ja inderdaad, voelde me zo kut die dag..quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Met stip het meest schokkende filmpje ooit.
Ik vond het meer eng eigenlijk, elke keer als ik een plaatje gerelateerd zie krijg ik de kriebels en dat heb ik niet snel, eigenlijk nooit.quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja inderdaad, voelde me zo kut die dag..
Nieuwsgierigheid is een hoer.quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik vond het meer eng eigenlijk, elke keer als ik een plaatje gerelateerd zie krijg ik de kriebels en dat heb ik niet snel, eigenlijk nooit.
Ik heb het filmpje ook helemaal gezien met oordopjes in. Dikke baas ben ik.
vanaf het moment dat zijn kop was ingeslagen en je hem heel diep hoorde ademen van: HUU HUU, kon ik het niet meer hebben...quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik vond het meer eng eigenlijk, elke keer als ik een plaatje gerelateerd zie krijg ik de kriebels en dat heb ik niet snel, eigenlijk nooit.
Ik heb het filmpje ook helemaal gezien met oordopjes in. Dikke baas ben ik.
ook allemaal gezien jaquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vanaf het moment dat zijn kop was ingeslagen en je hem heel diep hoorde ademen van: HUU HUU, kon ik het niet meer hebben...
wat is datquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef Compoantje het volgende:
Of 2 Russian Nazi's, 2 immigrants.![]()
![]()
Maar even Hungry bitches downloaden.
En dan te bedenken dat dit niet de enige moord was maar nog 20 anderequote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vanaf het moment dat zijn kop was ingeslagen en je hem heel diep hoorde ademen van: HUU HUU, kon ik het niet meer hebben...
vond gwn kei zeilig, zijn schedel was al door midden, hij overleeft het.. Dan beginnen ze zijn ogen in te prikken, zie je hem nog zijn hand op zijn ogen leggen. Hoor je hun aan het eind: Damn, why he just didnt die? I dont know but it was fun. Zitten ze ff te lachen met hun kanker graf koppen, en dan te bedenken dat ze nog leven ze hebben EENENTWINTIG moorden gepleegd!quote:Op zondag 18 november 2012 19:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ook allemaal gezien jaerg triest, painolympic volgens mij ook eens gezien maar dat os vooral pijnlijk om te kijken als je een man bent.
1 lunatic 1 icepick is ook sick maar 3 guys.1hammer is idd het ergst.
Owja er is ook een redelijk recent filmpje op bestgore waar goed gefilmt is ( hd denk ik ) hoe een meisje wordt vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |