Zalig zijn de onwetendequote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij selecteert dan waarschijnlijk ook de wat dommere exemplaren.
JA badass naar de buitenwereld ja :Alpha. Maar wie laat zich nou eerst onderkotsen, vervolgens om 5 uur 's nachts na het neuken uit huis gooien, en dan nog eens op komen dagen voor een date die hij al vergeten was toen 'ie het afsprakquote:Op zondag 18 november 2012 23:22 schreef Convict het volgende:
Lees jij het nieuws ofzo wel is ? badr hari toevallig?
sletjes houden van badass heren van kwaliteit
Beiden even dom, maar op de een of andere manier irriteert dat naieve gedrag van dat meisje me meer..quote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Hyman het volgende:
Ik weet niet wie van de 2 ik nou dommer moet vinden trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die het verschil tussen een sick cunt en een sad cunt niet kennenquote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Piye het volgende:
Hij is dus gewoon alpha as fuck en jij bent jaloers.
Je baalt gewoon dat jij de dames niet zo kan behandelen, geef maar toe.quote:Op zondag 18 november 2012 23:25 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen een sick cunt en een sad cunt niet kennen
Dat zie ik eerlijk gezegd nog gebeuren ookquote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef Convict het volgende:
He knows the game
als hij het straks presteert om haar sorry te laten zeggen als hij haar ondergekotst heeft dan is hij de eckte playah in spe
Nja, hij heeft een ''vestje'' op zijn studentenvereniging (= cool), dus dan maakt het die chicks niet uit hoe ze verder behandeld worden, als haar dispuutsgenootjes maar zien dat ze met een vestje mee naar huis gaat. Dan ben je wel echt kk triestquote:Op zondag 18 november 2012 23:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat jij de dames niet zo kan behandelen, geef maar toe.
Waarom heb jij geen vestje? Wat moet ik me trouwens voorstellen bij zo'n vestje? Is het een fysiek vestje of meer een titel?quote:Op zondag 18 november 2012 23:29 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nja, hij heeft een ''vestje'' op zijn studentenvereniging (= cool), dus dan maakt het die chicks niet uit hoe ze verder behandeld worden, als haar dispuutsgenootjes maar zien dat ze met een vestje mee naar huis gaat. Dan ben je wel echt kk triest
Juist.quote:Op zondag 18 november 2012 23:31 schreef Alborz het volgende:
Die sletten roepen dit zelf op zich af. Gedraag je je als een slet? Dan word je daar naar behandeld, simpel als dat.
Als je een vestje hebt (letterlijk) dan heb je een ''belangrijke'' taak naar corpsbegrippen : Je mag een jaartje achter de centjes voor de wintersportvakantie van je dispuutgenoten aan gaan zitten..quote:Op zondag 18 november 2012 23:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen vestje? Wat moet ik me trouwens voorstellen bij zo'n vestje? Is het een fysiek vestje of meer een titel?
+1quote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef steekhond het volgende:
De meeste vrouwen worden heel hun leven aanbeden door mannen. Ze weten dat als ze een keer in hun vingers knippen en naar hun flamoes wijzen, er zich een rij hijgende mannen met een paal in hun broek voor haar ontstaat. Rond hun 15e vinden ze dit nog heerlijk, maar al snel gaat hier wel 'de spanning vanaf'.
Wanneer er dan een, niet eens zo'n goed uitziende, man ineens doet alsof ze een stuk stront is vraagt zij zich af hoe dat in godsnaam mogelijk is. "waarom wil hij mij niet? Ik zal hem gvd eens laten zien dat ik het wel waard ben!"
Deze uitdaging gaan vrouwen maar al te graag aan. "Een avontuur!"
Na al die slapjanussen die vanaf de 1e seconde kenbaar maken dat ze geïnteresseerd in haar zijn, zijn deze 'klootzakken' (in de volksmond) een welkome afwisseling. Een man die zich hoger plaatst dan de vrouw, is aantrekkelijk in alle opzichten.
Makes sense, maar zelfs daar zitten toch grenzen aan lijkt mequote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef steekhond het volgende:
De meeste vrouwen worden heel hun leven aanbeden door mannen. Ze weten dat als ze een keer in hun vingers knippen en naar hun flamoes wijzen, er zich een rij hijgende mannen met een paal in hun broek voor haar ontstaat. Rond hun 15e vinden ze dit nog heerlijk, maar al snel gaat hier wel 'de spanning vanaf'.
Wanneer er dan een, niet eens zo'n goed uitziende, man ineens doet alsof ze een stuk stront is vraagt zij zich af hoe dat in godsnaam mogelijk is. "waarom wil hij mij niet? Ik zal hem gvd eens laten zien dat ik het wel waard ben!"
Deze uitdaging gaan vrouwen maar al te graag aan. "Een avontuur!"
Na al die slapjanussen die vanaf de 1e seconde kenbaar maken dat ze geïnteresseerd in haar zijn, zijn deze 'klootzakken' (in de volksmond) een welkome afwisseling. Een man die zich hoger plaatst dan de vrouw, is aantrekkelijk in alle opzichten.
Ga dan eens heel snel een vestje regelen en ook zo alpha as fuck worden.quote:Op zondag 18 november 2012 23:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Als je een vestje hebt (letterlijk) dan heb je een ''belangrijke'' taak naar corpsbegrippen : Je mag een jaartje achter de centjes voor de wintersportvakantie van je dispuutgenoten aan gaan zitten..
En als je dan als ''sjaars'' een 4ejaars met vestje neukt, dan ben je gewoon erg prominent bezig ( ookal word je dan ondergekotst en midden in de nacht op straat getyft, dat weten jouw dispuutgenoten niet)
Ik heb geen vestje omdat ik niet bij het corps zit.
Vrouwen van onder de 25 zijn in 9/10 gevallen kanker labiel vriend. Jouw vriend weet dat prima naar zijn eigen hand te draaien. Voor de rest is hij een douchebag geef ik toe, maar sluts gonna slut.quote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Makes sense, maar zelfs daar zitten toch grenzen aan lijkt me
Jij zet altijd een grote bek op hier, maar ik denk dat jij in het echte leven nooit iets zou durven zeggen in dergelijke situaties.quote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Meloewa het volgende:
Ik zou gewoon de eerste keer al wraak nemen. En btw ": Hee man, dat ene gare mokkel was hier weer," jij kan anders ook wel normaal doen en respectvol!
ja ze neemt niet echt goede voorbeeldquote:Op zondag 18 november 2012 23:33 schreef Haantje_pappie het volgende:
Wel zielig geneukt worden en dan midden op straat gegooid worden houdoei en bedankt
wat niet durven zeggen? Ik weet niet of ik gelijk tot actie zou komen maar ik zou echt wel wat doen hoorquote:Op zondag 18 november 2012 23:52 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Jij zet altijd een grote bek op hier, maar ik denk dat jij in het echte leven nooit iets zou durven zeggen in dergelijke situaties.
Hij denkt ook te scoren door die andere persoon na te doen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Meloewa het volgende:
Ik zou gewoon de eerste keer al wraak nemen. En btw ": Hee man, dat ene gare mokkel was hier weer," jij kan anders ook wel normaal doen en respectvol!
Ik zit hier toch ook niet om de rechten van de vrouw te verdedigen ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Meloewa het volgende:
Ik zou ervoor betalen om dat te zien.quote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wat niet durven zeggen? Ik weet niet of ik gelijk tot actie zou komen maar ik zou echt wel wat doen hoormaar ik voel ook zelf wel aan of ik boos word om situaties. Ik bedoel als je dan toch bent en huilen en doordraait soort van kan je ook even zijn kamer overhoop gooien.
Juist alles behalve dat..quote:
Ontkennen dat het een gaar mokkel was.quote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Meloewa het volgende:
slacht je huisgenoot af in haar bijzijnquote:Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik zit hier toch ook niet om de rechten van de vrouw te verdedigen ofzo![]()
Het is ook gewoon een fucking gaar mokkel.
Ik wil eigenlijk wel weten wat Meloe zou doen als ze werd ondergekotst door een of andere knuppelquote:Op maandag 19 november 2012 00:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ontkennen dat het een gaar mokkel was.
En nee Meloewa dat zou jij niet doen. Daar ben jij veel te zachtaardig voor.
iedereen kan dingen doen waarvan die dacht dat ie ze niet zou doen. Gewoon impulsief zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 00:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ontkennen dat het een gaar mokkel was.
En nee Meloewa dat zou jij niet doen. Daar ben jij veel te zachtaardig voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |