ja mensen gaan zich daaraan houdenquote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we afspreken muren en deuren mogen alleen met TNT gebreached worden? Over een muur heen mag alleen met een ladder en zonder te hakken. Goed idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
We schakelden de spawnplek toch ook uit, of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef -Datdus- het volgende:
En het doel moet niet zijn vernietigen van de base maar het uitschakelen van de spawnplek die in de base moet zijn.
Niet leuk imho en daar is het ook niet het spel. Maak dan ingenieuze vallen enzoquote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we afspreken muren en deuren mogen alleen met TNT gebreached worden? Over een muur heen mag alleen met een ladder en zonder te hakken. Goed idee? Graven mag wel trouwens.
Ik bedoel dat mensen niet meer kunnen spawnen bij de hq.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
We schakelden de spawnplek toch ook uit, of zie ik dat verkeerd?
Dat werkt voor geen ene pleuris.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet leuk imho en daar is het ook niet het spel. Maak dan ingenieuze vallen enzo
Bij jullie niet, nee. Maar zo'n regel dat je niet door muren heen mag hakken is imho vrij stom. 'T is minecraft, niet Counter Strikequote:Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat werkt voor geen ene pleuris.
Het punt is dan dat wanneer je dat mag je je gewoon niet kan verdedigen. Als je gevonden bent is het spel over. Nou leuk zeg.quote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bij jullie niet, nee. Maar zo'n regel dat je niet door muren heen mag hakken is imho vrij stom. 'T is minecraft, niet Counter Strike
Nou dan maak je toch dubbele muren en tief je die vol lava ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het punt is dan dat wanneer je dat mag je je gewoon niet kan verdedigen. Als je gevonden bent is het spel over. Nou leuk zeg.
Dan graven ze eronder... al die shit aanpassen duurt al 3 dagen.quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou dan maak je toch dubbele muren en tief je die vol lava ofzo?
Of wat mschol al zei; je zorgt ervoor dat binnen een bepaald gebied niet gesloopt kan worden door aanvallers, alleen gebouwd.
Waar slaat dat op?quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Skypen was trouwens wel geinig.
Ik lach mijzelf in slaap met de stemmen van Tom en Loon
lijkt me nogal wat veel voor zo'n kleine map, relatiefquote:
Tsja, gebruik dan mijn programma om er gewoon een .pgn van te makenquote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
lijkt me nogal wat veel voor zo'n kleine map, relatief
quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, klonk wat anders dan verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |