Nee, maar je kan wel een zemmel worden net als Stef.quote:
Opgenomenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:28 schreef SoldMayor het volgende:
6 van de 7 FFA potjes gewonnen 2 keer 360 winning killcame.![]()
En 2 messages.
hoe denk je dak aan een marjoen codpoints gekomen benquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boosters bij One in the Chamber!!!
Vriend ik shine harder dan jij ooit zal doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel een zemmel worden net als Stef.
Komt omdat je wit bent. Shirtloos in de zon en iedereen wordt blind...shine ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vriend ik shine harder dan jij ooit zal doen.
Stoma er is nu een chaos playlist met al die lompe maps
Wollah bielah kom 1 tegen 1 lossen we dit even op jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt omdat je wit bent. Shirtloos in de zon en iedereen wordt blind...shine ja.
Zitten die ook nog in normale playlists?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vriend ik shine harder dan jij ooit zal doen.
Stoma er is nu een chaos playlist met al die lompe maps
Natuurlijk maar nu gaan hopelijk al die kinderen daar naar toe andere map voren en klaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zitten die ook nog in normale playlists?
Hoax, die kerel is van de leren stoelen naaien. Duidelijk de gay van de groep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:57 schreef Michhas het volgende:
Gonna hook you up with the custom paint job, it's gonna be off the chain man.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef Rossdale het volgende:
Waarom moet ik hierbij aan Pierre denken?
quote:
Ja kon niet 123 een scherpe vindenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef Rossdale het volgende:
Als je hem op betere resolutie had afgedrukt was ik er wel ingetrapt denk ik, maar moest sowieso lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |