dan voelt zij zich wel een beetje beledigd denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |