Ja, zo gaat het wel een beetje eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef Rossdale het volgende:
Waarom moet ik hierbij aan Pierre denken?
Dat is Rijst op weg naar mijn huis.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Pringles op weg naar huis
Dat kan je toch niet zeggenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is Rijst op weg naar mijn huis.
Zit ook te kijken om over te stappen naar wat anders. Heb nu Tele 2, maar ik ben adsl wel beu eigenlijk. Helaas hebben ze geen glasvezel hier in de wijk dus dat is geen optiequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:51 schreef Pixell het volgende:
Kut ziggo, weer gezeik met internet...0.1mb/s![]()
Binnenkort maar snel overschakelen naar glasvezel, maar eerst morgen nog dat gezeik van die monteur aanhoren. Via de telefoon konden ze mij niet helpen, want ze konden niet eens de router bereiken
He Niels,ik verveelde mequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit ook te kijken om over te stappen naar wat anders. Heb nu Tele 2, maar ik ben adsl wel beu eigenlijk. Helaas hebben ze geen glasvezel hier in de wijk dus dat is geen optie
Zat eerst aan canal digitaal te denken, want die hebben best mooie pakketjes, alleen wil ik echt niet zo'n turkenschotel aan mijn gevel hangen... UPC ziet er ook wel goed uit, hebben nu een mooi pakket van 60 Mbit/sec. (beter dan mijn 20 mbit ADSL, dus effectief 5-6 mbit van Tele 2) en vrijwel even duur als wat ik nu betaal
Wil eigenlijk alleen internet en tv, zonder bellen. Maar pakketten zonder telefoon zijn gewoon duurder dan een alles-in-1 pakket
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
He Niels,ik verveelde me
[ afbeelding ]
Dan heb ik nog veel geluk met ziggoquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:51 schreef Pixell het volgende:
Kut ziggo, weer gezeik met internet...0.1mb/s![]()
Binnenkort maar snel overschakelen naar glasvezel, maar eerst morgen nog dat gezeik van die monteur aanhoren. Via de telefoon konden ze mij niet helpen, want ze konden niet eens de router bereiken
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
He Niels,ik verveelde me
[ afbeelding ]
En dat is ook alleen maar vanwege school of dat je student bent, dus weinig toevoeging eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Frankii het volgende:
Surfnet hier. Internet inbegrepen bij huur (280p/m voor 15m2) 100mbit down, 100mbit up.
Lekker zeg.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat is ook alleen maar vanwege school of dat je student bent, dus weinig toevoeging eigenlijk
nopequote:
6x opnieuw gedaan vanwege you are leaving the combat zonequote:Op woensdag 21 november 2012 02:12 schreef KoningStoma het volgende:
Die fucking vliegtuigmissie
Die controls
Ik heb hem 3 keer opnieuw moeten doen, omdat ik teveel bf3 gespeeld heb.quote:Op woensdag 21 november 2012 03:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
6x opnieuw gedaan vanwege you are leaving the combat zone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |