De rechten van de DKC spellen liggen volgens mij volledig bij Nintendo.quote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom ze dit doen.
Mario Bros.-serie is ook altijd aanwezig geweest toch in de VC?quote:Op maandag 19 november 2012 10:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De rechten van de DKC spellen liggen volgens mij volledig bij Nintendo.
Ik verwacht een "anniversary collection" o.i.d. in 2014 als de serie 20 jaar wordt en dat heeft natuurlijk weinig zin als de spellen voor een prikkie op de VC staan.
De NES versies, niet de SNES.quote:Op maandag 19 november 2012 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Bros.-serie is ook altijd aanwezig geweest toch in de VC?
quote:Op zondag 18 november 2012 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om afscheid te nemen. Wat zijn jouw fijne herinneringen aan deze controversiële console van Nintendo?
quote:Official Youtube App Launches On The Wii In North America
Just days ahead of the Wii U launch in the US, Google has announced today that it has launched the official YouTube app for the Wii. For the time being, the app will only be available in North America, but Google has plans to bring it to other countries soon.
The app has previously been available on the PlayStation 3 and the Xbox 360, and has been announced as a partner for the Wii U. It isn't known whether this will be a launch application or not - but lets hope it doesn't take several years, like its predecessor. YouTube support on the Wii was promised what feels like a lifetime ago.
twitter:NintenDaan twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 19:59:13This comes from the European Wii Shop Channel... http://t.co/ba5bWghs reageer retweet
Hoop het wel, ik vind de groene een stuk mooier!quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stuk mooier dan de eerste! Die groene wordt nu de definitieve cover?
Ik heb ook nog een heel setje:quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb nog wat grote games hier liggen die ik nog moet gaan uitspelen:
Mario Galaxy 2
Okami
Metroid Prime Trilogy
Zelda Skyward Sword
Super Paper Mario
Dus de Wii U laat ik waarschijnlijk nog eventjes voor wat ie is
quote:How Nintendo DRM trapped $400 of downloaded games on my failing Wii
And why the console maker wants $60 to help me free my purchases
Downloading Nintendo’s massive, day-one Wii U firmware update took over an hour, but the length of time didn't bother me. I would finally be able to transfer the Virtual Console games I bought for the Wii over to my new Wii U. Then I could finally remove the old console itself from my entertainment center.
Unfortunately, my plan failed. Nintendo’s over-zealous DRM scheme, combined with a malfunction in my launch-era Wii hardware, instead trapped my purchases on the Wii. Unless I’m willing to pay Nintendo to help me out, $400 of downloaded games will remain in limbo.
Ik had het er niet uitgehaaldquote:Op woensdag 21 november 2012 18:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
First Party. Hoor jij te weten met een link avatar!!
Virtual Consolequote:Op zondag 18 november 2012 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om afscheid te nemen. Wat zijn jouw fijne herinneringen aan deze controversiële console van Nintendo?
Lijkt op een Mac mini.quote:Winkelketen bevestigt Wii Mini
Winkelketen Best Buy heeft in zijn assortiment de Wii Mini opgenomen, een kleinere variant van de Wii die op 7 december lanceert.
De Wii Mini wordt genoemd op de Canadese website van Best Buy, met de releasedatum van 7 december voor in ieder geval die regio.
Of de nieuwe versie van de Wii ook in Europa lanceert op die dag, is niet bekend. Nintendo Benelux heeft tegenover Gamer.nl nog niets kunnen bevestigen over de Wii Mini.
De Wii Mini wordt geleverd in de kleur rood/zwart. Een prijs is nog niet bekend. Volgens eerder geruchten zou de console een sensorbalk, Wii Remote Plus en Nunchuk hebben.
Dat is dan wel tof. Maar verder is dat ding een beetje DOA vermoed ik...quote:
Denk dat het wel meevalt en Canada een goede markt is om te testen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan wel tof. Maar verder is dat ding een beetje DOA vermoed ik...
De oude Wii wordt niet meer geleverd in Canada (alleen oude voorraad).quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef speknek het volgende:
Ik vind hem best wel hideous, en de Wii moet je nu ook wel overal goedkoop kunnen krijgen.
Ik heb hem vorige week weer afgestoft.quote:Op zondag 18 november 2012 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Donkey kong country returns. Lastiger dan mario, maar echt super leuk en visueel een hoogstaander t.o de rest. De galaxy spellen.. En uuuuh zelda ( als je daar van houd )quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week weer afgestoft.
New Super Mario Bros Wii weer eens uitgespeeld en Sonic & Mario at the Olympic Games met een groep vrienden gespeeldOveral Wereldrecords neerzetten
Begin me af te vragen waarom ik de console al ruim 2 jaar niet meer aan had geraakt. Toch wel weer erg leuk om soms even te spelen, ipv altijd maar weer de Xbox 360 op te starten
Toch maar weer eens rondkijken welke toffe games ik nog kan spelen, want volgens mij is er tegen deze tijd wel een uber backlog aan games die ik kan spelenSinds NSMB geen game meer gekocht voor de Wii
Ben na driekwart gestopt toen ik voor de derde keer tegen dezelfde boss mocht...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:30 schreef Yachiru het volgende:
Ik ben Skyward Sword nu ook aan het spelen. Vorig jaar was ik eraan begonnen maar toen had ik ineens nog maar heel weinig tijd om te gamen, dus niet uitgespeeld.
Nu maar opnieuw begonnen, ik vind ' em echt geweldigSpeel ' em nu op de Wii U
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben na driekwart gestopt toen ik voor de derde keer tegen dezelfde boss mocht...
Ik haat dat inderdaad als spellen dat doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben na driekwart gestopt toen ik voor de derde keer tegen dezelfde boss mocht...
Sorry, zal geen namen noemen.quote:
Haha, neej joh, is niet erg hoor. Ben nu nog niet zover als waar ik de vorige keer was, moet nu de voor de tweede keer naar het bosgebied, en volgens mij was ik de vorige keer al voor de tweede keer in de desert. En ik denk dat ik sowieso al weet wie je bedoeld, het was een grapjequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Sorry, zal geen namen noemen.
Je zit nog vrij in het begin?
Behoorlijk ver dus (IIRC).quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Haha, neej joh, is niet erg hoor. Ben nu nog niet zover als waar ik de vorige keer was, moet nu de voor de tweede keer naar het bosgebied, en volgens mij was ik de vorige keer al voor de tweede keer in de desert. En ik denk dat ik sowieso al weet wie je bedoeld, het was een grapje
Waarom vergeet zowat iedereen Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure? Die game is gewoonweg briljant en al helemaal in coöp.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef nomar83 het volgende:
Skyward Sword, Mario Galaxy 2, Smash Bros Brawl. Donkey Kong Country Returns, Metroid Prime Trilogy, Rayman Origins en Xenoblade Chronicles. Denk dat we dat wel het beste kunnen noemen dat is uitgekomen op de Wii. Het was echt niet zo'n slechte console als sommige beweren.
Ligt hier, moet ik nog spelenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Waarom vergeet zowat iedereen Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure? Die game is gewoonweg briljant en al helemaal in coöp.
Dat argument heb ik werkelijk nog nergens gelezen, maar goed het is een mening. Er werden juist steeds nieuwe elementen toegevoegd en de puzzels werden steeds een stapje lastiger. Werkelijk van elke minuut genoten.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:26 schreef speknek het volgende:
Omdat die alleen het eerste uur leuk was en dan al snel saai werd.
Je hebt gelijk, Toki Tori verdient z'n eigen rij.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef Cid het volgende:
Toki Tori in hetzelfde rijtje als Chrono Trigger zetten kan echt niet hoor
Vind het raar, hier is die allang uit. Normaal is het andersomquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef Aether het volgende:
Apart, Pandora's Tower komt toch nog uit in NA.
Operation Rainfall geslaagd?
http://xseedgames.com/news.php?id=176
Xenoblade en The Last Story zijn ook pas vorig jaar uitgebracht. Nintendo America wilde ze niet publiceren en uiteindelijk hebben kleinere uitgevers dit gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Vind het raar, hier is die allang uit. Normaal is het andersom
Amazon UK verkoopt 'm.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kan je die ook ergens in nl aanschaffen?
Lijkt me iets wat de Gamemania wel eens zou kunnen gaan verkopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kan je die ook ergens in nl aanschaffen?
Toen ik het daar vroeg zeiden ze van niks te weten, ik heb 'm besteld bij ForeGames in Breda:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lijkt me iets wat de Gamemania wel eens zou kunnen gaan verkopen
Waarom krijg je er Donkey Kong bij?quote:
Die van mij is twee weken vertraagdquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wij hebben het boek gisteren binnen gekregen, vet mooi! Ik vond 'm ook zwaar toen ik het Amazonpakje uit de brievenbus haalde
Die van mij is ook vertraagd...quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Die van mij is twee weken vertraagd
Al van de zomer besteld...
Amazon UK.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar hebben jullie besteld dan?
Nou zeg, dat is wel balenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Die van mij is twee weken vertraagd
Al van de zomer besteld...
Net gekeken, misschien toch later besteld omdat de LE niet meer leverbaar was (dus nieuwe bestelling) of door Amazon geannuleerd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is wel balen![]()
En vreemd! Want ik heb even terug gekeken, en ik heb de mijne op 20 september besteld (je zegt zomer en dan denk ik eigenlijk aan juni/ juli/ augustus/ zoiets dus ik ga er hier even van uit dat jij eerder dan september besteld hebt?).
Lag dus gisteren in de brievenbus.
Kreeg er ook nog een e-mail achteraan waarin staat hoeveel ik bespaard heb dankzij die pre-order price guarantee. Omgerekend is de prijs nu 20 euro, belachelijk goedkoop eigenlijk, het boek is namelijk echt heel dik en groot en van erg mooie kwaliteit.
Je kunt ook een Motion Plus kopen om een controller geschikt te maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:35 schreef ShevaJB het volgende:
Ah okay, dan schaf ik zo'n exemplaar aan.
quote:Wii Mini komt 22 maart naar Nederland
De Wii Mini komt op 22 maart naar Nederland en de rest van Europa. Dat heeft Nintendo vandaag aangekondigd.
De Wii Mini is een kleinere versie van de originele Wii, uitgevoerd in het zwart met een rode rand.
De Mini ondersteunt bijna alle accessoires en komt met een rode Wii-controller, Nunchuk, sensorbalk, AV-stekker en voeding. De console heeft echter geen internetmogelijkheden of een componentaansluiting.
Nintendo geeft geen officiële prijs voor de console, maar waarschijnlijk komt deze rond de 100 euro te liggen. Retailers bepalen in Europa zelf de prijs van Nintendo-hardware.
De Wii Mini is eind vorig jaar al in Canada op de markt gebracht voor zo'n 100 dollar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |