quote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je was gisternacht ook nog steeds online
quote:
Apart, ik kon opeens niet meer op XBL, internet deed het wel nog gewoonquote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je was gisternacht ook nog steeds online
Chinese kindertjes ingehuurd, prestige 7 etcquote:
En natuurlijk gold camoquote:Op woensdag 21 november 2012 10:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Apart, ik kon opeens niet meer op XBL, internet deed het wel nog gewoon
[..]
Chinese kindertjes ingehuurd, prestige 7 etc
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:53 schreef Cliffy het volgende:
Chinese kindertjes ingehuurd, prestige 7 etc
DLC faalde bij mij gisteren om te downloaden, hetzelfde gezeur als bij de vorige DLC. Weet niet meer hoe ik dat toen opgelost hebquote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef Bozz187 het volgende:
hmmm, nieuwe hitman is uit, en ook de nieuwe dlc voor borderlands
Digital.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DLC faalde bij mij gisteren om te downloaden, hetzelfde gezeur als bij de vorige DLC. Weet niet meer hoe ik dat toen opgelost heb
Zit geen level cap bij toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DLC faalde bij mij gisteren om te downloaden, hetzelfde gezeur als bij de vorige DLC. Weet niet meer hoe ik dat toen opgelost heb
Volgens mij niet nee en is het weer vooral zo'n arena DLC net zoals Underdome Riot van BL1quote:Op woensdag 21 november 2012 12:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zit geen level cap bij toch?
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee en is het weer vooral zo'n arena DLC net zoals Underdome Riot van BL1
Inderdaadquote:
MysTiqquote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dj Mystiq in the house tonight
Everybody just have a good time
And he's gonna make you lose your mind
Everybody just have a good time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |