SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ga.aguyim op 18-11-2012 21:15:24 ]
quote:Op zondag 18 november 2012 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij vindt bijna iedereen een slet
quote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zonder sletten zou jij nooit aan je trekken komen
Noem je A-J nou een slet?quote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zonder sletten zou jij nooit aan je trekken komen
Dat is snelquote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrijdag kamer inrichten. En zaterdag daar voor de eerste keer slapen
1equote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je mag kiezen tussen een van deze of alles
Rondje IKEA is dat tegenwoordig.quote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is snel
Heb je al meubels etc dan?
Vrijdag vroeg naar de Ikea voor om een bed,bank,salontafel te kopenquote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is snel
Heb je al meubels etc dan?
iedereen die geen miley heetquote:
Helderziendquote:Op zondag 18 november 2012 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rondje IKEA is dat tegenwoordig.
je haalt de woorden uit mn mondquote:Op zondag 18 november 2012 21:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
iedereen die geen miley heet
Nee.quote:Op zondag 18 november 2012 21:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
iedereen die geen miley heet
wie zijn demi en ashleyquote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.
Demi en Ashley zijn bv ook geen sletten.
Nee, navelseks.quote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zodat je op mijn dode lichaam kan aftrekken
Demi Lovato en Ashley Tisdale.quote:
Ja komt wel goed maak wel een foto voorquote:Op zondag 18 november 2012 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Helderziend
Maar leuk Ro-ald!
We verwachten wel pics
aftrekken op mensen die al zijn overledenquote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zodat je op mijn dode lichaam kan aftrekken
quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, navelseks.
[..]
Demi Lovato en Ashley Tisdale.
Licentie kopenquote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
hoe crack ik die achterlijke microsoft word 2010 als er staat dat de activatie kapoet is?
windows, of office?quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
hoe crack ik die achterlijke microsoft word 2010 als er staat dat de activatie kapoet is?
Wie?quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]je had de zoon van FokR kunnen zijn
de TS van het navel/buiktopicquote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wie?
(Vanessa is trouwens ook geen slet.)
jij met je kut disneyquote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, navelseks.
[..]
Demi Lovato en Ashley Tisdale.
GMTAquote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]je had de zoon van FokR kunnen zijn
quote:Op zondag 18 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de TS van het navel/buiktopic
Disney.quote:
Box ouwequote:
Omdat manieren om software te cracken een ban op staat.quote:
kerel wat is er toch mis met jouquote:
Alles.quote:Op zondag 18 november 2012 21:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kerel wat is er toch mis met jou
zal ff crack voor je zoekenquote:
ow ja bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 18 november 2012 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat manieren om software te cracken een ban op staat.
Ex-DIG mod, jeweet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow ja bedankt voor de waarschuwing
* Oceanview bokst.quote:Op zondag 18 november 2012 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Box ouwe
[..]
Omdat manieren om software te cracken een ban op staat.
story of my life.textquote:
lekker toch het is zondagquote:
Cartmanquote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef Taexon het volgende:
Der zijn nieuwe southpark afleveringen nu op comedy central voor de liefhebbers
Ik kon het niet weerstaan, gelukkig kan ik overal op fappen, of het nou technologie is of dolfijnen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jammer wel dat je lang geleden overgestapt bent naar de duistere zijde
Hij is jou opa en jij bent mijn zus.quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
LH is geen familie van jou, mocht je willen
Dat is dan niet best, want je moeder deed het niet best gisteravond.quote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij is jou opa en jij bent mijn zus.
jou opaquote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
knock knockquote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
no stahp i cant handle dis no moar
Ik ookquote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kijk Boer zoekt vrouw nabeschouwing godver
Dan is het toch ook jouw opa.quote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon incest.quote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jou opaje mag geen seks willen met je zus
Ze kan toch geen kinderen meer krijgen dus het maakt niet uit.quote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is dan niet best, want je moeder deed het niet best gisteravond.
hoe is het baas?quote:
Hihi, leuke familie.quote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan is het toch ook jouw opa.
Dombo.
was hij nog leuk dan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wakker genoeg man, vanmorgen nog naar die film geweest in Almere
maar ik wil geen boerquote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef Snowbells het volgende:
Happy wanneer doe jij mee aan boer zoekt vrouw?
Was best aardigquote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
was hij nog leuk dan?kon helaas niet komen, geen kaartjes
Hoezo?quote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen om je profiel man.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kon het niet weerstaan, gelukkig kan ik overal op fappen, of het nou technologie is of dolfijnen.
Hahaha ja een had nog nooit een relatie gehadquote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht echt, wat een autistenbij die mensen die weinig brieven hadden gekregen.
ach voor een film zelf ga ik ook nooit naar de bios, enkel als ik met anderen gaquote:Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was best aardigniet echt iets waar ik zelf geld voor neer zou tellen in de bios, maar wel vermakelijk. Tevens weer eens Iteejer gezien, was ook alweer een tijdje terug
Jij bent gewoon geadopteerd.quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan een Aziatische zus hebben?
Ik weet niet eens de vlag van Limburg.quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt deze vlag je iets? Of leren ze dat tegenwoordig niet meer op school?
story of my lifequote:Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lang leve tv op me kamer
Kom vrijwel alleen benede om te eten en al die zooi
iets in frieslandquote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt deze vlag je iets? Of leren ze dat tegenwoordig niet meer op school?
quote:Op zondag 18 november 2012 21:32 schreef Snowbells het volgende:
In december eindelijk op mijn kamer tv kijkenje ziet mij nooit meer ergens anders
quote:
Nah, de helft van de zaal was leegquote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ach voor een film zelf ga ik ook nooit naar de bios, enkel als ik met anderen ga
da's altijd wel fijn
was het nog vol doen of waren er maar een paar?
West-Friesland. Daar kom ik vandaan 'jong!quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet niet eens de vlag van Limburg.
Boh, daar heb ik ook familie wonen, mooi accent ook daar.quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar de ekte bazen wonen.
da's wel jammerquote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, de helft van de zaal was leegwel jammer, maar begrijpelijk (qua tijdstip en ook de aankondiging). Zelf ga ik wel eens naar de bios voor een film, maar dan moet het echt wat bijzonders zijn
Bitch please.quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gwn te knap voor jou. :$:$:$
Achterhoeks.quote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, daar heb ik ook familie wonen, mooi accent ook daar.
Was tof geweest, alleen gaf hij z'n kaarten op het laatste moment weg zag ikquote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
da's wel jammeranders was ik wel gekomen met leeell waarschijnlijk
Friesland.quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
West-Friesland. Daar kom ik vandaan 'jong!
Ligt niet in Friesland.quote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
west-friesland, friesland. potatoe potatoe...
Ligt niet in Friesland.quote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Friesland.
Praten ze daar met een vastgeplakt n? Als dat niet zo is telt dieniet mee.
ohquote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was tof geweest, alleen gaf hij z'n kaarten op het laatste moment weg zag ik
Limburgquote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Friesland.
Praten ze daar met een vastgeplakt n? Als dat niet zo is telt dieniet mee.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar de ekte bazen wonen.
i know, ik probeerde mijn domheid te verdoezelenquote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt niet in Friesland.
0
[..]
Ligt niet in Friesland.
Is ook wat waardquote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ohnja had toch geen kaarten dus ach, heb ook kunnen uitslapen
Ik wacht dan nog even op Appeljochie, die snapt het toch nietquote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know, ik probeerde mijn domheid te verdoezelen
Frituur is wat anders dan patatquote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
frituur
frituurpan
Ik zeg maar...
Nee, maar ik ben ook geen negerquote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets slechts is aan negers.
Vind jij van wel dan?
Racist.
nee, maar maar ze frituren er wel mee.quote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is toch ook geen frikaluur ofwel dan
Noord- Holland?quote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je nou al door waar ik woon of niet?
ze patatten het gewoon jongquote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
nee, maar maar ze frituren er wel mee.
Frit is niet friet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
nee, maar maar ze frituren er wel mee.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gwn te knap voor jou. :$:$:$
Nee.quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze patatten het gewoon jong
west-friesland noobquote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Noord- Holland?
Ik zeg ook maar wat.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Noord- Holland?
Ik zeg ook maar wat.
En niemand wilt een Belg zijn, zelfs Belgen niet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Het is patat:
[ afbeelding ]
Of je bent een Belg: opgelost.
Fixed.quote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, hier, in NL Holland, zeggen we patat.
Limburgers
Dat bedoel ik maar. Probleem helemaal opgelost.quote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En niemand wilt een Belg zijn, zelfs Belgen niet.
Belgen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom wonen ze er dan nogquote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeeland.quote:Op zondag 18 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niks fixed, alleen in Brabant, Limburg en Zeeland noemen ze het friet. Noem je ook wat
quote:Op zondag 18 november 2012 21:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
tijdje in antwerpen gewoond, raar volk die belgen. wel een heel stuk beleefder dan hier
hier ook. In Gelderland.quote:Op zondag 18 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niks fixed, alleen in Brabant, Limburg en Zeeland noemen ze het friet. Noem je ook wat
omdat als ik naar australië verhuis ik nog steeds een nederlander ben, je kunt niet weglopen voor wat je bentquote:Op zondag 18 november 2012 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wonen ze er dan nog
Jep. Maar in Nijmegen is het friet. Nog nooit iemand hier patat horen zeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh?is het daar niet gewoon verdeeld? Ken daar zat mensen die "patat" zeggen.
Die kaart van friet en patat is oud, kijk maar eens goed op wikipedia.quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh?is het daar niet gewoon verdeeld? Ken daar zat mensen die "patat" zeggen.
arnhem zeggen ze het allebei, kan ook zijn omdat ik veel mensen ken die niet uit arnhem zelf komen maar beetje uit omgeving. zal morgen even een echte arnhemmer vragenquote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep. Maar in Nijmegen is het friet. Nog nooit iemand hier patat horen zeggen.
Oh ja, Nijmegen is een beetje apart jaquote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep. Maar in Nijmegen is het friet. Nog nooit iemand hier patat horen zeggen.
Je bent zelf oud.quote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die kaart van friet en patat is oud, kijk maar eens goed op wikipedia.
Enkel lobbi voor jequote:
Ik ga huilen in de douche. Tot zoquote:
watquote:Op zondag 18 november 2012 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga huilen in de douche. Tot zo
Ik wou nog gaan douchen. Kan ik mooi daar tegelijkertijd huilen.quote:
Oh. Oké. Succes.quote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wou nog gaan douchen. Kan ik mooi daar tegelijkertijd huilen.
Dank je. Ik zal aan je denken.quote:
Je kunt tegenwoordig ook de naam van je vrouw aannemenquote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen een vrouw gaat met je trouwen vanwege jouw achternaam.
Al dat water maskeert dat ik huil. Dus eigenlijk denk ik gewoon aan je.quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Huilend in de douche aan mij denken? Leuk. Denk ik.
delta's zijn dat manquote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig ook de naam van je vrouw aannemen(ik had die keuze
)
gelukkig maarquote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
)
Deze man weet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al dat water maskeert dat ik huil. Dus eigenlijk denk ik gewoon aan je.
En, heb je het gedaan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
)
Nee, wij zijn ouderwets.quote:Op zondag 18 november 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En, heb je het gedaan?
Ik neem het later van mijn (Hollandse) man over hoor.
Niet zo lastig toch, initalen en dan getallen en of letters.quote:
ja klopt, lomp welquote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet zo lastig toch, initalen en dan getallen en of letters.
Ik onthoud gelukkig alles nog qua werk en school gebruikersnamen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je dat vergeet mag je jezelf afschieten
Jaja, ik maak het er weer van hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is wat je er zelf van maakt.
y=ax+bquote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, ik maak het er weer van hoor.
Shit, moet nog wiskude maken, geen tijd gehad tot nu toe, maar nu heb ik geen zin
mijn schoolcode weet ik niet meer, gebruik nu die van een anderquote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik onthoud gelukkig alles nog qua werk en school gebruikersnamen.
Denken dat ik wat leer op havoquote:Op zondag 18 november 2012 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waardeloos wat leer je tegenwoordig op school.
Ik niet, maar ik moest even denken aan de meet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet elke keer weer lachen als ik dat woord lees of hoor.
Havo is te simpel.quote:Op zondag 18 november 2012 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik doe ook HAVO en ik leer wel wat.
Haha jaquote:Op zondag 18 november 2012 21:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik moest even denken aan de meet.
yes leven compleet allesquote:
Achteraf is altijd te laat.quote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies.
Maar ik heb wel spijt dat ik zo lui was.
ik ook, helaas is het zo waarquote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook moeten ondergaan, just saying.
Deed je ook vwo?quote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook moeten ondergaan, just saying.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies.
Maar ik heb wel spijt dat ik zo lui was.
haha succesquote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef Taexon het volgende:
ach dinsdag weer een sollicitatie gesprek ofzo... geen idee eigenlijk wat precies
"Uhhhhh oke je lijkt me geschikt kom dinsdag even langs dan gaan we kijken hoe en wat"
Succes manquote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef Taexon het volgende:
ach dinsdag weer een sollicitatie gesprek ofzo... geen idee eigenlijk wat precies
"Uhhhhh oke je lijkt me geschikt kom dinsdag even langs dan gaan we kijken hoe en wat"
i know, daarom zelf mixenquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja?
Malibu Cola uit een blikje is vies
Was een goed gesprek op wa vanavondquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja?
Malibu Cola uit een blikje is vies
Dat valt op bij mijn oudersquote:Op zondag 18 november 2012 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know, daarom zelf mixen
quote:
Dankje!quote:
Mooi, en ooit ga ik jou echt meetenquote:Op zondag 18 november 2012 22:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was een goed gesprek op wa vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |