Na 4 jaar ja. Maar hij regelt wel chicks. Jij klaagt er zoveel over dat ik toch stiekem spijt proefquote:Op maandag 19 november 2012 00:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Juist alles behalve dat..
Mijn huisgenoot zelf trekt het ook slecht dat hij als ab actis nu opeens verplicht naar alle borrels moet, omdat ie na 4 jaar eigenlijk wel klaar is met dat corps..
Gaat ook altijd 4 uur aan klaagzang aan vooraf op de avond dat hij borrel heeft, en om 1 uur is hij alweer (kneiterslam) thuis.. Nee dan ben ik blij dat ik dat niet meer hoef..
Tja ik heb gewoon een vriendin. Heeft voor en nadelen. Ik hoef mezelf niet eerst helemaal klem te zuipen op de toko zodat ik daarna een chick ''alpha style'' en met een flinke duw in de rug door de alcohol lachend mn huis uit kan trappen...quote:Op maandag 19 november 2012 00:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Na 4 jaar ja. Maar hij regelt wel chicks. Jij klaagt er zoveel over dat ik toch stiekem spijt proef
Hetzelfde als dat andere meisje denk ik: huilen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weten wat Meloe zou doen als ze werd ondergekotst door een of andere knuppel
Ben jij zo impulsief dan?quote:Op maandag 19 november 2012 00:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
iedereen kan dingen doen waarvan die dacht dat ie ze niet zou doen. Gewoon impulsief zijn.
Want dat 'hoort erbij'?quote:Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Tja ik heb gewoon een vriendin. Heeft voor en nadelen. Ik hoef mezelf niet eerst helemaal klem te zuipen op de toko zodat ik daarna een chick ''alpha style'' en met een flinke duw in de rug door de alcohol lachend mn huis uit kan trappen...
Altijd makkelijk om je daar achter te verschuilen. Dat meisje heeft gewoon geen karakter, dat is het meerquote:Op maandag 19 november 2012 00:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
iedereen kan dingen doen waarvan die dacht dat ie ze niet zou doen. Gewoon impulsief zijn.
gewoon terugkotsen ja tochquote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weten wat Meloe zou doen als ze werd ondergekotst door een of andere knuppel
jaquote:Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat andere meisje denk ik: huilen.
[..]
Ben jij zo impulsief dan?
Moest je niet keihard lachen na al die verhalen van je huisgenoot?quote:Op maandag 19 november 2012 00:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om je daar achter te verschuilen. Dat meisje heeft gewoon geen karakter, dat is het meerNet zoals 95% van die corpstrutjes, die zichzelf binnen een paar maanden de rollende R aanleren die ze daarvoor nooit hadden.
Tenzij jij bij de christelijke studentenvereniging zit : Ja.quote:
Bij Meloewa kom je pas na de 8ste date in haar broekje. Nadat je haar ouders hebt ontmoetquote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
ja maar ligt erook in wat voor staat ze was. Als ik vaker ben aan huilen. Dan ben ik ook wel een psycho. Dus ja. Misschien is het gewoon een jankwijf weet ik veel hoe dat te keer gaat.quote:Op maandag 19 november 2012 00:09 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om je daar achter te verschuilen. Dat meisje heeft gewoon geen karakter, dat is het meerNet zoals 95% van die corpstrutjes, die zichzelf binnen een paar maanden de rollende R aanleren die ze daarvoor nooit hadden.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Bij Meloewa kom je pas na de 8ste date in haar broekje. Nadat je haar ouders hebt ontmoet
Je haalt nu andere dingen erbij, ik had het over chicks 's nachts de deur uit gooien of gaan lachen als je over haar heen kotst. Gaat wel heel verquote:Op maandag 19 november 2012 00:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Tenzij jij bij de christelijke studentenvereniging zit : Ja.
Ik ga weleens mee naar die borrels, en iedereen loopt daar een beetje moedig te doen onder invloed van behoorlijk wat alcohol. Niets mis mee, dat gebeurt ook in de kroeg, maar daar heb je die rangorde niet waar sommige karakterloze eerstejaars zich zomaar aan overgeven.
Jij noemt mij spijtknor, waarvoor je als reden aanvoert dat mijn huisgenoot meer neukt dan ik, waardoor ik spijt zou hebben..quote:Op maandag 19 november 2012 00:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je haalt nu andere dingen erbij, ik had het over chicks 's nachts de deur uit gooien of gaan lachen als je over haar heen kotst. Gaat wel heel ver
Ik raak soms opgewonden van gebruikte tampons, is dit raar?quote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef RickoKun het volgende:
Gelukkig zijn niet alle dames zo.
Maar corpssletjes zijn nu eenmaal makkelijk en dienen derhalve als een gbruikte tampon behandeld te worden.
Ik begrijp ook dat je daar op je 24ste geen zin meer in hebtquote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Jij noemt mij spijtknor, waarvoor je als reden aanvoert dat mijn huisgenoot meer neukt dan ik, waardoor ik spijt zou hebben..
Dat standpunt gaat uit van de ongeldige a contrarioredenering van het gemiddelde corpslid : Ik ben lid, dus ik neuk veel. Anderen zijn geen lid, dus die neuken weinig tot nooit.
Daarop voer ik aan dat ik gewoon een vriendin heb, dus dat de toegevoegde waarde van het corps daarin niet zit voor mij, en ik er met mijn bijna 24 ook niet meer aan moet denken om nog om 22 uur 's avonds op mijn fietsje te stappen om te gaan zooien in de toko..
Neen hoor, er zijn zelfs FOK! Topics over geweestquote:Op maandag 19 november 2012 00:22 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik raak soms opgewonden van gebruikte tampons, is dit raar?
Als ik hier even op mag inhaken:quote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik begrijp ook dat je daar op je 24ste geen zin meer in hebtMaar ga dan niet afgeven op alles wat het inhoudt. Als je er op je 19-20ste inrolt heb je de tijd van je leven
En terecht. Die hoes hebben ook gewoon een beetje liefde nodig.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Meloewa het volgende:
Ricko behandelt de dames wel met respect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |